• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Mehhhhh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dus, waar ik mij aan stoor, is dat mijn beste vriendin bevriend is geraakt met twee meisjes, en ondertussen met nog twee meisjes erbij. Nu, daar is niets mis mee. We zijn nog steeds dikke vrienden en we hebben nog steeds onze eigen vriendengroep. Maar ik heb dus geen behoefte om bevriend te raken met die meisjes. Dus als ik na een examen met haar wil praten, wil ik ook niet met al die andere meisjes praten. Zo simpel is het. Ik kan ze wel tolereren, maar ik wil gewoon de energie er niet in steken om fake aardig te doen. Dat vind ik huichelachtig. Ik vind veel mensen nu eenmaal niet aardig, en dat is dan maar zo. Nu hoop ik echt niet dat zij per se wilt dat ik met die meisjes ga samen werken op het GIP.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil niet meer. Ik heb de kracht, de fut er niet meer voor. Het heeft allemaal geen zin en ik wil er echt een eind aan maken. Niet alleen omdat ik er vanaf wil zijn, maar ook om anderen een hoop moeite te besparen. Want ik ben geen goed kind, ik ben geen goede vriend en ik ben zeker geen goede toevoeging aan deze wereld. Ik stel iedereen teleur, zelfs mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt een schande dat ik voor minstens 15 euro moet kopen als ik mijn pasta wil laten bezorgen. (cat) Dan maar iets anders eten. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent zo'n verwend nest en je hebt het zelf niet eens door.

    Ugh, ik durf hem niet meer te whatsappen nu ik al 3 weken niet gereageerd heb, maar ik voelde me zo slecht...

    doggo schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAH


    Mijn reactie was serieus. Door alles wat ik vandaag heb meegemaakt wilde ik echt even schreeuwen :'D


    26 - 02 - '16

    Cause why would you need friends, right?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel so alone right now.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik voel me hier echt geapprecieerd. (:

    FYI


    kindness is never a burden.

    here we go again.

    cccccccccccccccccccccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK HEB ZO'N PESTHEKEL AAN MENSEN DIE AL JAREN OFFLINE ZIJN EN EEN NAAM HEBBEN GECLAIMD DIE IK WIL

    Waarschijnlijk weten velen het niet, maar het was altijd al mijn droom om professioneel ballerina te worden. Ik heb van mijn zesde tot mijn achtste op ballet gezeten, maar op een gegeven moment schreef mijn vader mij niet in omdat hij geen vijf minuten tijd had om mij in te schrijven.. Nu heb ik na vier jaar een jaar hip-hop gedaan, niets voor mij.. Maar volgend jaar doe ik ballet! Ik zou verschrikkelijk graag naar een professionele school gaan voor ballet, een opleiding volgen.. Maar jammer genoeg gaat dat niet. Ik had jaar moeten gaan, volgend jaar ga ik naar het tweede middelbaar en dan ga ik ballet doen in de plaatselijke dansschool hier.. Maargoed, ik zou toch nooit mogen.. Mijn oudesr willen dat ik iets in de geneeskunde ga doen, niet dat ik ballerina word..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.