• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Marlow schreef:
    Which one? c:
    • Lena 1 & Lena 2
    • Kaya
    • Nastya
    • Vittoria



    Kaya of Nastya


    El Diablo.

    McCrory schreef:
    (...)

    Ik denk tussen Ayden en Caleb:

    Caleb heeft een eigen drugs handel (en andere producten) maar zijn hun paden ooit gekruist toen Ayden ook nog drugs handelde voor de bende waarvan Caleb weet en haar nog wel eens mee kan irriteren/lastig vallen ofzo?

    @Matty (heb even gespiekt muhahah) Wat alllsss... yap. Wat dus als Roxana wel eens wat gekocht heeft bij de dame en dan ook van haar verleden heeft - en hier ook gebruik van maakt om haar te kleineren enzo :'D Dus dat het echt bitch fights tussen ze oplevert? & Ayden vind haar That rich bitch snob en Roxana iets van that drugselling slut of zo x'D


    Oh my Lord I love it.


    •

    Sanne: dat lijkt me leuk c; Moeten ze wel mutual friends hebben, maar dat komt nog wel, hehe. Roxy jaagt mensen gráág op de kast. She's not afraid to tell someone she doesn't like him/her.

    Naomi: hm, Roxy staat niet per se heel negatief tegenover drugs en zo, maar op zich kan dat wel. c;

    Mirte: ja, dat klinkt prima. :3 Ze lijken best wel op elkaar, dat materiële shit en zo belangrijk is, net als geld, ze zijn rijk etc. etc.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien kunnen zij en Gus bevriend zijn? De al honderd jaar durende vriendschap? haha


    Like childhood friends? Misschien dat hun ouders bevriend zijn?


    Ik zoek voor Jacinta nog van alles, maar kan nu even geen lijstje maken gezien ik eerst grotendeel van haar rol af wil hebben. Dus wie wil, roept u maar. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Mirthe thanks c;

    @Matty We kunnen anders ook iets doen (haalde het niet, niet negatief bedoeld btw uit haar rol op) of Rox slim was. Ayden is dit namelijk wel en misschien kan dit voor wrijving gekost hebben; omdat Ayden officieel als 'kansarm' beschreven is als je naar haar verleden kijkt, maar ondertussen wel hoge cijfers haalt en graag naar school gaat of iets? c; verzin ook maar wat oops.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Faolan schreef:
    (...)

    Like childhood friends? Misschien dat hun ouders bevriend zijn?




    Is goed! Zijn ouders zijn wel wat aan de jonge kant, dus ik weet niet of dat dan lukt? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er iemand die toevallig nog een jock wil maken? Gus needs some friends hehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Naomi: hm, heb ik zelf ook niet zo goed over nagedacht, haha. Ze is denk ik geen dom blondje, maar ook geen enorm licht omdat ze zelf gewoon weinig aan school doet en haar hersencellen het liefst vergooit aan drank en zo. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Is goed! Zijn ouders zijn wel wat aan de jonge kant, dus ik weet niet of dat dan lukt? c:


    Haar ouders zijn begin veertig, dus dat lijkt me geen probleem. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dougal schreef:
    @Naomi: hm, heb ik zelf ook niet zo goed over nagedacht, haha. Ze is denk ik geen dom blondje, maar ook geen enorm licht omdat ze zelf gewoon weinig aan school doet en haar hersencellen het liefst vergooit aan drank en zo. :'D


    hahah was zeker geen klacht hoor. Sommige dingen zijn moeilijk om van te voren te beslissen :Y). Ze zitten btw ook allebei in het dansteam. :'D dit word leuk als ze elkaar haten.... c; - als je toch liever anders friends wil omdat we niet uit de haat relatie komen, vind ik dit ook goed btw, maar kan ook goed begrijpen dat ze elkaar niet mogen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga zo Isaiah uitschrijven. ^^


    Heaven is a place that we all have

    McCrory schreef:
    (...)

    hahah was zeker geen klacht hoor. Sommige dingen zijn moeilijk om van te voren te beslissen :Y). Ze zitten btw ook allebei in het dansteam. :'D dit word leuk als ze elkaar haten.... c; - als je toch liever anders friends wil omdat we niet uit de haat relatie komen, vind ik dit ook goed btw, maar kan ook goed begrijpen dat ze elkaar niet mogen ^^


    No, I like it tho c:
    Misschien niet per se haat, maar dat ze elkaar gewoon irritant vinden omdat ze toch allebei een beetje 'de bitch' zijn? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Twijfels over hoe ik mijn newgirl ga maken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (tot nu toe) Relatielijstje van Ayden


    Caleb Montana
    Caleb en Ayden kunnen totaal niet door één deur, sinds Caleb weet dat Ayden drugs handelt. Ondanks dat zij nu al een jaar gestopt is, valt de jongen haar nog lastig. Ayden probeert hem dan ook vaak het liefst te vermijden.

    Gus Kingsley
    Ayden geeft Gus bijles. Ayden mag de jongen wel, maar zodra deze bij zijn vrienden is, wilt hij haar niet kennen. Ayden vind zijn Jock status dan ook behoorlijk irritant en kan soms dan ook chagrijnig reageren als hij haar weer eens genegeerd heb.

    Cristiano Barone
    Cris en Ayden hebben beide een hectische en niet bepaald een jeugd gehad. Ze hebben elkaar dan ook leren kennen in een (verplichte) support club op school, waar ze allebei met tegenzin heen gaan. Ze willen dan ook samen met de nodige smoesjes wegsneaken.
    Ayden ziet Cris als haar broer, ondanks de vele flirt comments die ze naar elkaar maken. Toch zou ze zeker niet graag Cris met een andere dame willen zien, omdat ze onbewust niemand anders bij hem voor kan stellen dan zijzelf.

    Roxy Sayen Pierce
    MEE BEZIG C:

    Jacinta Isabelle Fray
    Jacinta en Ayden zijn sissy’s from another missy’s, wat enkel sterker is geworden toen Jacinta en haar ouders, de jongedame in huis hadden genomen, toen het te erg werd. Ayden voelt van alle personen in haar leven, inclusief school, haarzelf het fijnst bij Jacinta. Ze zal dan ook door vuur gaan voor de dame.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 17:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dougal schreef:
    (...)

    No, I like it tho c:
    Misschien niet per se haat, maar dat ze elkaar gewoon irritant vinden omdat ze toch allebei een beetje 'de bitch' zijn? :')


    Hahaha kan ook :'D Misschien dat het gewoon puur uit een aanvaring in de klas is ontstaan. Like heel triest dat Ayden op haar pen klikte tijdens de toets en zij daar chagerijnig op werd en dat toen een bitchfight (permanent) eruit voortgekomen is? haha :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya