• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Oh yes I'm going in on the drama :9~


    weet je ik mag je manier van denken


    Heaven is a place that we all have

    Ziegler schreef:
    Mr. not-so-golden-boy staat er (pagina 1.07, Augustus Kingsley). Voor hem ben ik op zoek naar wat dingetjes:
    — Beste vriend met wie hij steeds minder omgaat sinds hij Quarterback is, omdat deze vriend niet bij de jocks hoort #statusingewikkeld
    — Beste vriendin die hij al 100 jaar kent, tegen wie hij echt alles kan zeggen
    — Jock die hem opstookt om dingen te doen die hij eigenlijk niet wil doen
    — Nerd/geek/iemand die niet populair is tegen wie Gus altijd aardig is
    — Meisje dat Gus graag mee in bed zou willen krijgen, terwijl hij dat echt niet doorheeft
    — Vijand
    — Iets anders?


    Ik heb voor Augustus (gezien hij moeilijk leert) dat Ayden hem bijles geeft voor extra credits? Ayden is júist enorm begaafd haha ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yugen schreef:
    (...)

    Yaas, I can def live with that. Dus ze zijn hispanic kind of. achternaam Da Costa dus obviously xp


    Sounds good to me :Y) Hoe oud zijn ze? 17?
    And rich family?


    El Diablo.

    McCrory schreef:
    (...)

    Ik heb voor Augustus (gezien hij moeilijk leert) dat Ayden hem bijles geeft voor extra credits? Ayden is júist enorm begaafd haha ;'D


    Is goed! c: I like it
    Vind je het goed als dat dan geheim is? Gus wil namelijk niet dat iemand dat weet want hij wil niet dat mensen weten dat hij zo moeizaam leert c:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Yass! Prepare for ingewikkelde relatie with Gus c:



    El Diablo.

    Desierto schreef:
    (...)

    Got Chris? :Y)


    Wordt Chris dan BF van Caleb of Gus? Omdat je voor allebei voorstelt?


    •

    Desierto schreef:
    (...)

    Sounds good to me :Y) Hoe oud zijn ze? 17?
    And rich family?


    ja 17 klinkt goed! yaas rijk is wel oke?
    maar ik zat dus te denken, ja Isaiah (zo heet ie, proud af) zn vriend is doodgegaan en nu is hij zo problematisch af
    dus we kunnen doen dat hij vaak wegloopt en dat jouw girl hem dan moet troosten ofzo

    ja ik zeg ook maar wat hij is echt een puddle of sadness now and then


    Heaven is a place that we all have

    Mijn senior gaat trouwens best wel een outsider / rebel / badass worden denk ik, iets in die richting.


    That is a perfect copy of reality.

    Horvath schreef:
    (...)

    Wordt Chris dan BF van Caleb of Gus? Omdat je voor allebei voorstelt?


    Kan denk ik wel voor allebei, dat hij die twee als weinige echt toelaat. Vooral nu de band met Gus wat minder wordt.
    Als je dan liever een andere hebt mag je dat ook zeggen hoor. (:

    Yugen schreef:
    (...)

    ja 17 klinkt goed! yaas rijk is wel oke?
    maar ik zat dus te denken, ja Isaiah (zo heet ie, proud af) zn vriend is doodgegaan en nu is hij zo problematisch af
    dus we kunnen doen dat hij vaak wegloopt en dat jouw girl hem dan moet troosten ofzo

    ja ik zeg ook maar wat hij is echt een puddle of sadness now and then


    Suree, dat ze een hele sterke band hebben? Omdat al van jongs af aan hun ouders heel vaak weg zijn enzo?


    El Diablo.

    Desierto schreef:
    (...)

    Suree, dat ze een hele sterke band hebben? Omdat al van jongs af aan hun ouders heel vaak weg zijn enzo?


    Ja dat dus! want hun parents zijn een beetje a-holes die de moola moeten binnenhalen en daarom kijken ze niet om naar hun kids i guess.
    i like it. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Ziegler schreef:
    (...)

    Is goed! c: I like it
    Vind je het goed als dat dan geheim is? Gus wil namelijk niet dat iemand dat weet want hij wil niet dat mensen weten dat hij zo moeizaam leert c:


    Haha ja is goed. - hoe denk je dat de twee tegenover elkaar staan , gezien ze echt enorme tegenpolen zijn qua history als persoonlijkheid


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yugen schreef:
    (...)

    Ja dat dus! want hun parents zijn een beetje a-holes die de moola moeten binnenhalen en daarom kijken ze niet om naar hun kids i guess.
    i like it. ^^


    Alrighty ^^


    El Diablo.

    Roxy is zo goed als af! :3
    Heeft iemand ideeën?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    McCrory schreef:
    (...)

    Haha ja is goed. - hoe denk je dat de twee tegenover elkaar staan , gezien ze echt enorme tegenpolen zijn qua history als persoonlijkheid


    Gus zal niet echt problemen met haar hebben, aangezien hij over het algemeen iedereen wel mag. Dus hij zal wel aardig tegen haar zijn, maar zodra zijn "vrienden" erbij zijn zal hij eerder stiekem naar haar glimlachen, maar verder niks. Snap je? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    atm weet ik nog niet wanneer ik isaiah af ga maken/krijgen want tijdelijk computerloos


    Heaven is a place that we all have