• Omdat Naomi mij dwong aangezien ik wel een topic wilde maar stiekem eigenlijk geen zin had dit bij te houden. Dus houden we het allebei bij. xp

    HOOI! ELFIA! YAY! (:




    Zelf ga ik zaterdag 29 april naar Elfia toe. Maar onder ons Q'ers zullen er vast wel meer zijn die naar Elfia gaan. Althans, dat hoop ik. xp Het doel van dit topic is dan ook dat men van elkaar kan zien wie wanneer naar Elfia gaat, en eventueel kunnen er meetings georganiseerd worden? ^^ Plus.... Wat trek jij aan naar Elfia? *wbw*


    Het hele weekend


    Zaterdag 29 april
    Gibbs - Yolanda - 20 - Bruin corset, blauwe rok, blauwbruine laarzen, witte blouse met uitlopende mouwen en accessoires nog onbekend

    Zondag 30 april


    Elfia website btw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er zin in! Ik ben met vrienden en hou daar m'n aandacht ook bij, maar als je een blauwe knuffelbeer met een free-hugs-bordje ziet lopen, ben ik het. :Y)
    En zondag ga ik als Tetra (uit The Legend of Zelda).


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Wij vertrekken zo, ik ben nu als skeletpiraat. Still working on a better name for this one lawl 😂


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga dit jaar voor het eerst niet verkleed.. Het was allemaal zo last minute ): Maar ik ben allang blij dat ik toch ga, dus ik zal morgen mijn best doen jullie te herkennen ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vandaag was zoooooooooooooooo tof.
    Net mezelf ontdaan van alle schmink terwijl het er over 7 uurtjes toch weer opnieuw opgaat maarja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Duusss, ik dacht ik deze keer op tijd zou zijn. Daar dacht mijn pruik heel ander over x'D
    Ben vandaag als Anastasia, heb er echt veel te veel zin in ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was er gisteren met een gele vogel kop op mijn hoofd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wij zitten nu met een aantal mensen aan het water bij het kasteel in de buurt van de boekenkraam. Ik ben The Winter Soldier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb zo'n toffe foto van mezelf he ooohmygod


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    I'M FLYING HIIIIIIIIIIIIIIIIGH DEFYYYYYYYYYYYYYING GRAAAAAAAAVITY

    morgen krijg ik nog meer foto's muhahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Azula en Sokka heb ik gezien, waren echt mooi geworden! De vriendin waarmee ik er heen was had nog een avatar groepsfoto gemaakt.
    Ik had zelf last-minute vleugels gemaakt. Mijn kostuum was dus niet spectaculair; was een elfje met blauwe vleugels, een zwart-wit corset, zwarte skinny jeans+laarsen en blauwe lipstick ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Azula en Sokka heb ik gezien, waren echt mooi geworden! De vriendin waarmee ik er heen was had nog een avatar groepsfoto gemaakt.
    Ik had zelf last-minute vleugels gemaakt. Mijn kostuum was dus niet spectaculair; was een elfje met blauwe vleugels, een zwart-wit corset, zwarte skinny jeans+laarsen en blauwe lipstick ^^

    Wat cool haha, ik was Azula c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb niemand van jullie gezien helaas :c of misschien onbewust, maarja. Er waren ook zoveel mensen :o ik ben op de zaterdag een vriendin pas rond 19.00 tegen gekomen terwijl ze er al vanaf 10 was.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben nu al inspiratie op aan 't doen voor volgend jaar en het begint echt heel erg te kriebelen, hihi. Maar eerst: Castlefest! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Azula cosplay ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.