• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    greenlight22 schreef:
    Okeeeee Ik zoek nog steeds relaties voor Jem, iemand interesse?
    - Guy best friend
    - Flirt/Gf/fwb iets in die richting
    - Iemand waar hij bij kan crashen wanneer hij zich eenzaam voelt
    - Childhood friends
    - Normale vrienden
    - Vrienden die hem hebben laten vallen doordat hij er niet genoeg voor ze is geweest
    -Roadtripbuddy (Like Jem stelt een trip voor em deze persoon gaat altijd me ofzo)
    - Iemand waar hij vaak mee spijbelt
    - etc noem het maar. ;3




    Ik had zoiets voor Jem en Jamie bedacht:

    Jem is eigenlijk de enige die uit vrije beweging met Jamie praat op school. Hij kan dit zeker waarderen. Net als voor Gus zal Jamie ook voor Jem door het vuur gaan.

    Misschien kunnen ze ook samen op trips gaan.


    Bowties were never Cooler

    Horvath schreef:
    (...)

    Caleb?


    Zou kunnen, maar ik heb even naar Caleb gekeken en we zouden ook (Als jij wilt ofcourse) kunnen doen dat ze jeugdvrienden zijn. Ze komen beide uit een succesvol gezin en misschien dat ze dan op feestjes waar beide hun ouders hun meesleepten hebben ontmoet??


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ziegler schreef:
    Het innerlijk van Kamryn is ook zo goed als af. Ze is nieuw op school, dus ze heeft uiteraard nog geen relaties. Ze staat wel open voor eerste indrukken en eventuele toekomstige relaties (friendships enzo c: )


    Ik heb Jamie


    Bowties were never Cooler

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Zou kunnen, maar ik heb even naar Caleb gekeken en we zouden ook (Als jij wilt ofcourse) kunnen doen dat ze jeugdvrienden zijn. Ze komen beide uit een succesvol gezin en misschien dat ze dan op feestjes waar beide hun ouders hun meesleepten hebben ontmoet??


    Oh I like that! En dat ze daar lekker heisa gingen schoppen. ^^


    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Jamie


    Kamryn is het allemaal een beetje gewend om juist met de meest normale mensen ooit om te gaan (mensen die nooit raar doen etc.) dus ze zal eerst wel een beetje afschrikken van zijn karakter, maar ze zal hem ergens ook wel kunnen waarderen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik had zoiets voor Jem en Jamie bedacht:

    Jem is eigenlijk de enige die uit vrije beweging met Jamie praat op school. Hij kan dit zeker waarderen. Net als voor Gus zal Jamie ook voor Jem door het vuur gaan.

    Misschien kunnen ze ook samen op trips gaan.


    Ja is goed! Goede vrienden eigenlijk en dan dus dat met roadtrips enzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zoek nog relaties voor Sofia like exes, friends en enemies! dus als iemand wilt tell me


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Horvath schreef:
    (...)

    Oh I like that! En dat ze daar lekker heisa gingen schoppen. ^^


    Ja zo ja en dan dat ze nu nog steeds wel vrienden zijn, maar ik neem aan dat ze niet meer mee worden gesleept naar van die fancy feestjes.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @ziegler, ik denk dat kamryn en isaiah wel bij elkaar zouden passen tbh


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer komt het voor jullie uit om het speeltopic te openen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ja is goed! Goede vrienden eigenlijk en dan dus dat met roadtrips enzo.


    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Jem is eigenlijk de enige die uit vrije beweging met Jamie praat op school. Hij kan dit zeker waarderen. Buietn school vinden Jem en Jamie elkaar in het feit dat ze graag op avontuur uit gaan. Bijna elk weekend hebben de jongens wel iets van een avontuur en vaker dan eens ook een roadtrip naar een ander deel van de staat, of als ze tijd hebben zelfs de staat uit, waarbij ze de grootste lol hebben en de meest vreemde dingen meemaken. Net als voor Gus zal Jamie ook voor Jem door het vuur gaan.

    Zoiets?


    Bowties were never Cooler

    Ziegler schreef:
    Wanneer komt het voor jullie uit om het speeltopic te openen?


    zondagavond of dinsdag xx


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ziegler schreef:
    Wanneer komt het voor jullie uit om het speeltopic te openen?


    voor mij kan dit weekend nog tbh


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    @ziegler, ik denk dat kamryn en isaiah wel bij elkaar zouden passen tbh


    Kamryn zal wel proberen om hem een beetje los te krijgen bc that's what she does hehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Kamryn is het allemaal een beetje gewend om juist met de meest normale mensen ooit om te gaan (mensen die nooit raar doen etc.) dus ze zal eerst wel een beetje afschrikken van zijn karakter, maar ze zal hem ergens ook wel kunnen waarderen. c:


    Zolang ze hem niet beledigd, is Jamie niet zo lastig in de omgang en zal hij haar wel mogen.

    ZeIda schreef:
    Ik zoek nog relaties voor Sofia like exes, friends en enemies! dus als iemand wilt tell me


    Ik heb Jamie

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 13:54 ]


    Bowties were never Cooler