• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dougal schreef:
    Roxy is zo goed als af! :3
    Heeft iemand ideeën?


    Ik ga even kijken naar Roxy! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dougal schreef:
    Roxy is zo goed als af! :3
    Heeft iemand ideeën?


    Ik heb Ayden voor haar?

    @Sanne
    hahahha I figured. Ik denk dat Ayden hem wel kan mogen maar de hele 'populariteits' gedoe rond hem heen niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ziegler schreef:
    Mr. not-so-golden-boy staat er (pagina 1.07, Augustus Kingsley). Voor hem ben ik op zoek naar wat dingetjes:
    — Beste vriend met wie hij steeds minder omgaat sinds hij Quarterback is, omdat deze vriend niet bij de jocks hoort #statusingewikkeld | Chris
    — Beste vriendin die hij al 100 jaar kent, tegen wie hij echt alles kan zeggen
    — Jock die hem opstookt om dingen te doen die hij eigenlijk niet wil doen
    — Nerd/geek/iemand die niet populair is tegen wie Gus altijd aardig is
    — Meisje dat Gus graag mee in bed zou willen krijgen, terwijl hij dat echt niet doorheeft (het liefste een cheerleader)
    — Vijand
    — Bijlesbuddy | Ayden
    — Iets anders?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jacinta staat - of een deel er van :') - en staat ook open voor relaties. Iemand die misschien al wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Horvath schreef:
    Ik ben zoekende naar verschillende relaties voor Caleb:

    • Beste vriend (het allerliefste mannelijk)
    • Bijlesgever in verband met zijn dyslexie (voornamelijk op Engels)
    • Personen die regelmatig bij hem spullen kopen (alcohol, drugs, ID's of sigaretten)
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt en aan wie hij vervolgens gratis drugs geeft
    • Meisje met wie hij regelmatig het bed in duikt als ze beide dronken / high zijn
    • . . .


    •

    Horvath schreef:
    (...)


    Misschien kunnen Caleb en Gus juist wat rivaliteit hebben als ze beiden bevriend zijn met Chris? Dat Caleb zoiets heeft van: die Gus laat je in de steek en dat hij zich daaraan ergert, terwijl Gus zoiets heeft van: bemoei je met je eigen zaken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Faolan schreef:
    Jacinta staat - of een deel er van :') - en staat ook open voor relaties. Iemand die misschien al wil?


    Misschien kunnen zij en Gus bevriend zijn? De al honderd jaar durende vriendschap? haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sanne: om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe Gus en Roxy met elkaar om zouden gaan, haha. Heb jij ideeën?

    Naomi: een beetje hetzelfde als bij Gus, haha.

    Mirte: ik denk dat Caleb en Roxy wel een goed duo zouden zijn, op welke manier dan ook. Whatcha think?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Sanne: om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe Gus en Roxy met elkaar om zouden gaan, haha. Heb jij ideeën?

    Naomi: een beetje hetzelfde als bij Gus, haha.

    Mirte: ik denk dat Caleb en Roxy wel een goed duo zouden zijn, op welke manier dan ook. Whatcha think?


    Misschien kunnen ze een beetje zo'n relatie hebben dat ze geforceerd met elkaar om moeten gaan vanwege mutual friends maar elkaar niet echt oprecht mogen. Misschien is het wel leuk als Roxy hem dan juist een beetje probeert uit te dagen om hem op de kast te jagen, waardoor Gus zich echt kapot ergert aan haar? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Which one? c:
    • Lena 1 & Lena 2
    • Kaya
    • Nastya
    • Vittoria


    That is a perfect copy of reality.

    Horvath schreef:
    (...)


    Ik denk tussen Ayden en Caleb:

    Caleb heeft een eigen drugs handel (en andere producten) maar zijn hun paden ooit gekruist toen Ayden ook nog drugs handelde voor de bende waarvan Caleb weet en haar nog wel eens mee kan irriteren/lastig vallen ofzo?

    @Matty (heb even gespiekt muhahah) Wat alllsss... yap. Wat dus als Roxana wel eens wat gekocht heeft bij de dame en dan ook van haar verleden heeft - en hier ook gebruik van maakt om haar te kleineren enzo :'D Dus dat het echt bitch fights tussen ze oplevert? & Ayden vind haar That rich bitch snob en Roxana iets van that drugselling slut of zo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Marlow schreef:
    Which one? c:
    • Lena 1 & Lena 2
    • Kaya
    • Nastya
    • Vittoria



    Ik zou voor Nastaya gaan denk ik c; Het is wel een moeilijke keuze zeg oef ! c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cristiano (pagina 2) zoekt nog:
    Best friend, but it's complicated ~ Gus
    Very good friend and flirt ~ Ayden
    Haat/liefde relatie ~ Jacinta
    Partner in Crime ~
    Childhood friend, maar door de jaren heen best wel uit elkaar gegroeid ~
    Ex ~
    Vijand ~
    Blablabla suggestions? ~

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 19:13 ]


    El Diablo.

    Marlow schreef:
    Which one? c:
    • Lena 1 & Lena 2
    • Kaya
    • Nastya
    • Vittoria



    Nastya c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:

    Misschien kunnen Caleb en Gus juist wat rivaliteit hebben als ze beiden bevriend zijn met Chris? Dat Caleb zoiets heeft van: die Gus laat je in de steek en dat hij zich daaraan ergert, terwijl Gus zoiets heeft van: bemoei je met je eigen zaken?


    Hm, ik denk alleen niet dat Caleb zich daar zorgen over zou maken. Daarbij is hij wel iemand die z'n beste vriend niet 'deelt' oid, aangezien hij nogal wat issues heeft die hij nooit ofte nimmer door verteld wil hebben. So I think I'mma look for someone else.


    Dougal schreef:

    Ik denk dat Caleb en Roxy wel een goed duo zouden zijn, op welke manier dan ook. Whatcha think?


    Agreed. Wat denk je van bedpartners? Al dan niet voor drugs / alcohol?


    •