• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    That moment when you order wigs for €150. Whoops?


    kindness is never a burden.

    ik wil niet heen morgen. mam zal wel weer boos worden maar ze had kunnen weten dat ik dit gewoon nog niet aan kan

    let's go downstairs
    fake a smile
    and go upstairs again


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoow wat is dat nu weer

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 20:20 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    omg ik heb zoooooveel spierpijn god wat ben ik blij dat ze me niet hebben wakker gemaakt vannacht om vijf uur om me te drillen zoals de jongens :W ik zou los zijn ingestort ahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maybe I should.. idk.. leave?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blergh ik voel me kut maar ik moet deze opdracht nog maken


    This ain't no place for no better man.

    Ik voel me nergens op mijn plek. Niet in groepschats, niet in vriendengroepen, niet hier thuis. Mede omdat ik tegen mezelf en anderen aan het liegen ben over hoe ik nou ben. Het is allemaal 1 grote fucking joke en idk ik wil gewoon eigenlijk helemaal weg van alles om mezelf te veranderen en dan terug te komen maar hé zo makkelijk is het leven niet want je hebt school, dingen die ik moet doen, regelen. Ik wil gewoon écht niet meer op deze manier maar ik durf mezelf ook niet te zijn want het wordt sowieso niet door iedereen geaccepteerd en holy shit ik wil gewoon... ik wil gewoon normaal zijn.. Niet zo..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol :W

    Paladin schreef:
    Maybe I should.. idk.. leave?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 20:02 ]

    Ik heb dit verhaal al voor het nieuwe jaar bedacht, personage's uitgewerkt en een verhaallijn geschreven maar de echte story lukt gewoon niet. Als in; ik heb de eerste zin nog niet eens en de deadline is over ong een maand, help.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Paladin schreef:
    Ik voel me nergens op mijn plek. Niet in groepschats, niet in vriendengroepen, niet hier thuis. Mede omdat ik tegen mezelf en anderen aan het liegen ben over hoe ik nou ben. Het is allemaal 1 grote fucking joke en idk ik wil gewoon eigenlijk helemaal weg van alles om mezelf te veranderen en dan terug te komen maar hé zo makkelijk is het leven niet want je hebt school, dingen die ik moet doen, regelen. Ik wil gewoon écht niet meer op deze manier maar ik durf mezelf ook niet te zijn want het wordt sowieso niet door iedereen geaccepteerd en holy shit ik wil gewoon... ik wil gewoon normaal zijn.. Niet zo..

    Please probeer het aan iemand te vertellen die je vertrouwt (ouders?). Wanneer mensen het weten, zal je echt meer rust krijgen, I promise. Dan kan je er ten minste mee aan de slag als je dat wil. En ikzelf heb nog geen enkele negatieve reactie gehad en iedereen weet het inmiddels, pls ga er niet van uit dat niemand je zal accepteren.


    Caution first, always.

    hi new username I love you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bruno Mars is echt de beste op het moment. Ik luister niets anders meer. Dit is precies wat ik in deze periode nodig heb.

    Ja ehh waarom lach ik hier nou precies om? :''D


    i wanna die with you once or twice.

    Prongsie schreef:
    hi new username I love you

    Waaah


    LaAt ZiEn WiE jE bENt