• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    Mijn ex online zien op skype. It hurts so bad.

    Blablabla
    Ik ben hier weg zodra ik kan


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kogane schreef:
    (...)
    doe het wel!! ik snap die zelfhaat, (er is een reden waarom ik op zo weinig mogelijk groepsselfies te zien ben) maar waarschijnlijk haat je jezelf meer als je het niet doet

    honestly ik denk niet dat dat kan maar ik ga die foto altijd dus zien en eeghh :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vraag me echt af of ik ooit over hem heen kom.

    weet je ik wil iemand die me begrijpt
    een real-life iemand
    iemand van wie ik kan houden en daarom niet op het vriendje-manier
    like een soulmate of zo
    iemand waarvoor stilte genoeg is


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Still love my new username.


    Stenenlikker

    Ben blij dat ik NimbleWriter alsnog gekocht heb, want het is echt een fijn programma om mee te schrijven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I love my mom.


    Sommige mensen zijn echt slecht in het begrijpen van zinnen.

    Aloy schreef:
    Ben blij dat ik NimbleWriter alsnog gekocht heb, want het is echt een fijn programma om mee te schrijven.

    Is it? Ik zat er al een tijdje naar te kijken, maar weet niet of het net zo makkelijk is als Word. Kan je bestanden uploaden naar dingen als google drive?

    Woar schreef:
    Sommige mensen zijn echt slecht in het begrijpen van zinnen.

    (...)
    Is it? Ik zat er al een tijdje naar te kijken, maar weet niet of het net zo makkelijk is als Word. Kan je bestanden uploaden naar dingen als google drive?


    Even kijken, ik zie google drive er niet tussen staan. Wel kan je exporteren naar html, epub, pdf, docx, txt en wordpress. En verder is het wel anders als Word. Ik vind het vooral fijn dat je met kanttekeningen kan werken die naast je bestand staan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Murdoc Niccals maakt me een klein beetje gelukkiger


    Caution first, always.

    Aloy schreef:
    (...)

    Even kijken, ik zie google drive er niet tussen staan. Wel kan je exporteren naar html, epub, pdf, docx, txt en wordpress. En verder is het wel anders als Word. Ik vind het vooral fijn dat je met kanttekeningen kan werken die naast je bestand staan.

    Dat is een beetje jammer. Staan de bestanden los op je pc, of alleen in dat programma?
    Ik heb er helaas niet zoveel aan als ik mijn verhalen niet op mijn pc kan zetten en openen met dat programma, om ze daarna veilig op mijn usb te laten staan en af en toe naar google drive te uploaden.

    ik kom om in het werk en stress en tbh zie ik het allemaal even niet meer zitten halp
    ik heb extreem tijdtekort en wil niet al te veel korten op slaap maar ??? ik zal mijn principes voor deze maand even volledig aan de kant moeten zetten en alsnog 20 triljard dingen moeten verwaarlozen (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Woar schreef:
    (...)
    Dat is een beetje jammer. Staan de bestanden los op je pc, of alleen in dat programma?
    Ik heb er helaas niet zoveel aan als ik mijn verhalen niet op mijn pc kan zetten en openen met dat programma, om ze daarna veilig op mijn usb te laten staan en af en toe naar google drive te uploaden.


    Nee, je kan het wel naar je pc opslaan. Je mag anders ook wel even op m'n steam account, dan kan je zelf kijken wat voor opties het heeft.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mam, reageer ff op mijn cijfer :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.