• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Voor de mensen die nog League of Legends spelen: preseason begint morgen :Y)


    I'm not ready at all a y e. Ik weet nog helemaal niets van runes reforged enzo maar daar kom ik vanzelf wel achter. Heb gewoonweg niet de tijd gehad.

    MAAR mijn goal voor next season is diamond 2. Wat waarschijnlijk zo ongeveer onmogelijk zal zijn, but I can dream :^)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    PC player here (:

    En een levendiger topic zou wel cool zijn :]

    https://go.twitch.tv/chaserofthemoon oh en dat is mijn Twitch acc :]


    Trouwens, voor Firekeeper :Y) Ben nog niet toegevoegd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ^Sorry! Helemaal overheen gekeken maar je staat er nu bij ;D

    Maar wow, diamond 2 als goal. Mijn goal is om uit Bronze te komen maar dat lijkt een mission impossible te zijn.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 18:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil LoL wel uitproberen, maar de weinige keren dat ik het deed, was de community echt toxic lmao.


    Heaven is a place that we all have

    Assassin's Creed Origins wordt met de keer dat ik het speel beter en beter! Ik schrok me alleen echt 1 keer echt de tyfus/

    Ik reed door de woestijn, al best wel een poosje, en dan begint Bayek te hallucineren. Nu heb ik ook mijn ondertitels aanstaan voor wanneer iemand iets zegt want de stemmen zijn soms moeilijk te onderscheiden van elkaar. Uit het niets, terwijl ik op mijn kameel reed, hoor ik een zware stem. Dat was al eng genoeg, want er was geen ondertitels te zien dus ik kon ook amper verstaan wat die mysterieuze stem nou zei.. Maar toen... Toen reed ik een van de zandbergen op,
    en daarna bij de afdaling zag ik een bosje. IN BRAND. Ik schrok nog erger, want wtf?? Ik rij dichterbij, om te kijken hoe de f dat bosje in de fik kon staan. En zodra ik een meter van dat bosje af ben, gaat het vuur uit... Komen er ineens groene blaadjes aan... En een seconde later? Bosje weg!

    Nu ben ik het gaan googlen want wtf is dat? Blijkt het een reference te zijn naar Moses and the burning bush :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morty > Andraste

    Ik twijfel of ik de bioshock collection of skyrim voor op de ps4 koop. Beide kan ik niet betalen. D:

    Ik heb beiden ook al gespeeld maar dan alleen op pc, is toch anders.


    The truth is out there.

    aesthetik schreef:
    Ik wil LoL wel uitproberen, maar de weinige keren dat ik het deed, was de community echt toxic lmao.


    Yup, de community van LoL is echt puur vergif. Helaas kan ik de game niet meer spelen, want mijn laptop kan het niet aan. Ik vond het geflame wel grappig.


    26 - 02 - '16

    Oh wew, no offense maar dan moet je laptop er wel heel slecht aan toe zijn D: League is namelijk een best "lichte" game wat betreft vermogen op PC.


    @FireKeeper yeahhhh ik speel gewoon amper ranked. Was met 100 games p1, maar heb gewoon de tijd niet gehad om verder te gaan en te climben :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben zo hyped over Pokémon dat ik mijn username heb veranderd :3

    Ze is zo badass tho



    En de eerste vrouwelijke vijand :'D


    26 - 02 - '16

    HOOOoooooooOOOOOOOOOOooooooOOOOOO bitch

    er is dus een mural van Ardyn en Noctis in Assassins Creed Origins te vinden
    BITCH
    I WANNA FIND IT.

    ik weet nog niet waar tho..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bayek schreef:
    HOOOoooooooOOOOOOOOOOooooooOOOOOO bitch

    er is dus een mural van Ardyn en Noctis in Assassins Creed Origins te vinden
    BITCH
    I WANNA FIND IT.

    ik weet nog niet waar tho..

    Show me when you've found it ;3


    Caution first, always.

    AHAHAHAH JONGENS

    Een zin uit een review van Assassins Creed Origins: (iK GA STUK OM DIE LAATSTE ZIN)

    Op de Xbox betekent dit dat je nu vooral met de shouder buttons moet gaan werken. Wanneer een vijand uithaalt moet je ook direct je schild erbij pakken of met X wegduiken. Vervolgens moet je getimed terug slaan en wanneer een vijand een hogere rang heeft, nou dan moet je doen wat Connor in deel 3 doet, namelijk wegrennen alsof je leven ervan af hangt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zijn hier nog andere mensen die de Yakuza-spellen spelen? (:


    Caution first, always.

    Bayek schreef:
    AHAHAHAH JONGENS

    Een zin uit een review van Assassins Creed Origins: (iK GA STUK OM DIE LAATSTE ZIN)
    (...)


    kek, dat soort reviews zijn altijd lachen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I love Assassin's Creed Origins' photomode.


    — Inner peace, it's hard to find. —