• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Can I disappear now? Thank you.


    Obsessing over food again. Just like I obsess about everything else.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Honestly wil ik gewoon niet meer naar school. Ik wil geen contact meer met mensen die negativiteit met zich mee brengen. Ik wil in bed blijven en de hele dag niets doen.


    This ain't no place for no better man.

    Paladins schreef:
    Honestly wil ik gewoon niet meer naar school. Ik wil geen contact meer met mensen die negativiteit met zich mee brengen. Ik wil in bed blijven en de hele dag niets doen.

    *Hugs*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Paladins schreef:
    Honestly wil ik gewoon niet meer naar school. Ik wil geen contact meer met mensen die negativiteit met zich mee brengen. Ik wil in bed blijven en de hele dag niets doen.

    Kom bij mij op school bro.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Kom bij mij op school bro.


    Ik kan de stres van school op dit moment gewoon niet aan lmao. Maar als ik de hele dag in je schooltas mag zitten vind ik dat ook niet erg.

    @Fabke <3

    //

    Kan ik je überhaupt vertrouwen tbh. Je staat al bekend als iemand die roddelt, en ik vertrouw mensen op dat gebied niet. Als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon tegen me. Voor mijn part zeg je gewoon dat je me niet mag, dan ben ik tenminste van deze constante twijfel af.


    This ain't no place for no better man.

    Paladins schreef:
    (...)

    Ik kan de stres van school op dit moment gewoon niet aan lmao. Maar als ik de hele dag in je schooltas mag zitten vind ik dat ook niet erg.

    Sure ^^ Ik heb altijd mintjes erin zitten dus food enzo aye


    — Inner peace, it's hard to find. —

    klaarwakker af (((((((((((:


    Heaven is a place that we all have

    Send help!


    What would Emma do?

    het doet me pijn wetend DAT HET TOT HALF ZES HALF ZEVEN DOOR ZAL GAAN HElp


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben ziek


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Niet denken dat ik alles nog super snel voor je ga doen als je me continu laat wachten.


    These wounds won't seem to heal
    This pain is just to real
    There's just too much that time cannot erase

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 10:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom blijf ik over je dromen? Ik wil niet deomenen al helemaal niet over jou. Ik kan je zo nooit vergeten en verder gaan met mijn leven.

    Het was trouwens lekker laat vannacht. Half 2 pas thuis van de spelletjesavond ^^

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 10:16 ]

    I did it c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.