• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    PeterMaximoff schreef:
    Jamie MacTavish[voorstelletjes]
    — Isaiah Da Costa • Jamie heeft nooit direct iets tegen Isaiah gehad, maar doordat hij problemen heeft met Isaiah's tweeling, worden er tussen deze jongens harde woorden gewisseld. Hij vind het eeerzaam dat hij opkomt voor zijn zusje, maar verder kan hij er niet tegen dat hij haar verdedigd terwijl zij, in Jamie's denkbeeld, fout zit.
    — Caleb Montana • Jamie kan Caleb's werkethiek zeker waarderen, al ligt de jongen hem voor de rest helemaal niet. Hij mijd hem vooral.
    — Gus Charles Kingsley • Gus is een van de weinigen die Jamie met waarde behandelt, wat hij heel erg waardeert. Toch gaan ze door Gus' populariteit nog maar weinig met elkaar om, zeker op school. Buiten school spreken ze soms af, maar door Gus' drukke schema en andere vrienden, wordt dit ook steeds minder. Toch zal Jamie nog altijd voor Gus door het vuur gaan.
    — Cristiano Ignazio Barone • Chris en Jamie hebben vanaf moment 1 met elkaar mot gehad. Chris zei eerlijk wat hij van Jamie vond, Jamie vatte het fout op, en het eerste gevecht was geboren. Sinds die tijd hebben de twee elkaar al vaker dan eens nablijven bezorgd, net ls bloedende vuisten en neuzen. Het is niet of de jongens elkaar persoonlijk niet mogen, maar de eerste verkeerde indruk heeft ervoor gezorgd dat de twee waarschijnlijk altijd in elkaars slechte boekje zullen blijven staan.
    — Dallas Corey Eathons • ?
    — Owen Cameron Green • ?
    — Luke Isaac Hughes • ?
    — Osckar Chambers • Door de provocaties van Osckar, is Jamie al vaker dan eens in de problemen gekomen en heeft Osckar al vaker dan eens een flink aantal blauwe plekken gehad. Hij kan de jongen niet luchten of niet, net als Chris eigenlijk.
    — Vincenzo Santino Alesi • Vincent en Jamie waren vroeger vrienden. Ze leefden dicht bij elkaar in de buurt en speelden veel samen buiten. Als klein kind maakte het ook niet uit wat de ander aan had, of hoe die eruit zag, maar toen op een dag Vincent Jamie plaagde met zijn kilt, keerde het tij voor de vriendschap. Het had vriendschappelijk geplaag moeten zijn, maar Jamie kon het niet waarderen en over de jaren koelde de vriendschap zeer. Tegenwoordig spreken de jongens elkaar eigenlijk niet, en de kans dat de vriendschap nog goed komt is heel erg klein.
    — Michael Gabriel Sherman • ?
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Jem is eigenlijk de enige die uit vrije beweging met Jamie praat op school. Hij kan dit zeker waarderen. Buietn school vinden Jem en Jamie elkaar in het feit dat ze graag op avontuur uit gaan. Bijna elk weekend hebben de jongens wel iets van een avontuur en vaker dan eens ook een roadtrip naar een ander deel van de staat, of als ze tijd hebben zelfs de staat uit, waarbij ze de grootste lol hebben en de meest vreemde dingen meemaken. Net als voor Gus zal Jamie ook voor Jem door het vuur gaan.

