• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Poopybutthole schreef:
    Aan het eind van de middag heb ik eindelijk Assassin's Creed Origins in mijn bezit. c:


    Tell me about it!


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    (...)

    Tell me about it!

    Oké mijn eerste impressie erover is dat het spel echt PRACHTIG is qua art. De besturing is echter wel heel anders dan bij de eerdere games, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. De optie met Senu (de Eagle) is erg leuk maar ook heel erg handig. En ohmygod je kan op kamelen rijden. :W ik ben niet zo heel ver in het spel sinds ik hem natuurlijk net pas heb, maar het begint heel goed al, naar mijn mening. De map is ook echt huuuuuuuuge, en ik persoonlijk hou daar echt van dus dat is zeker een pluspunt voor mij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poopybutthole schreef:
    (...)
    Oké mijn eerste impressie erover is dat het spel echt PRACHTIG is qua art. De besturing is echter wel heel anders dan bij de eerdere games, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. De optie met Senu (de Eagle) is erg leuk maar ook heel erg handig. En ohmygod je kan op kamelen rijden. :W ik ben niet zo heel ver in het spel sinds ik hem natuurlijk net pas heb, maar het begint heel goed al, naar mijn mening. De map is ook echt huuuuuuuuge, en ik persoonlijk hou daar echt van dus dat is zeker een pluspunt voor mij.


    Oeh, klinkt interessant. Ik ga ook eens op YouTube kijken.


    16 - 09 - '17

    Ik ben ook écht non stop bezig met de photo modus. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heeft iemand ervaring met de Xbox ONE S? Het schijnt namelijk dat je daar ook xbox 360 spellen op kan spelen en dat zou voor mij ideaal zijn, gezien ik toch wel graag ook een paar van de nieuwere spellen zou willen spelen :')


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Heeft iemand ervaring met de Xbox ONE S? Het schijnt namelijk dat je daar ook xbox 360 spellen op kan spelen en dat zou voor mij ideaal zijn, gezien ik toch wel graag ook een paar van de nieuwere spellen zou willen spelen :')


    Volgens mijn kan dat ook bij de gewone Xbox one. Ik weet in ieder geval dat het kan, maar ik heb geen idee hoe. Misschien eens opzoeken?


    16 - 09 - '17

    Hephaistion schreef:
    Heeft iemand ervaring met de Xbox ONE S? Het schijnt namelijk dat je daar ook xbox 360 spellen op kan spelen en dat zou voor mij ideaal zijn, gezien ik toch wel graag ook een paar van de nieuwere spellen zou willen spelen :')

    Ik heb de gewone xbox one, en daar kun je inderdaad ook een selectie van de xbox 360 games opspelen, omdat die backwards compatible zijn. Op internet is een lijst te vinden van games die backwards compatible zijn, maar lang niet alles staat er op. Het is gewoon een kwestie van de disc in de xbox one (s) te doen, te installeren en gamen maar c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is altijd zo jammer als dingen veel geld kosten q.q


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil dat het 17 november is, want ik heb Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon besteld en ik wil ze hebben omg.


    26 - 02 - '16

    Poopybutthole > Bayek.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor de mensen die nog League of Legends spelen: preseason begint morgen :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Beetje late reactie, woops, maar thanks voor de reacties ^^

    Ik heb gekeken naar de compatibele games en er zitten er toch een hoop niet bij die ik zelf geneigd ben om later nog eens te spelen, meh :/ Maar ik ben vrij zeker van dat als ik een XBOX one koop, dat mn ouders vinden dat ik de 360 weg moet doen :/


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Beetje late reactie, woops, maar thanks voor de reacties ^^

    Ik heb gekeken naar de compatibele games en er zitten er toch een hoop niet bij die ik zelf geneigd ben om later nog eens te spelen, meh :/ Maar ik ben vrij zeker van dat als ik een XBOX one koop, dat mn ouders vinden dat ik de 360 weg moet doen :/


    Waarom zou je je 360 weg moeten doen?


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    (...)

    Waarom zou je je 360 weg moeten doen?


    Ruimte en de onzinnigheid van meerdere consoles, denk ik. Maarja, misschien dat ik ze weet te overtuigen als ik met goede argumenten kom.
    Maar voorlopig heb ik er toch geen geld en tijd voor, eerst nog een paar spellen op de 360 te gaan die ik nog wil spelen, haha.


    Stenenlikker

    Lol lol, ik keek net op bol.com en het is gewoon goedkoper om een xbox one S met AC origins te kopen dat een losse console.


    Stenenlikker