• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vraag me af of je kan leren tekenen.

    // Ik moet mijn gebruikte pannen e.d. al opruimen voordat ik gegeten heb? Het moet niet gekker worden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 16:02 ]

    Dusss, ik ben over een YouTube filmpje gestruikeld dat min of meer uit een scène van TOS bestaat die iemand heeft geüpload om te laten zien hoe canon Kirk/Spock is en er staan drie reacties onder van dezelfde persoon, namelijk:
    1) eentje van drie jaar geleden die vaagjes homofobisch klinkt, waarin Spirk "shocking to see, even more difficult to accept" wordt genoemd
    2) een andere van drie jaar geleden met maar liefst drie upvotes met de tekst "I always resisted the Spock-Kirk love syndrome but seeing Kirk's look, I can no longer deny it, It is there. It is real. Ready to go where no man has gone before. Unbelievable."
    3) een laatste van slechts één jaar geleden (want blijkbaar was het allemaal zo schokkend/levensveranderend dat deze persoon nog eens terug moest keren twee jaar later), die de volgende stukken bevat: "Kirk smiles and seems to do some sort of gay body movement" (no fucking clue wat dat betekent, maar ik vind het prachtig) en "he breaks out in a giant smile, with look of, gee, I would just love to plant my Earth lips on your Vulcan butt" (beter dan sommige fanfic tbh)

    Ik kan eerlijk waar niet vaststellen of dit nou daadwerkelijke shock en homofobie is of dat er een nieuwe shipper is geboren die een Tumblr-stijl "omg i hate them they're so gayyy am i right guys" reactie probeerde achter te laten en daar compleet in faalde, en het fascineert me mateloos.

    Internet, man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yagouaroundi schreef:
    Ik vraag me af of je kan leren tekenen.

    Je kan in ieder geval beter worden door veel te oefenen ^^


    Caution first, always.

    Crewbie schreef:
    Ik voel mij best wel vriendloos op dit moment. Op school laat ook iedereen mij stikken. Meh.


    You have me! ❤

    OTOFT: Neus, rot op. Ik ben je verkoudheid zat. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Je kan in ieder geval beter worden door veel te oefenen ^^

    Dat is waar. Ik zal maar met makkelijke plaatjes die ik kan natekenen beginnen. (lol)

    konijn


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    (...)

    You have me! ❤

    OTOFT: Neus, rot op. Ik ben je verkoudheid zat. D:


    Ik ben me neus ook zat


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Was deze nieuwe usernaam een goed idee? We zullen zien


    Rest in Peace, Son of Gondor

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Ik ben me neus ook zat

    Mijn*

    // Na een lijn zetten, gummen, lijn zetten, gummen, lijn zetten, gummen en 20 keer dit herhaald, heb ik eindelijk een paar goede lijnen op papier. ^^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 18:03 ]

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Mijn*

    // Na een lijn zetten, gummen, lijn zetten, gummen, lijn zetten, gummen en 20 keer dit herhaald, heb ik eindelijk een paar goede lijnen op papier. ^^

    Ahw kim, ze is tien :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Ahw kim, ze is tien :c
    O, lol, wist ik niet. Ik hou me niet bezig met de gegevens van andere users.
    Maar dan nog erger ik me mateloos aan mensen die 'me' zeggen als het 'mijn' moet zijn.

    // Hoochie is echt een grappig woord.

    Yagouaroundi schreef:
    (...)O, lol, wist ik niet. Ik hou me niet bezig met de gegevens van andere users.
    Maar dan nog erger ik me mateloos aan mensen die 'me' zeggen als het 'mijn' moet zijn.

    // Hoochie is echt een grappig woord.

    haha same, en dat geeft niet. Alleen vind ik dat kinderen op die leeftijd zich daar niet druk om hoeven te maken ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom ben ik gossip girl aan het kijken


    Caution first, always.

    Zombieeeee zoohooombiieee e e e e ooo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    AnakinSkywalker schreef:
    Was deze nieuwe usernaam een goed idee? We zullen zien


    Ja!


    Stenenlikker