    — Kamryn Montgomery • Jamie weet nog niet heel goed wat hij met het meisje aan moet, maar tot nu toe heeft hij respect voor haar.
    — Cassie Da Costa • Door hun wedezijdse koppigheid en Cassie's vaak ondoordachte woorden, liggen de twee elkaar slecht. Jamie zal haar niet snel fysiek aanvallen, maar verbaal zullen er vaker dan eens sterke woorden worden gewisseld. Cassie's excusses betekenen weinig voor Jamie, vooral ook omdat ze een aantal weken na de excuses vaak weer hetzelfde doet, zelfs al is het zonder opzet.
    — Stacey Sara Hale • Jamie zou haar aardig hebben gevonden als ze mensen niet zo zou manipuleren. Hij mijd haar, maar is zeker neit bang zijn mond naar haar open te trekken en een aantal iets minder vriendelijke woorden naar haar te roepen als ze weer haar weg ergens doorheen probeert te manipuleren.
    — Juniper Lia Ahearne • ?
    — Roxy Sayen Pierce • Degene die heeft gezegd dat je een dame niet mag slaan, had het niet over een bitch. Jamie kan haar niet uitstaan en laat zijn hele creatieve arsenaal scheldwoorden dan ook vaker op haar los, en hij heeft haar om twee gelegenheden ook echt fysiek aangevallen.
    — Ayden Reynolds • Het meisje moeit zich niet in zijn zaken, en hij ook niet in die van haar. Ze mijden elkaar en daarmee is alles gezegd, zelfs al ziet Jamie haar niet 100% neutraal, door haar affiliatie met de bitches van de school.
    — Aliz Nicola Harrington • Jamie mag haar wel, door haar open blik op de wereld. Op school spreken ze elkaar niet veel, maar als hij zijn hond uitlaat, komt hij altijd langs haar huis en vaak loopt ze een blokje mee en houden ze een goed gesprek. Hij weet niet precies wat hij met het meisje aan moet, maar deze routine van hen samen vind hij wel prettig.
    — Jacinta Isabelle Fray • ?
    — Libby McKenna • Jamie heeft respect voor Libby, maar door hun verschillende denkbeelden kunnen de twee verzeild raken in minuten durdende discussies over moralen en standputen belanden. Verder zijn de twee niet echt vrienden.
    — Charlie Kate Green • Charlie en Jamie zijn zachtst gezegd geen vrienden. Dit is begonnen door een aantal lompe opmerkingen van haar, die heel erg verkeerd vielen bij Jamie. Hiervoor waren de twee, samenklittende buitenstaanders, maar nu staat zeker Jamie erg kil tegenover haar, en ziet hij dan ook vaker dan eens zijn kans schoon om haar een verbaal koekje van eigen deeg te geven.
    — Sofia Maria Edwards • ?


    Ik heb voor Dallas, Owen, Luke, Michael, Juni, Jacinta, en Sophia nog niets, of ik moet iets over het hoofd hebben gezien

    Voor Caleb, Osckar, Roxy, Ayden,en Aliz heb ik nog geen reactie gehad op het voorstel.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 16:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Libby's relatie's tot nu toe:

    — Isaiah Da Costa • Yugen • ?
    — Caleb Montana • Horvath • ?
    — Gus Charles Kingsley • Ziegler • Libby is nooit echt omgegaan met Gus, dus ze weet niet precies hoe hij in elkaar zit, maar hij lijkt haar wel een aardige gozer. Vroeger glimlachte ze vaak naar hem terug als hij vriendelijk naar haar lachte, maar tegenwoordig merkt ze steeds vaker op dat hij haar en sommige andere mensen niet meer aankijkt zodra hij bij zijn vrienden is. Dit vindt ze niet zo fijn en daarom lacht ze nu minder terug.
    — Cristiano Ignazio Barone • Desierto • Chris is als een soort grote broer voor Libby.
    — James Archibald MacTavish • PeterMaximoff • Jamie en Libby zijn geen vrienden te worden, maar Libby vindt de jongen wel interessant. Zo nu en dan voeren ze minuten durende discussies, gezien dat ze verschillende standpunten hebben over een aantal dingen. Libby geniet van deze discussies, omdat de meeste mensen niet echt zin hebben in zo'n soort gesprek.
    — Dallas Corey Eathons • Jughead • ?
    — Owen Cameron Green • Griffel • ?
    — Luke Isaac Hughes • Wemel • ?

    — Osckar Chambers • Perrfect • Osckar en Libby zijn goede vrienden.
    — Vincenzo Santino Alesi • Zelda • ?
    — Michael Gabriel Sherman • Griffel • ?

