• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind het echt scheef eigenlijk dat die Turkse minister koste wat het kost wilt spreken. Dat is niet meer informeren, dat is gewoon provoceren. Ik respecteer iedereen en ben zeker geen racist, maar dit haalt toch even het bloedt van onder mijn nagels. En dan leg ik de schuld niet bij de Nederlandse Turkse gemeenschap. Dit is echt Turkije zelf die de boel zit te provoceren en op te fokken.

    Woon je in de omgeving van de protesten?:c

    Het was zelfs zo dat de Nederlandse regering had voorgesteld dat Erdogan dat kleinschalig, en niet openbaar mocht doen maar dat voorstel sloeg hij af. Het moest per se een grote heisa zijn. Gewoon irritant.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'Ik wil wachten met seks tot ik getrouwd ben, maar ik zuig mijn vriend wel.'

    doggo schreef:
    (...)
    Het was zelfs zo dat de Nederlandse regering had voorgesteld dat Erdogan dat kleinschalig, en niet openbaar mocht doen maar dat voorstel sloeg hij af. Het moest per se een grote heisa zijn. Gewoon irritant.


    En hij wilt dit dan profileren als demonstraties voor democratie.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Gelukkig! Lijkt me niet leuk om daar nu in de buurt te zijn.


    Nee maar wie daar de straat op durft knap


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    doggo schreef:
    (...)
    Het was zelfs zo dat de Nederlandse regering had voorgesteld dat Erdogan dat kleinschalig, en niet openbaar mocht doen maar dat voorstel sloeg hij af. Het moest per se een grote heisa zijn. Gewoon irritant.


    Ik haat die Erdogan


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Nee maar wie daar de straat op durft knap


    Ik weet niet of ik het echt knap vind, ik vind het eerlijk gezegd jammer dat zoveel mensen trots schijnen te zijn op een man die openlijk een dictatuur wilt uitbouwen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En hij wilt dit dan profileren als demonstraties voor democratie.:W

    Ja precies, hoe idioot? Omdat hij niet in de eu mag, gaat hij maar irritant lopen doen. En het zegt veel meer over hem dan over Nederland als hij de hele regering als een stel geert wilders ziet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Ik haat die Erdogan

    Maar zoals je eerder zei, is je vader wel voor Erdogan?
    Lijkt me vervelend als hij dan boos op je wordt, omdat je een andere mening hebt :/

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 22:26 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Ja precies, hoe idioot? Omdat hij niet in de eu mag, gaat hij maar irritant lopen doen. En het zegt veel meer over hem dan over Nederland als hij de hele regering als een stel geert wilders ziet.


    Ik vind het trouwens ook scheef van Frankrijk dat zie die minister van Buitenlandse Zaken wel toelaten. Zegt veel over de "eenheid" die de EU vormt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eerst België nu Nederland


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    doggo schreef:
    (...)
    Maar zoals je eerder zei, is je vader wel voor Erdogan?
    Lijkt me vervelend als hij dan boos op je wordt, omdat je een andere mening hebt :/


    Nee hij haat Erdogan ook en. Moeder ook


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind het trouwens ook scheef van Frankrijk dat zie die minister van Buitenlandse Zaken wel toelaten. Zegt veel over de "eenheid" die de EU vormt.

    Misschien om de sfeer nog iets minder vijandig te maken naar de eu toe? Of misschien zijn daar meer Turken en kunnen die geen opstanden hebben?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Nee hij haat Erdogan ook en. Moeder ook

    Oooh oke, dan heb ik je verkeerd begrepen ^^
    Erg jammer, dit geeft gelijk een verkeerd beeld van Nederlandse Turken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Misschien om de sfeer nog iets minder vijandig te maken naar de eu toe? Of misschien zijn daar meer Turken en kunnen die geen opstanden hebben?


    De spanningen zijn in die omgeving meer gespannen omdat daar ook Koerden zitten. En sorry hoor, maar als bondgenoten steun je elkaar toch. Nu kan Erdogan als argument gebruiken dat die minister Frankrijk wel binnenmocht om zo sancties extra kracht bij te zetten.

    @ bff_bestfriend
    Ik hoop dat de hele discussie niet te veel last is voor jou en je gezin, kan me voorstellen dat het lastig is nu.

    Vinden jullie het handig een apart topic te openen voor deze discussies?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    De spanningen zijn in die omgeving meer gespannen omdat daar ook Koerden zitten. En sorry hoor, maar als bondgenoten steun je elkaar toch. Nu kan Erdogan als argument gebruiken dat die minister Frankrijk wel binnenmocht om zo sancties extra kracht bij te zetten.

    @ bff_bestfriend
    Ik hoop dat de hele discussie niet te veel last is voor jou en je gezin, kan me voorstellen dat het lastig is nu.

    Vinden jullie het handig een apart topic te openen voor deze discussies?


    Kan hoeft niet hoor


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden