• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Poll: Naar welke game release heb je deze maand het meest uitgekeken?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad jammer, zeker omdat ook lang niet iedereen dezelfde games speelt of juist offline games :') Maar mocht iemand een leuk idee hebben over hoe we toch onderlinge challenges kunnen houden, dan hoor ik het graag ^^

    Zijn er mensen die het leuk vinden om game reviews te schrijven? Ik heb er twee klaar liggen, maar ik speel ook lang niet alles.

    En als je leuke/grappige/mooie/enge screenshots hebt gemaakt van een game, deel ze hier!

    Ik weet dat ik Star Wars Battlefront II meteen zal kopen wanneer deze uitkomt, maar dit is pas 17 November... Assassin's Creed Origins zou ik ook kunnen doen, maar ik weet niet of ik deze meteen zal aanschaffen. Ook heb ik wel andere games waarvan ik ze wel zou kunnen schrijven, mocht er interesse zijn voor dit. Ik speel echter wel alleen veel open wereld games, die al een tijdje uit zijn... Zoals Fallout 4, Final Fantasy XV, GTA V etc.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poopybutthole schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik Star Wars Battlefront II meteen zal kopen wanneer deze uitkomt, maar dit is pas 17 November... Assassin's Creed Origins zou ik ook kunnen doen, maar ik weet niet of ik deze meteen zal aanschaffen. Ook heb ik wel andere games waarvan ik ze wel zou kunnen schrijven, mocht er interesse zijn voor dit. Ik speel echter wel alleen veel open wereld games, die al een tijdje uit zijn... Zoals Fallout 4, Final Fantasy XV, GTA V etc.


    Al schrijf je over games uit 1980, zolang je het zelf maar leuk vind om te doen! Dus als je een keertje tijd en zin hebt, lijkt het me erg leuk om te lezen ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Al schrijf je over games uit 1980, zolang je het zelf maar leuk vind om te doen! Dus als je een keertje tijd en zin hebt, lijkt het me erg leuk om te lezen ^^

    Ik zal er eens over nadenken welke ik dan zou willen reviewen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou ook wel game reviews willen schrijven ^^ Verwacht er niet teveel van, maar ik heb nog wel wat leuke oudere spellen.

    Ik vind het wel jammer dat nieuwe games voor mij niet van zoveel nut zijn, omdat ik op een oudere console speel en ik op mn laptop niet zo lekker game.

    Ik ben iig voor om dit topic wat actiever te maken! :Y)


    Stenenlikker

    Ik ben echt gek op die nostalgische indie time-management spellen zoals Diner Dash, Cake Mania en Delicious Emily. Zijn er nog meer mensen fan daarvan? C:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik ben echt gek op die nostalgische indie time-management spellen zoals Diner Dash, Cake Mania en Delicious Emily. Zijn er nog meer mensen fan daarvan? C:


    Aah Diner dash :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feline schreef:
    Ik ben echt gek op die nostalgische indie time-management spellen zoals Diner Dash, Cake Mania en Delicious Emily. Zijn er nog meer mensen fan daarvan? C:


    Memories!


    16 - 09 - '17

    Wie van jullie gaat iets kopen in de Halloween Sale van Steam?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het bekeken maar voor mij zit er niet echts iets bij waarvan ik denk 'yaaaaas'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poopybutthole schreef:
    Wie van jullie gaat iets kopen in de Halloween Sale van Steam?


    Hm, ik ga eens kijken.


    16 - 09 - '17

    Ik ben nu op allemaal sites aan het rondneuzen om Pokémon spellen te vinden die ik nog niet heb. Al is dat niet zoveel meer :'D
    Tot nu toe heb ik dit ongeveer (niet alles paste op de foto dus ik moet nog een keer een manier verzinnen om dat te doen):


    26 - 02 - '16

    Ik heb zojuist in the Steam Sale The Sims 3 + Generations + Pets + Seasons gekocht, en Spore voor mijn zus, met alle twee de uitbreidingen. c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Feline schreef:
    Ik ben nu op allemaal sites aan het rondneuzen om Pokémon spellen te vinden die ik nog niet heb. Al is dat niet zoveel meer :'D
    Tot nu toe heb ik dit ongeveer (niet alles paste op de foto dus ik moet nog een keer een manier verzinnen om dat te doen):



    Zo hé dat zijn er veel, ik heb alleen pokémon pearl, diamond en platinum en Pokémon silver (in het Japans dus heb er helemaal niks aan)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 11:24 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Feline schreef:
    Ik ben nu op allemaal sites aan het rondneuzen om Pokémon spellen te vinden die ik nog niet heb. Al is dat niet zoveel meer :'D
    Tot nu toe heb ik dit ongeveer (niet alles paste op de foto dus ik moet nog een keer een manier verzinnen om dat te doen):



    huehuehuehuehue jaloers o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"