    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Greenlight22 • Jem en Libby zijn oppervlakkige vrienden en komen voornamelijk bij elkaar als ze verveeld op school zitten om samen over muziek te praten of het te luisteren. Ze zijn dan ook muziekbuddy's. Jem is altijd één van de eerste personen die Libby's zelfgemaakte muziek te horen krijgt en ze maken ook wel eens samen muziek: Jem op de drums en Libby met haar gitaar.
    — Kamryn Montgomery • Ziegler • Omdat Kamryn nieuw is op school, weet Libby nog niets over haar. Haar eerste indruk is dat zij en Kamryn waarschijnlijk niet erg goed overweg zouden kunnen en om een conflict uit de weg te gaan, wat Libby altijd wel wilt, gaat ze Kamryn uit de weg.
    — Cassie Da Costa • Desierto • Cassie geeft Libby bijles in wiskunde.
    — Stacey Sara Hale • Sunrises • Alk klein meisje zou Libby hebben gezegd dat zij en Stacey voor altijd vriendinnen zouden blijven. Stacey en Libby waren dus jeugdvrienden, onafscheidelijk, maar zijn in High School behoorlijk uit elkaar gegroeid. Libby mag Stacey nog steeds en vindt wat er met hun vriendschap is gebeurt jammer, maar de twee hebben nu gewoon verschillende interesses.
    — Juniper Lia Ahearne • Marlow • Juniper introduceert Libby zo nu en dan een beetje op drugsgebied, gezien dat Libby hier een beetje aanmoediging voor nodig heeft. Verder zijn ze ook vriendinnen.
    — Roxy Sayen Pierce • Dougal • ?
    — Ayden Reynolds • McCrory • Libby en Ayden zijn best friends. Ze kan alles aan haar kwijt, maar dat Libby een kleine crush op haar heeft ontwikkelt, durft ze niet te zeggen, omdat ze bang is dat het in de weg zal komen te staan van hun vriendschap. Ze hebben elkaar op school ontmoet, waar Libby Ayden niet veroordeelde over haar duistere praktijken. Haar gevoelens voor haar zijn wel pas ontstaan nadat ze hier mee is opgehouden en deze zijn nog best nieuw.
    — Aliz Nicola Harrington • Brinvi • ?
    — Jacinta Isabelle Fray • Faolan • ?
    — Charlie Kate Green • Wemel • ?
    — Sofia Maria Edwards • Zelda • ?


    Ik zoek eigenlijk nog mensen met wie ze niet overweg kan en voornamelijk een ex, met een nare break-up.


    She was always looking for more..

    Luke heeft nu een uitgeschreven innerlijk (:


    I just caught the wave in your eyes

    Miriam: heb je nagedacht over redenen waarin Jamie uitviel en Roxy sloeg? Want anders weet ik niet of Roxy dat over zich heen laat komen, haha.

    Also: ik weet niks meer. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @PeterMaximoff, ik vind je relatie voorstel prima c:
    @Ameliorate, Libby en Aliz waren goede vriendinnen toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dougal schreef:
    Miriam: heb je nagedacht over redenen waarin Jamie uitviel en Roxy sloeg? Want anders weet ik niet of Roxy dat over zich heen laat komen, haha.

    Also: ik weet niks meer. :'D


    Waarschijnlijk een belediging zijn kant op over zijn uiterlijk of accent. Jamie heeft neit veel nodig om uit te vallen en Roxy hoeft ook zeker niet zich gedeist te houden als hij uitvalt.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb helaas besloten niet mee te doen - sorry!
    Veel plezier allemaal!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk een belediging zijn kant op over zijn uiterlijk of accent. Jamie heeft neit veel nodig om uit te vallen en Roxy hoeft ook zeker niet zich gedeist te houden als hij uitvalt.


    Lol Jamie en Micah zullen het waarschijnlijk niet goed vinden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als ik vanavond het speeltopic open, is dat dan een probleem voor iemand?

    *Ik wil graag de regel instellen dat je pas weer mag posten als er een x aantal posts na jouw post geplaatst zijn om te voorkomen dat het heel snel gaat (don't worry dit zal geen terrorregel zijn dat je 10 posts moet wachten)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Als ik vanavond het speeltopic open, is dat dan een probleem voor iemand?

    *Ik wil graag de regel instellen dat je pas weer mag posten als er een x aantal posts na jouw post geplaatst zijn om te voorkomen dat het heel snel gaat (don't worry dit zal geen terrorregel zijn dat je 10 posts moet wachten)


    Vanavond reis ik naar huis, maar misschien kan ik in de trein posten. (: En ik weet niet precies hoe laat ik vertrek, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Brinvi, so sorry, ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd en zal het zo bijwerken.

    En ik heb er ook geen probleem mee als het vanavond wordt geopend, I can't wait. Een aantal posts wachten lijkt me ook wel handig.


    She was always looking for more..

    Bij mij thuis vieren we vandaag m'n zusjes verjaardag, dus ik zal morgen pas kunnen posten. (Mocht er iemand willen wachten op me, yes please.)
          En het limiet op het posten: thank the Lord.


    Hallo allemaal! Helaas slecht nieuws. Ik heb mijn pink gebroken en zit nu in het gips. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Hallo allemaal! Helaas slecht nieuws. Ik heb mijn pink gebroken en zit nu in het gips. ):


    Auw, beterschap. Nja, het is niet noodzakelijk dat dat speeltopic vandaag geopend werd. Rust jij (en pink) maar goed uit. (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    Auw, beterschap. Nja, het is niet noodzakelijk dat dat speeltopic vandaag geopend werd. Rust jij (en pink) maar goed uit. (krul)


    Dat is lief! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking