• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McCrory schreef:
    (...)

    Hahaha kan ook :'D Misschien dat het gewoon puur uit een aanvaring in de klas is ontstaan. Like heel triest dat Ayden op haar pen klikte tijdens de toets en zij daar chagerijnig op werd en dat toen een bitchfight (permanent) eruit voortgekomen is? haha :'D


    that sounds good. :Y) Dus gewoon iets doms, hehe. Misschien at ze elkaar tijdens het dansen ook af proberen te troeven?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    that sounds good. :Y) Dus gewoon iets doms, hehe. Misschien at ze elkaar tijdens het dansen ook af proberen te troeven?


    Hahahah ja lol. & ook meteen @sanne de dans groep welk stijl dansen ze? like hip-hop modern etc, of verschillende soorten door elkaar ligt aan thema?

    (waarom ik dit vraag) mijn girl is dus hip-hop freestyle dus dan kan jouw girl lekker kut opmerkingen maken als ze andere dansstijl doen en Ayden voor lul staat :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    McCrory schreef:
    (...)

    Hahahah ja lol. & ook meteen @sanne de dans groep welk stijl dansen ze? like hip-hop modern etc, of verschillende soorten door elkaar ligt aan thema?

    (waarom ik dit vraag) mijn girl is dus hip-hop freestyle dus dan kan jouw girl lekker kut opmerkingen maken als ze andere dansstijl doen en Ayden voor lul staat :'D


    Ze mogen dansen wat ze willen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek eventueel voor Jacinta:

    - Een goede vriend/vriendin. Gus & Ayden
    - Een ex/Flirt/Crush/watdanook.
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt, en wat dan ook zeker te merken valt.
    - Iemand waar ze een beetje een haat/liefde relatie mee heeft.
    - En nog andere ideeën zijn altijd welkom.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    McCrory schreef:
    (...)

    Hahahah ja lol. & ook meteen @sanne de dans groep welk stijl dansen ze? like hip-hop modern etc, of verschillende soorten door elkaar ligt aan thema?

    (waarom ik dit vraag) mijn girl is dus hip-hop freestyle dus dan kan jouw girl lekker kut opmerkingen maken als ze andere dansstijl doen en Ayden voor lul staat :'D


    Hehehehe. Dit wordt lachen. :'D Ik denk dat Roxy ook wel een beetje van het hiphop is en zo, maar dat ze probeert andere stijlen ook te ontdekken.

    @Jennifer, ik heb Roxy voor je? c:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 17:22 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler? Ik weet niet of je mijn vraag in het rollentopic had gezien, maar mag mijn jongen een Junior zijn en een weirdo/outsider/outcast


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Ziegler? Ik weet niet of je mijn vraag in het rollentopic had gezien, maar mag mijn jongen een Junior zijn en een weirdo/outsider/outcast


    Ik wilde eigenlijk ook al een weirdo/outsider/outcast maken haha. D:


    That is a perfect copy of reality.

    Faolan schreef:
    Ik zoek eventueel voor Jacinta:

    - Een goede vriend/vriendin. Gus & Ayden
    - Een ex/Flirt/Crush/watdanook.
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt, en wat dan ook zeker te merken valt.
    - Iemand waar ze een beetje een haat/liefde relatie mee heeft.
    - En nog andere ideeën zijn altijd welkom.


    Chris? c:


    El Diablo.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik wilde eigenlijk ook al een weirdo/outsider/outcast maken haha. D:


    Kunnen ze wel de 'we're weirdos and no one else wants to sit with us'-club beginnen als je wil

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 17:31 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Ziegler? Ik weet niet of je mijn vraag in het rollentopic had gezien, maar mag mijn jongen een Junior zijn en een weirdo/outsider/outcast


    Van mij mag het! Ik werk het zo bij


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Van mij mag het! Ik werk het zo bij


    Thanks


    Bowties were never Cooler

    Matty, yes! Had je iets in gedachten? Alhoewel... Ze staat niet echt op een perfecte voet met Ayden he?

    Desierto, is mij goed! Wil je dat dit tussen hen altijd zo geweest is, of dat ze misschien ooit een ruzie hebben gehad ( oid ) en dat het daaruit ontstaan is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Kunnen ze wel de 'we're weirdos and no one else wants to sit with us'-club beginnen als je wil


    HAHAHA. Ja kan, maar ik moet sowieso nog even besluiten of ik weer voor die status ga.


    That is a perfect copy of reality.

    jennifer, niet echt, inderdaad. :'D Er zit niet per se een heel diepgaande reden achter, behalve dat ze elkaar irritant vinden hahaha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.