• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    yeah het scoutsweekend met de jongens was weer geweldig :W altijd al verplicht willen zijn geweest ketchup af te likken van maandverband en bier uit tampons moeten zuigen :') om maar niet te zwijgen van een rauw ei doorgeven in de mond eeeennnnn doorslikken


    ik heb for sure een blauwe plek op mijn polsen omdat die fucking dude niet doorheeft dat als hij begint te rennen wanneer ik het niet weet en we eigenlijk aan elkaar zijn vastgetapet dan word ik basically meegesleurd en love it

    dit was echt alleen maar drank en seks of zo

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 15:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    dat ik er met jou niet over wil praten betekent niet dat ik "net zoals hem" ben
    daarbij is dat niet eens een belediging
    weet je, je niet elk moment is gepast om grappen te maken
    leer dat aub eens


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is aan, bitchessssss. Ze gaan zo dikke mot met elkaar krijgen dat het uit gaat _O_
    Niet dat ze al iets hebben. Maar hierna is de kans wel verkeken. Ik hou van schrijven.

    De trollers waren deze keer inderdaad niet grappig zo te zien. Gelukkig maar.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 15:28 ]

    Leuk weekend en gisteravond erg gezellig, maar nu ben ik toch wel heel erg moe... +- 6 uur slaap en als ik druk bezig ben overleef ik dat niet helemaal, yaay.


    Stenenlikker

    ik heb zoveel stress man ik wil dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nu doet mijn hart pijn en mijn werk is niet gedaan.



    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh boohooo je hebt het intro in een half uur geleerd maar nu lukt het refrein niet. Ik heb drie dagen gedaan over het intro en ik ben drie maanden later nog bezig met het refrein. Asshole.

    God, ik ben echt veel te emotioneel vandaag...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ik wil dingen bereiken

    Wat een inspiratie, waar de f komt dit zo ineens vandaan?

    Ik: "Ik ga vandaag lekker veel werk verzetten en hard studeren aan m'n opkomende tentamenweek!"
    Concentratie: "Lol how about no?"


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Duusss Beauty of Doenya gaat waarschijnlijk weg. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het eigenlijk heel bijzonder dat ik niet tegen namen als Lucas kan, maar Lucian is geen probleem. Ik denk door de uitspraak van de C als K of S.

    Ik heb 3k woorden geschreven aan notities en verhaalvoortgang. Kon ik dat maar aan het verhaal zelf.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 17:47 ]

    Ik heb nog nooit zoveel stress gehad voor een schrijfwedstrijd wtf D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    totaal geen zelfrespect