• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Strife schreef:
    (...)
    Fallout 4 toch? On the bright side, die is overal nog maar een euro of 15? :W

    True, maar het feit dat ik hem op een of andere manier kwijt ben geraakt vind ik nog steeds raar :W Als ik hem echt nergens kan vinden kan ik hem altijd inderdaad opnieuw kopen, + dan heb ik een tweede Perk poster HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poopybutthole schreef:
    (...)
    True, maar het feit dat ik hem op een of andere manier kwijt ben geraakt vind ik nog steeds raar :W Als ik hem echt nergens kan vinden kan ik hem altijd inderdaad opnieuw kopen, + dan heb ik een tweede Perk poster HAHA

    Zit ie niet toevallig in het hoesje van een ander spel? :c


    Caution first, always.

    trouwens, aesthetik speelt nu op ps3 ps4 pc


    Heaven is a place that we all have

    Strife schreef:
    (...)
    Zit ie niet toevallig in het hoesje van een ander spel? :c

    YES. nouja, ik heb dat eerst gekeken en dat was het ook niet, maar hij lag dus in de doos van de oude xbox 360 spellen, die we dus weg wilden doen :/ Maar ik heb hem gered! Happy me!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poopybutthole schreef:
    (...)
    YES. nouja, ik heb dat eerst gekeken en dat was het ook niet, maar hij lag dus in de doos van de oude xbox 360 spellen, die we dus weg wilden doen :/ Maar ik heb hem gered! Happy me!

    Ah, gelukkig! *O*


    Caution first, always.

    Als iemand Assassins's Creed Origins gaat kopen, laat me weten hoe het is!


    16 - 09 - '17

    Ohja
    Aplleby -> choice


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ohja
    Aplleby -> Choice

    [ bericht aangepast op 25 okt 2017 - 0:05 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh ja, xSunshineee > Nog wat usernames > Devitt


    16 - 09 - '17

    Als het goed is heb ik alles tot en met Devitt weer bijgewerkt!

    Wat zouden jullie ervan vinden om trouwens dit topic iets levendiger te maken? Bijv met een screenshot van de week, gamereviews door users die het leuk vinden om die te schrijven, poll verkiezingen voor game van de maand enzovoort?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    PC player here (:

    En een levendiger topic zou wel cool zijn :]

    https://go.twitch.tv/chaserofthemoon oh en dat is mijn Twitch acc :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik doe denk ik wel aan alles mee om dit topic levendig te houden. Het is alleen balen dat niet heel veel mensen op dezelfde console spelen, anders konden we soms wel game/party momenten houden, maar ik merk dat ik een van de enige xbox gamers ben dus dat wordt hm ook niet.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2017 - 11:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tbh, ik prefereer consoles over PC, maar ik heb alleen de mogelijkheid met mijn laptop atm. Druk met studie en ook gescheiden ouders dus een laptop is makkelijker meeslepen dan een console aye.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh het topic actiefhouden! Count me in!


    Heaven is a place that we all have

    Poopybutthole schreef:
    Ik doe denk ik wel aan alles mee om dit topic levendig te houden. Het is alleen balen dat niet heel veel mensen op dezelfde console spelen, anders konden we soms wel game/party momenten houden, maar ik merk dat ik een van de enige xbox gamers ben dus dat wordt hm ook niet.


    Dat is inderdaad jammer, zeker omdat ook lang niet iedereen dezelfde games speelt of juist offline games :') Maar mocht iemand een leuk idee hebben over hoe we toch onderlinge challenges kunnen houden, dan hoor ik het graag ^^

    Zijn er mensen die het leuk vinden om game reviews te schrijven? Ik heb er twee klaar liggen, maar ik speel ook lang niet alles.

    En als je leuke/grappige/mooie/enge screenshots hebt gemaakt van een game, deel ze hier!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"