• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Ik ben echt zo zinloos bezig, soms verbaas ik mijzelf hoe goed ik kan uitstellen en tijd verdoen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik deze midterm faal drop ik out


    Caution first, always.

    Ik kan echt niet rustig boodschappen doen bij de AH zonder aangesproken te worden met de vraag of ik (eerder) wil werken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 14:16 ]


    Stenenlikker

    Een week later kan ik eindelijk trots zijn. c:

    The fuck, waarom wil Apple mijn Hotmail gewoon niet verbinden zoals het al een paar jaar is verbonden met mijn mobiel? Wth?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Amanda Cerny is zó intens knap. Search her only on safe mode tho'.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 14:44 ]

    mijn therapeut heeft me verteld dat er bij mij hoogstwaarschijnlijk sprake is van iets waarvan ik al een hele tijd het vermoeden had en nu zijn er minder twijfels maar het veranderde minder in hoe ik mezelf zie dan ik had gehoopt
    plus het wordt niet officieel gediagnosticeerd omdat het het later lastiger zou maken om een baan te vinden. en ik ben er toch al voor in behandeling dus het maakt niet zoveel uit uiteindelijk.

    Oké, wow, dit is echt gewoon een baaldag voor me. Eerst krijg ik de klap te verwerken dat de zoveelste baan, waar ik mijn best voor doe, niet geschikt voor me is. Als ik die klap nog niet verwerkt heb, krijg ik een telefoontje dat mijn examen volgende week al moet in plaats van volgende maand. Het is niet dat ik niks gedaan heb, maar ik kom nu helemaal niet uit met mijn planning. Alles wat mis kan gaan, gaat gewoon mis. Het gat waar ik in val wordt steeds dieper en ik denk dat ik er gewoon nooit meer uit kom ):


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    Oké, wow, dit is echt gewoon een baaldag voor me. Eerst krijg ik de klap te verwerken dat de zoveelste baan, waar ik mijn best voor doe, niet geschikt voor me is. Als ik die klap nog niet verwerkt heb, krijg ik een telefoontje dat mijn examen volgende week al moet in plaats van volgende maand. Het is niet dat ik niks gedaan heb, maar ik kom nu helemaal niet uit met mijn planning. Alles wat mis kan gaan, gaat gewoon mis. Het gat waar ik in val wordt steeds dieper en ik denk dat ik er gewoon nooit meer uit kom ):


    Dan ben ik eindelijk mee met twee vakken, loop ik weer achter met de andere drie. Vicieuze cirkel dit. :W
    + Kan ik vandaag aub mijn regels krijgen. Anders ga ik me echt zorgen beginnen maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil hier niet meer zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RegionalAtBest schreef:
    (...)



    Dankjewel <3

    Buhh, ik voel me zo rot. Het vervelendste was ook dat er niemand bereikbaar was toen ik buiten 't gebouw stond van de baan die ik had kunnen hebben als het me wel was gelukt ):
    Het is zo rot om het op zo'n moment met niemand te kunnen delen..


    26 - 02 - '16

    Ik haat dit vak zo erg...


    Caution first, always.

    Het is altijd wat hier in huis.. Ik voel me echt klote: mentaal en fysiek. Het boeit ze gewoon niks en dat maakt het allemaal alleen maar moeilijker voor mij om het ze durven te vertellen als het een keertje fout gaat en ik echt met iemand moet praten voordat ik eens weer iets raars probeer als een tijdje terug.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer krijg ik die feedback :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.