• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yugen schreef:
    ja isaiah moet nog veel tbh


    Same for Caleb.
    Heb z'n lijstje al 2x gepost. (':


    •

    @Addie, sounds good c:
    @Sanne, het drugsding? Ik zie hem dat inderdaad wel doen ^^
    @Jennifer, ik zal even denken wat past c:
    @Denize, any preference?
    @Naomi, is goed! Ik was inderdaad van plan dat ze bijles geeft c:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 19:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yugen schreef:
    ja isaiah moet nog veel tbh


    Idk eigenlijk tussen onze perso's uhoh hij is een muurbloempje en zij heeft een negatieve reputatie mmmh xd. What shall we do


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Idk eigenlijk tussen onze perso's uhoh hij is een muurbloempje en zij heeft een negatieve reputatie mmmh xd. What shall we do


    uhhhh idk misschien dat zij hem kinda geditched heeft omdat hij zo stil was opeens?


    Heaven is a place that we all have

    Perffect schreef:
    Kun je blijven zitten?? Want dan doet mijn boy het jaar voor de tweede keer.
    Naar mijn weten kan je geen jaren overdoen in het normale Amerikaanse High School systeem. Je doet dan een paar vakken van een lager jaar die je bent gezakt, maar voor de rest ga je door, waardoor je mogelijk ook van school gaat met vakken op verschillende niveaus


    Bowties were never Cooler

    Yugen schreef:
    (...)

    uhhhh idk misschien dat zij hem kinda geditched heeft omdat hij zo stil was opeens?


    Daar is ze het type niet voor - misschien omdat (door lack of communication) hun vriendschap verwaterd is omdat ze beide hun eigen problemen hadden?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Brinvi schreef:
    @Addie, sounds good c:
    @Sanne, het drugsding? Ik zie hem dat inderdaad wel doen ^^
    @Jennifer, ik zal even denken wat past c:
    @Denize, any preference?
    @Naomi, is goed! Ik was inderdaad van plan dat ze bijles geeft c:


    Niet persé (: Kijk jij maar waar hij het beste bij past


    El Diablo.

    McCrory schreef:
    (...)

    Daar is ze het type niet voor - misschien omdat (door lack of communication) hun vriendschap verwaterd is omdat ze beide hun eigen problemen hadden?


    hmm ja dats wel beter tbh
    dus ze waren ooit close maar nu is het meer zo van ja ik ken hem blabla


    Heaven is a place that we all have

    PeterMaximoff schreef:
    (...) Naar mijn weten kan je geen jaren overdoen in het normale Amerikaanse High School systeem. Je doet dan een paar vakken van een lager jaar die je bent gezakt, maar voor de rest ga je door, waardoor je mogelijk ook van school gaat met vakken op verschillende niveaus


    This. Volgens mij moet je summer school doen als je bepaalde dingen niet gehaald hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    This. Volgens mij moet je summer school doen als je bepaalde dingen niet gehaald hebt.


    Ligt zelfs nog aan je cijfers, al kan dat mogelijk per staat verschillen. Ik ken mensen die met de halken over de sloot met Sophmore niveau calculus van school zijn gegaan met een diploma.


    Bowties were never Cooler

    @Cheryl Top ^^. Ik zit te denken - omdat ze allebei dus slim zijn (en miss met Sanne overleggen) like is er geen Science club die bonus points geeft of dergelijk als ze wedstrijden halen (just an idea tho ;s.)

    @ Addie Sounds fun C: maybe they can rekindle we'll see. Ooit moeten ze weer praten nietwaar c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    @Cheryl Top ^^. Ik zit te denken - omdat ze allebei dus slim zijn (en miss met Sanne overleggen) like is er geen Science club die bonus points geeft of dergelijk als ze wedstrijden halen (just an idea tho ;s.)

    @ Addie Sounds fun C: maybe they can rekindle we'll see. Ooit moeten ze weer praten nietwaar c;


    yay wij zijn friendshipbuilders af


    Heaven is a place that we all have

    Jemmm is up!! Ik zoek de usual stuff! Beste vrienden, liefdes enzo. Zal het zo even op een rijtje zetten, maar als iemand al interesse heeft roep maar!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Denize, als mijn lessen afgelopen zijn zal ik zijn rol eens goed doorlezen ^^
    @Naomi, hmmm, ik weet niet geheel zeker of Aliz een science club zou joinen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ het was een voorbeeld. Met name science omdat ik wist dat deze (naar mijn weet) nog redelijk veel gebruikt worden in Amerika. Maar haha hoeft niet persé. Ze krijgen wel genoeg extra credits I hope. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya