• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 14:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Verander mijn vrouwelijke rol anders toch maar in een mannelijke rol. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    I'M A TUMBLR GUY. AESTHETICS ALL THE WAY AM I RIGHT?

    NAAM
    Isaiah Da Costa

          Isaiah • Ie — Say — Ah • Hebrew
          Da Costa • Dah — Kos — Tah • Hispanic


    LEEFTIJD
    17 • Junior

    STATUS
    Muurbloem
          Isaiah is op dit moment nog enkele klappen aan het verwerken. Hij is er wel maar ook niet. Hij luistert maar zegt nooit wat. Dit heeft hem het label 'Muurbloempje' opgeleverd.


    THEY CALL US LOSERS AND WE ALL OKAY WITH THAT

    INNERLIJK

          Isaiah heeft een hectisch karakter. Met het verloop van de jaren zijn er enorm veel dingen bijgekomen. Na de dood van zijn beste vriend, Isaac, is Isaiah veel gevoeliger als voorheen. Zo vindt hij het nu best moeilijk om vrienden te maken en van mensen te houden. Als hij er eentje heeft die hij met heel zijn hart vertrouwt, is hij een barmhartige, soms goedlachse kerel. Hij kan zich soms een beetje afstandelijk houden van mensen zonder dat hij er zelf weet van heeft. Isaiah is verder iemand die zich houdt aan de regels, met heel soms enkele uitzonderingen. Hij is dus ook best wel een brave kerel. Iets dat hem vaak dwarszit is het feit dat hij erg vastberaden is. Als hij een idee heeft, moet het ook echt gebeuren. Isaiah is ook zeer zwijgzaam. Hij heeft vaak toch niets te verkondigen. Al bij al is Isaiah een wantrouwende maar spontane jongen.

    UITERLIJK
    FC: Diego Barrueco

    Isaiah is zeker een streling voor het oog. Met een lengte van 1.80m is hij meestal wel een van de grootste van zijn vrienden waar hij ook aardig van profiteert. Zijn volumineuze haar is een troef waar Isaiah maar al te graag over geniet. Hij is zeer zelfbewust over zijn lichaamsbouw waar hij best wel tevreden mee is. Hij draagt het liefste losse, oversized kleren maar echt een gevoel voor mode heeft hij niet. Hij heeft een tatoeage van een rechthoek op zijn ringvinger en een driehoek op zijn venusheuvel, een 5-7cm onder zijn navel. Hij heeft ook een tatoeage van een maan op zijn enkel die tevens ook zijn eerste was.

    DUDE FIX YOUR EVERYTHING

    FAMILIE

          • Twinsister — Cassandra Morgan Da Costa

    GESCHIEDENIS

          Isaiah is opgegroeid in een gelukkig gezin. Een geldtekort was er nooit en hij kon zich van alles veroorloven. Tenminste, dat zagen de buren. Er schuilde echter achter al het materiële een problematisch gezinnetje. De ouders waren nooit thuis en zijn zus Cassandra moest het huishouden runnen. Na het ongeluk van Isaac is Isaiah meerdere malen weggelopen, tot grote zorg van Cassandra. Enkele jaren later is Isaiah doodsblij met een zus zoals Cassandra. Als hij gevraagd wordt om zijn ouders voor te stellen, zegt hij abrupt nee. Hij zei nooit mama of papa omdat een mama en papa thuis hoorden te zijn. Ze hoorden bij Isaiah en Cas te zijn. Uiteraard is er een goed kantje aan dit verhaal en dat is dat de band tussen Cas en Isaiah enorm versterkt is.

    EXTRA

    Isaiah is heteroseksueel.
    Isaiah heeft last van PTSD.
    Isaiah drinkt alleen maar water.

    LIKES
    Donsdekens, vrijdagen en zaterdagen, chocolade, dinosauruskoekjes, zwemmen, gamen

    DISLIKES
    Rockmuziek, maandagen, essays, op een warm kussen slapen, whisky

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 18:45 ]


    Heaven is a place that we all have

    even mn opzetje


    Heaven is a place that we all have

    Kan ik mijn meisje nog veranderen van een junior naar een senior c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Kan ik mijn meisje nog veranderen van een junior naar een senior c: ?


    Ja hoor! c:

    Ik werk zo alles bij, maar ik moet eerst even koken haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Can i has boy


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    Can i has boy


    Yes!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er nog plek??

    En gebeurt er nog iets spectaculairs in de rpg waar we omheen schrijven, of volgen we alleen de leerlingen?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 17:34 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Is er nog plek??

    En gebeurt er nog iets spectaculairs in de rpg waar we omheen schrijven, of volgen we alleen de leerlingen?


    de hele school is een dramamierenhoop tbn


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil trouwens graag Lucky blue Smith fc'en


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mag ik Lucas terugnemen voor nu? (gezien de vrouwen vol zitten) ^^ ik fc wel iemand anders, ik denk nu aan Xavier Serrano maar dat kan nog veranderen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Yugen schreef:
    (...)

    de hele school is een dramamierenhoop tbn


    Hahaha oké


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yugen schreef:
    (...)

    de hele school is een dramamierenhoop tbn


    De eerste keer dat deze RPG geopend is, noemden we het dan ook niet voor niets Dramarose High.


    That is a perfect copy of reality.

    Perffect schreef:
    Is er nog plek??

    En gebeurt er nog iets spectaculairs in de rpg waar we omheen schrijven, of volgen we alleen de leerlingen?


    Er is niet echt een verhaallijn, maar er zullen wel dingen georganiseerd worden enzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Er is niet echt een verhaallijn, maar er zullen wel dingen georganiseerd worden enzo.


    Oké tof. Is dat een Ja? Haha

    een man neem ik aan? Mag hij homo zijn.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.