• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Iratyr schreef:
    Ik heb best een goed idee voor een wedstrijd, maar ik faal in wedstrijden organiseren, verdorie. :/

    Aaah leuk! Wat van wedstrijd??


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Waarom moeten die Turkse protesten in godsnaam in Nederland. Ik snap het echt niet???????


    Ehm ik ben Turks eigenlijk snap ik het zelf,ook niet en mijn vader is ook nog eens boos daarover


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Jason Peter Todd is my one true love.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Ehm ik ben Turks eigenlijk snap ik het zelf,ook niet en mijn vader is ook nog eens boos daarover

    Nou ja weetje wat het is, ik heb niks tegen turkse mensen, en ben niét racistisch en daar ligt het ook niet, even dat duidelijk hahaha. Alleen ik vind het niét oké dat die protesten in Nederland moeten (wat overigens grote chaos veroorzaakt) en dat Turkije wilt bepalen wat Nederland doet. Laat die protesten in Turkije, of hou het kleinschalig en niet op straat. Maar dat wil Turkije niet, en nu heb je een heel gedoe. Er wordt gewoon niet rekening gehouden met niet-turken in Nederland. Je gaat toch ook niet met een groep Nederlanders grote toespraken in Turkije houden? Maar dat is mijn mening tho.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben zo moe dat ik gewoon nu al ga slapen. :') Dag wereld! (doeg)

    doggo schreef:
    (...)
    Nou ja weetje wat het is, ik heb niks tegen turkse mensen, en ben niét racistisch en daar ligt het ook niet, even dat duidelijk hahaha. Alleen ik vind het niét oké dat die protesten in Nederland moeten (wat overigens grote chaos veroorzaakt) en dat Turkije wilt bepalen wat Nederland doet. Laat die protesten in Turkije, of hou het kleinschalig en niet op straat. Maar dat wil Turkije niet, en nu heb je een heel gedoe. Er wordt gewoon niet rekening gehouden met niet-turken in Nederland. Je gaat toch ook niet met een groep Nederlanders grote toespraken in Turkije houden? Maar dat is mijn mening tho.


    I agree, hou het lekker in Turkije en als je dan zo graag wilt protesteren, ga daar dan lekker heen op vakantie om het te doen.
    Niet racistisch bedoeld, voor ik daar gekut mee krijg. Ik vind het ook gewoon overbodig om het in een ander land te doen, dan het land waar het over gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    I agree, hou het lekker in Turkije en als je dan zo graag wilt protesteren, ga daar dan lekker heen op vakantie om het te doen.
    Niet racistisch bedoeld, voor ik daar gekut mee krijg. Ik vind het ook gewoon overbodig om het in een ander land te doen, dan het land waar het over gaat.

    Exactly, ik probeer dit ook zo voorzichtig mogelijk te zeggen, want ik wil ook niemand kwetsen. En ik wil totaal niet hatelijk of racistisch overkomen, maar ik wordt er gewoon geïrriteerd van. Erdogan is gewoon niet respectvol naar Nederland, dus ik heb een beetje moeite om me netjes te houden. Hij verdraait de hele boel gewoon, hoe kan zo'n iemand de leider zijn????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat is dat toch van bullshit met mensen cijfers geven. Echt wtf.
    I'm done.
    Famke out, genoeg bullshit vandaag


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Chris Zegers, word vlogger :W


    Caution first, always.

    Hi dear Insecurities, welcome back. have a seat. how have you been? missed you soooooooo much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MOL !!!!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gorillaz schreef:
    Chris Zegers, word vlogger :W

    oh god


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Me: *drinkt 1 dag alleen maar water*
    'Ik ben echt waanzinnig gezond bezig.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    doggo schreef:
    (...)
    oh god

    Ik kan zo van hem genieten :W


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Ik kan zo van hem genieten :W

    ik niet haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt