• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 14:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    + ik kan ook Francisco weer fc'en zoals de eerste keer maar dat is zooo cliché


    I just caught the wave in your eyes


    Cassandra "Cassie" Morgan Da Costa





    Naam:Cassandra Morgan Da Costa
    Cassandra ~ prophetess
    Morgan ~ circle; sea

    Leeftijd:
    Ze is 17 jaar oud.
    Grade:
    Junior.
    Status:
    Ze is de captain van The Vipers. Een positie die ze nu al met trots 2 jaar heeft. Ze houdt van cheerleaden en bewegen, ze is in de eerste instantie hierdoor dan ook bij het team gekomen. Al kon ze natuurlijk ook niet heel erg klagen over de status. Ze is een van de populairste meiden van school en kan hier soms erg van genieten, al vind ze het soms ook een beetje teveel van het goede.
    Innerlijk:
    Cassie is een spontane dame die zeker niet op haar mondje is gevallen. Het type dat graag het laatste woord wil hebben en ook lang niet altijd te lang nadenkt over haar woorden. Soms wil zo ook nog wel eens haar koppigheid doorschemeren. Als ze ergens voor gaat of als ze ergens in gelooft, dan staat ze er ook voor de volle honderd procent achter. No way dat iemand haar van gedachtes kan veranderen en al is het wel zo, dan is ze meestal te trots om dit meteen toe te geven.
    Cassie is niet persé dom, ze is gewoonweg niet heel boekenslim. Ze kan heel logisch nadenken en qua mensen weet ze precies wat ze moet doen. Ze moet echter behoorlijk studeren wil ze een goed cijfer hebben, met een paar vakken als uitzondering. Denk aan talen en wonder boven wonder, scheikunde en wiskunde. Voor de rest is ze een complete ramp, omdat het gewoonweg niet logisch is voor haar.
    Cassie is niet bepaald subtiel en kan zo per ongeluk mensen kwetsen. Als ze het merkt zal ze meestal ook wel sorry zeggen. Lang niet altijd meent ze het namelijk. Aan de andere kant, als ze het wel meent kan er een behoorlijke bitch in haar naar boven komen. Dan toont ze ook geen genade en zal ze heel hard voor je zijn. Gelukkig hoeft ze dit lang niet altijd te doen. Dit komt vooral naar boven als je aan haar vrienden komt. Cassie is ietwat klunzig.
    Cassie heeft een behoorlijk verantwoordelijkheidsgevoel opgebouwd de laatste jaren, al merk je dit niet vaak. Dit komt omdat dit vooral thuis is, waar ze alles zo goed mogelijk voor elkaar wil hebben. Al gaat het ten koste van haarzelf. Dit is waarom ze buitenshuis een stuk vrijer overkomt.
    Cassie is een goede vriendin. Ze is erg loyaal richting haar vrienden en tweelingbroer, ze gaat voor hen door het vuur. Ze is een sociaal persoon en heeft mensen nodig om haar heen. Tot slot is Cassie een charmante dame en gebruikt dit soms graag voor haar voordeel. Een behoorlijke flirt die mensen zo om haar vinger wikkelt.
    Uiterlijk: [FC: Ariana Grande]
    Cassie is een mooie, verzorgde dame. Ze heeft een lichtgebruinde huidskleur die vaak wat donkerder kleurt in de zon. Haar donkerbruine lokken passen hier goed bij, ze reiken tot het midden van haar rug. Ze draagt het meestal los of in een hoge staart. Haar haar is van nature donkerbruin, maar hebben ook al een blonde en een rode kleur gehad. Ze is nu al een tijdje terug bij haar natuurlijke kleur tho. Haar grote, donkere ogen maken het plaatje af. Verder heeft ze een smalle neus, volle zachte lippen en hoge jukbeenderen die haar gezicht goed vorm geven.
    Cassie heeft een erg slank, sportief lichaam. Haar rondingen zijn vol en rond, maar passen goed bij haar lichaam. Ze is erg trots op haar benen en houdt er wel van om ze een beetje te showen. In tegenstelling tot haar tweelingbroer, is Cassie maar een kleintje. Ze haalt net de 1,59. Dat is dan ook een van de weinige dingen waarmee ze afwijkt van haar broer. Cassie is dol op piercings en tattoos, wat soms wel mensen verbaast. Ze heeft verschillende gaatjes in haar oren, een tongpiercing, tepelpiercings en een navelpiercing. Verder heeft ze verschillende kleine tattoos verspreid over haar lichaam.
    Geschiedenis:
    Voor de buitenwereld is Cassie's thuissituatie perfect. Materialistisch is dit ook zo, maar voor de rest niet. Haar ouders zijn er praktisch nooit en sinds een aantal jaar probeert Cassie zelf dan ook het huishouden draaiende te houden. Dat, samen met de zorgen voor haar tweelingbroer, haar cijfers omhoog houden, de goede captain zijn en haar sociale leventje op houden... Het is lang niet altijd goed voor haar, maar ze wil het perfecte plaatje ophouden no matter what. Door alle druk op haar schouders gaat het mentaal niet altijd goed met haar, maar ze heeft medicatie om alles rustig te houden. Doordat ze haar ouders nooit ziet, is de band met haar tweelingbroer ijzersterk.
    Relaties:
    (....)

    Extra:
    ~ Ze heeft een talenknobbel en een raar talent voor scheikunde en wiskunde. Maar daar houd het ook weer op
    ~ Ze wil later een chirurg worden en droomt stiekem van het perfecte plaatje (Goede baan, partner, kinderen, mooi huis etc.)
    ~ Hoewel ze zichzelf als hetero beschouwt, vind ze het niet heel erg om met een meisje te zoenen
    ~ Cassie is een gelegenheidsroker, maar probeert eigenlijk te stoppen hiermee

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 20:09 ]


    El Diablo.

    Marlow schreef:
    (...)

    De eerste keer dat deze RPG geopend is, noemden we het dan ook niet voor niets Dramarose High.


    Ik ben echt een dramasloerie tbh.


    Heaven is a place that we all have

    Faceclaim Taylor Hill c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yugen schreef:
    (...)

    Ik ben echt een dramasloerie tbh.


    Dan ben je bij de juiste RPG beland. :p


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Dan ben je bij de juiste RPG beland. :p


    i hape for our sake dat het niet weer zó dramatisch zal worden hahahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een jongen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Marlow schreef:
    (...)

    Dan ben je bij de juiste RPG beland. :p


    I knew it all along. xd


    Heaven is a place that we all have

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké tof. Is dat een Ja? Haha

    een man neem ik aan? Mag hij homo zijn.


    Yess, ik ga je erbij zetten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wemel schreef:
    (...)

    i hape for our sake dat het niet weer zó dramatisch zal worden hahahaha


    Never forget hahaha


    El Diablo.

    Sanne mag ik twee jongens ? c: ik wil een nieuwe Benji en (misschien nieuwe Micah of Owen maken hahah)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jeej, mag ik Olly Alexander als FC


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wemel schreef:
    Mag ik Lucas terugnemen voor nu? (gezien de vrouwen vol zitten) ^^ ik fc wel iemand anders, ik denk nu aan Xavier Serrano maar dat kan nog veranderen (:


    + ik denk dat ik toch Francisco Lachowski fc, simpelweg omdat dat Lucas is am I right


    I just caught the wave in your eyes

    GriffeI schreef:
    Sanne mag ik twee jongens ? c: ik wil een nieuwe Benji en (misschien nieuwe Micah of Owen maken hahah)


    omg Benji en Micky Mouse en Owie omg


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    (...)

    omg Benji en Micky Mouse en Owie omg


    Feels :') ik denk dat iedereen veels te enthouasiast is voor deze rpg ;'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH