• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn moodswings worden met de dag erger.


    kindness is never a burden.

    Valtersen schreef:
    voor iedereen die overweegt jong moeder te worden: werk ff een paar maandjes als au pair en je piept waarschijnlijk wel anders

    Hahaha wat is jong voor jou? In mijn ogen beschouw ik eerder dan je 25ste levenjaar zwanger worden best jong. Anderen binden dat je juist dan een kind moet krijgen. Dus ja
    Maar ik snap wat je bedoeld haha.


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Hahaha wat is jong voor jou? In mijn ogen beschouw ik eerder dan je 25ste levenjaar zwanger worden best jong. Anderen binden dat je juist dan een kind moet krijgen. Dus ja
    Maar ik snap wat je bedoeld haha.


    nou ja ik ben nu 18, ik vind over het algemeen tm 22 sowieso te jong (tenzij je je leven op de rails hebt maar daar zijn er niet heel veel van in die categorie).


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    We hebben het gehad.
    Jan ik ga je missen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    over acht dagen word ik 17
    wat moet ik daar nou mee

    Holy shit, mijn vorige profielfoto (FB) had ik al vanaf 2011. Dan werd het inderdaad tijd dat ik eens een nieuwe nam, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Och och och.

    Prediker schreef:
    over acht dagen word ik 17
    wat moet ik daar nou mee


    Dancing queeeeen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Dancing queeeeen


    young and sweet 💪💪💪💪💪

    Waarom moeten die Turkse protesten in godsnaam in Nederland. Ik snap het echt niet???????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Prediker schreef:
    (...)

    young and sweet 💪💪💪💪💪


    Only seeeveeenteeeen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet waarom ik nog op Quizlet zit.


    Once I'll find the sun in the shadow

    shadowstander schreef:
    Ik weet niet waarom ik nog op Quizlet zit.


    kindness is never a burden.

    shadowstander schreef:
    Ik weet niet waarom ik nog op Quizlet zit.


    En @ Dizzee

    Ik weet niet waarom je weg zou willen gaan.(:
    En als je daar wel zo je redenen voor hebt mag je altijd een PB'tje sturen en dan wil ik gerust luisteren naar je problemen en proberen naar een oplossing te zoeken. Want Q is net dat beetje geweldiger omdat jij erop zit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb best een goed idee voor een wedstrijd, maar ik faal in wedstrijden organiseren, verdorie. :/


    i wanna die with you once or twice.