• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fuck, das weer een usernaam die van mijn lijstje geschrapt kan worden. Dominate is net bezet.

    Hahaha ik luister niet eens naar mezelf, laat staan andere mensen. Ha.


    kindness is never a burden.

    ik heb zo'n hekel aan begrafenissen....
    ik kan er gewoon niet tegen ugh


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Turkse pizza jummie


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Eigenlijk wil ik gewoon alle contacten verbreken en voor de rest van het leven alleen maar lezen. En dat zeggen hoort je niet te kwetsten omdat ook jij één van degene bent die het laat voelen alsof je me buitensluit, én dan vervolgens ook nog zeggen dat je onze vriendschap mist.


    i wanna die with you once or twice.

    Lol. Donder op met je tering vriendjes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog steeds geen zin in


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vandaag is geloof ik wel een goede dag. Productief en sportief bezig zijn is eigenlijk wel lekker. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan de persoon die onze aanhanger heeft gestolen even heel hard dood gaan? DIE MOTHERFUCKER. If I find you u'r dead!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huehuehue

    Het is een feit c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruh. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zooooveel werk meh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Is het normaal om jaloers te worden als hij videoclips kijkt waar halfnaakte vrouwen in voorkomen. Denk het wel, maar ik zou mezelf op die momenten echt af willen maken, omdat die vrouwen miljoen keer knapper zijn. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stinkvoeten, yush..


    Mhm?