• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Ik ben echt zo ver heen dat ik hier helemaal stuk om ga ;'D
    Wat moet er van mij worden in deze maatschappij, hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe ga ik komende week overleven..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    All I want is to be happy.. But the road to happiness is a really really long one for me...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    All I want is to be happy.. But the road to happiness is a really really long one for me...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat is dat met die nieuwe usernames :')


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt zielig om dit te schrijven, maar sensatie ftw, anders wordt het maar saai.
    Ik heb de hele dag al dezelfde wallpaper geopend op google zodat ik niet afgeleid word door alle andere dingen en ook niet last heb van het licht. Had ik dit maar jaren eerder bedacht.

    Paladin schreef:
    All I want is to be happy.. But the road to happiness is a really really long one for me...

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 23:12 ]

    i wanted you to check up on me. you knew i wasnt doing well. if you don't care, why should i?

    Matty why are you like this stop it bitch


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er lijkt een trend te zijn waarin de meest fucking gruwelijke dystopische films met grimmige blanke mannen als hoofdrolspelers eindigen met iedereen die een voor een het loodje legt, tot alleen de onschuldige vrouwen/kinderen nog over zijn en ik weet nooit heel goed wat ik ervan moet vinden (dat is een leugen - ik heb er eerder te veel gedachten over) behalve dat het zorgt dat ik erg opgelucht ben dat ik nu Star Trek kan kijken en een blikje mais eten want ik geloof dat ik dat heel hard nodig heb na die film, alle tribbles nog aan toe


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    aaAAAAHAAHHAHAHAHA I FUCKED UP SO BAD JANKEN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit Is Niet Het Juiste Moment, Brein

    aka het is nacht en iedereen slaapt en ik voel me awkward & eenzaam & dubbel awkward want ik ben zelf degene die altijd een maand op zich laat wachten in gesprekken. jfc, me, get your shit together. dit is niet oké!!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CRINGE IS REAL.

    also mijj hele leven is cringe so its ok


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Also mijn wekker gaat over 5,30 uur en ik ben nog steeds wakker want ik ben gewoon totaal niet moe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ugh ga ik me morgen ziek melden en uitslapen of ga ik niet slapen en val ik dood neer

    lmao ik blijf wel thuis morgen

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 1:00 ]


    This ain't no place for no better man.

    je suis vraiment enculé pour l'ecole mais hônnetement je m'en bats les couilles


    Heaven is a place that we all have