• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Heb me al tijden niet meer zo beroerd gevoeld tijdens mijn periode.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stelde een serieuze vraag, maar die gaan jullie expres niet beantwoorden door mijn geschiedenis.

    Deze nagellak is binnen 10 seconden volledig droog. Whaatt

    Deze topic is bijna vol


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Kees & Co blijft één van de leukste Nederlandse series, idc hoeveel mensen me er raar om vinden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Just me and my shadow and all of my regrets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo moe... Waarom kan ik de laatste tijd zo slecht slapen? (no_chears)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kinda hate myself for changing it back but oh well would be weird to ask to change it again. dan maar mezelf voor haten. what's new anyways.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:26 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Noiz schreef:
    Ik ben zo moe... Waarom kan ik de laatste tijd zo slecht slapen? (no_chears)


    Heb ik ook


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    waarom is spotify "offline"? mijn wifi doet het prima

    Ugh, ik wil aan een nieuw verhaal beginnen, maar de inspiratie is volledig foetsie :C


    Stenenlikker

    Ik mag mischien overmorgen weer naar school

    (dance)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik ben hangry af. GEEF ME ETEN! (Het duurt nog minstens een kwartier voordat ik kan eten, meeeeh. Stom college dat zo lang moest duren.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'm a fucking failure, that's what I am.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat je.


    i wanna die with you once or twice.