• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Heb lekker warme thee


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Bruno Mars is love, Bruno Mars is life

    I love those two characters.


    Stenenlikker

    Patholoog schreef:
    Ik ben hangry af. GEEF ME ETEN! (Het duurt nog minstens een kwartier voordat ik kan eten, meeeeh. Stom college dat zo lang moest duren.)


    Oef, eindelijk gevoederd. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik ben zo vreselijk verdrietig ik heb het gevoel alsof ik nooit meer kan stoppen met huilen. ik wil het liefst dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    even een pareltje

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 20:55 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben nog steeds zo lekker op dreef met dit verhaal. Hoe kan dit ooit? Ik vind het ook wel een heel leuk verhaal om te schrijven. ^^

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 20:56 ]

    here's a series of strange events from last saturday:

    22:00 een halve fles wodka drinken op mijn kamer terwijl ik mijn vriendins make-up doe
    23:55 naar de bushalte rennen om de laatste normale bus te kunnen halen. heel nodig moeten plassen na twee minuten van huis te zijn.
    0:00 in de bus realiseren dat ik mijn mobiel niet bij me heb. veronderstellen dat ik hem thuis vergeten ben.
    0:20 geld pinnen bij een automaat terwijl er een gigantische rij achter me staat. drie keer per ongeluk de transactie afbreken door op het rode knopje te drukken in plaats van de groene. weglopen zonder geld.
    4:20 de bus uitlopen bij mijn halte. mijn in slaap gevallen dronken vriend nog in zijn stoel voorin de bus zien zitten. mijn in slaap gevallen dronken vriend wakker bellen. realiseren dat ik een eenzijdige conversatie met zijn voicemail aan het houden ben
    4:30 thuis op zoek gaan naar mijn mobiel. hem nergens kunnen vinden. in paniek mijn fiets uit de schuur pakken en terug fietsen richting de bushalte. de moed stiekem al opgeven. de steeg uit fietsen en een politieauto aan het eind van de straat zien stilstaan. onmiddellijk een moeizame rechtsomkeert maken omdat mijn voorlicht het niet doet (IK HEB GEEN GELD VOOR EEN NIEUWE MOBIEL EN EEN KUTBOETE KUT). mijn tuin terug in gaan om mijn moeders fiets met werkende lichten te pakken. een mini-hartaanval beleven als ik me omdraai en een politieagent achter me zie staan. "jij was snel weg." toegeven dat mijn licht het niet deed. "oh, boeie, ik dacht dat je iets belangrijks te verbergen had". gesprek houden met politieagent.
    4:45 afscheid nemen van politieagent. mijn zoektocht vervolgen. de eerste straat die ik insla mijn mobiel midden op de weg zien liggen. vreemde hoge kreten uitslaan. mobiel checken. mobiel heeft vijf uur in de regen op straat gelegen. mobiel werkt. zit geen krasje op.
    5:00 tosti's eten en naar bed
    11:00 een whatsappje ontvangen van mijn in slaap gevallen dronken vriend, die mijn boze verwarde voicemail voor altijd zal koesteren. erachter komen dat hij de volgende halte was uitgestapt, en in plaats van dat hij tien minuutjes terug gelopen was voor zijn fiets, een taxi had gebeld.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    here's a series of strange events from last saturday:

    22:00 een halve fles wodka drinken op mijn kamer terwijl ik mijn vriendins make-up doe
    23:55 naar de bushalte rennen om de laatste normale bus te kunnen halen. heel nodig moeten plassen na twee minuten van huis te zijn.
    0:00 in de bus realiseren dat ik mijn mobiel niet bij me heb. veronderstellen dat ik hem thuis vergeten ben.
    0:20 geld pinnen bij een automaat terwijl er een gigantische rij achter me staat. drie keer per ongeluk de transactie afbreken door op het rode knopje te drukken in plaats van de groene. weglopen zonder geld.
    4:20 de bus uitlopen bij mijn halte. mijn in slaap gevallen dronken vriend nog in zijn stoel voorin de bus zien zitten. mijn in slaap gevallen dronken vriend wakker bellen. realiseren dat ik een eenzijdige conversatie met zijn voicemail aan het houden ben
    4:30 thuis op zoek gaan naar mijn mobiel. hem nergens kunnen vinden. in paniek mijn fiets uit de schuur pakken en terug fietsen richting de bushalte. de moed stiekem al opgeven. de steeg uit fietsen en een politieauto aan het eind van de straat zien stilstaan. onmiddellijk een moeizame rechtsomkeert maken omdat mijn voorlicht het niet doet (IK HEB GEEN GELD VOOR EEN NIEUWE MOBIEL EN EEN KUTBOETE KUT). mijn tuin terug in gaan om mijn moeders fiets met werkende lichten te pakken. een mini-hartaanval beleven als ik me omdraai en een politieagent achter me zie staan. "jij was snel weg." toegeven dat mijn licht het niet deed. "oh, boeie, ik dacht dat je iets belangrijks te verbergen had". gesprek houden met politieagent.
    4:45 afscheid nemen van politieagent. mijn zoektocht vervolgen. de eerste straat die ik insla mijn mobiel midden op de weg zien liggen. vreemde hoge kreten uitslaan. mobiel checken. mobiel heeft vijf uur in de regen op straat gelegen. mobiel werkt. zit geen krasje op.
    5:00 tosti's eten en naar bed
    11:00 een whatsappje ontvangen van mijn in slaap gevallen dronken vriend, die mijn boze verwarde voicemail voor altijd zal koesteren. erachter komen dat hij de volgende halte was uitgestapt, en in plaats van dat hij tien minuutjes terug gelopen was voor zijn fiets, een taxi had gebeld.


    Een dingetje begrijp ik niet; Hoe kan je mobiel magisch in je zak zijn beland om 4:20, terwijl je hem om 0.00 kwijt was? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Een dingetje begrijp ik niet; Hoe kan je mobiel magisch in je zak zijn beland om 4:20, terwijl je hem om 0.00 kwijt was? :o


    haha scherp, ik belde hem op de mobiel van de vriendin die bij mij sliep


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    haha scherp, ik belde hem op de mobiel van de vriendin die bij mij sliep


    Aaaaah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuugh. Wie wil mij een nieuwe neus geven? I feel horrible. Stomme verkoudheid. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uuugh. Wie wil mij een nieuwe neus geven? I feel horrible. Stomme verkoudheid. :c


    Ik kan je zoiets aanbieden? Ideaal voor verkoudheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geweldig ^^

    @Hamtaro
    Graag. Dankje. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •