• Omdat Naomi mij dwong aangezien ik wel een topic wilde maar stiekem eigenlijk geen zin had dit bij te houden. Dus houden we het allebei bij. xp

    HOOI! ELFIA! YAY! (:




    Zelf ga ik zaterdag 29 april naar Elfia toe. Maar onder ons Q'ers zullen er vast wel meer zijn die naar Elfia gaan. Althans, dat hoop ik. xp Het doel van dit topic is dan ook dat men van elkaar kan zien wie wanneer naar Elfia gaat, en eventueel kunnen er meetings georganiseerd worden? ^^ Plus.... Wat trek jij aan naar Elfia? *wbw*


    Het hele weekend


    Zaterdag 29 april
    Gibbs - Yolanda - 20 - Bruin corset, blauwe rok, blauwbruine laarzen, witte blouse met uitlopende mouwen en accessoires nog onbekend

    Zondag 30 april


    Elfia website btw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anders een Q meet ofzo bij Natas in de stand de zaterdag?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Anders een Q meet ofzo bij Natas in de stand de zaterdag?

    JA :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    JA :3


    Sleep ik mijn vriend ook mee, net zoals vorig jaar. Die vond het toen heel gezellig om op mij te moeten wachten toen ik met jou stond te praten, haha


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sempre schreef:
    Ik heb ga de zondag! Woeeeh, zoveel zin in <'3

    Jaaaaaa, kan ik jou meeten (?)!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dalgliesh schreef:
    (...)
    Jaaaaaa, kan ik jou meeten (?)!


    Jaaaaaaa!!!!!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nouhou... Mijn kostuum komt niet klaar (huil)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    O, ik denk dat ik wel kom als het OV meewerkt. Ik zie namelijk net dat Cellar Darling daar gaat optreden op zaterdag. En daar ben ik nou net fan van :Y). Zijn er mensen die van Rotterdam reizen?


    Seasons will change, but I shall remain

    Okay, ik ga definitief als Anastasia én dooie piraat. Weet alleen nog welke dag wat


    Deep inside, I've never felt alive

    Het weer krijgt een slecht cijfer en er is regen voorspeld, ik hoop dat dat nog compleet veranderd want ik ga als Elphaba hahahahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Het weer krijgt een slecht cijfer en er is regen voorspeld, ik hoop dat dat nog compleet veranderd want ik ga als Elphaba hahahahaha

    W000t, er is inmiddels al beter weer voorspeld! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Stress stress stress. Ik moet mijn cosplay echt af krijgen, maar ik moet nog veel doen hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scrumptious schreef:
    (...)
    W000t, er is inmiddels al beter weer voorspeld! *O*


    Gelukkig wel!!!

    Ik heb troep ingeslagen om een heksenbezem te maken. Hopelijk lukt het.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Damn... Ik denk dat ik toch niet kan komen... :/

    Vrienden van mij gaan zowat elk jaar en ik wil zo graag een keer meegaan, alleen heb ik steeds niet het geld of de tijd niet en in het verleden waren mijn ouders niet bepaald makkelijk met mij ernaar toe te laten gaan. Vanaf augustus heb ik hopelijk een baan, dus dan zou ik geld moeten gaan verdienen om naar EFF, Castlefest en andere festivals te kunnen gaan.
    Ik heb sowieso de droom om met die vrienden ernaar toe te gaan met de auto - zodat we niet meer met het OV hoeven - als ik mijn rijbewijs heb over een jaar of twee.

    @Iedereen die gaat: Veel plezier! Ik duim voor mooi weer!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Ik ben onderweg!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!