• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Dumblydore [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Dumblydore
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Voldymort [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Sluggyhorn [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Dumblydore [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || McGonygall [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Voldymort [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Dumblydore [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || McGonygall [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Dumblydore [1.12]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Bellytrix [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Sluggyhorn [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Grindywald [1.11]]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || McGonygall [1.12]
    Dorcas Meadows • Ines Garcia || Ravenpuff [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || McGonygall [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    Alexander Blackbourne • RJ king || Ravenpuff [1.12]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Voldymort [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Dumblydore [1.10]
    Isla Ashworth • Alissa Violet || Ravenpuff [1.11]
    Raven Seymour • Karrueche Tran || Voldymort [1.12]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Sluggyhorn

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Dumblydore
    Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • McGonygall

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Voldymort
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Voldymort || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Dumblydore
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Dumblydore
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Dumblydore
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • McGonygall
    Adalae Cresenta Romanova • Bellytrix
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Dumblydore
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • Voldymort || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Sluggyhorn
    Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    Faelia Christina Brown • Solomita
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • McGonygall || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Dumblydore
    Unknown
    Beaters
    Alexander Blackbourne • Ravenpuff
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Dumblydore met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 14:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    Ik heb niets met Valentijnsdag. Of nou ja, dit jaar vind ik het iets minder vervelend dan alle voorgaande jaren, omdat ik nu iemand heb om het mee te vieren.
    Valentijnsdag is echter pas mijn tweede of derde gedachte bij deze dag, want het is ook mijn verjaardag. Best ironisch, dat iemand zoals ik geboren is op de dag van de liefde.
    Maar goed, mijn verjaardag betekent dat de hele dag om mij draait. En dat maakt me ergens wat ongemakkelijk. Ik vertel mensen nooit dat het mijn verjaardag is, omdat ik niet alle aandacht op me wil richten. Een beetje aandacht is leuk, maar ik ben geen positieve aandacht gewend, dus is het alleen maar vreemd.
    De eerste persoon die ik tegenkom is Sirius, en dat maakt mijn hele dag al een stukje beter. Met het pakje in mijn handen - oh god, wat zou hij voor me gekocht kunnen hebben? Het is vast iets heel typisch, en iets dat ik niet wil uitpakken in het openbaar.
    Quidditch interesseert me niet, dus zijn voorstel om naar de keukens te gaan klinkt me als muziek in de oren. "Laten we gaan, dan," lach ik, terwijl ik mijn arm in de zijne haak.
    Sirius weet van mijn moeite met eten, en het verbaast me dus ook dat hij taart voorstelt, maar misschien is het juist daarom. Een nieuw jaar betekent ook een nieuw begin, Blake.
    Ik houd het cadeautje stevig vast terwijl we richting de keukens lopen. Ondertussen blijf ik mijn telefoon bij elk geluidje checken, wachtend op een berichtje van Jase dat niet over Valentijnsdag gaat. Want ja, hij heeft me een fijne Valentijn gewenst, maar niets gezegd over mijn verjaardag. En hoewel ik niet van de overdreven aandacht houd gaat dat ook wel een beetje ver. Hij is het gewoon vergeten, of hij doet alsof, maar ik vind geen van beiden erg grappig.
    "Oh, Siri," klaag ik, "het is dat jij gay bent, anders zou ik jou daten. Jij vergeet mijn verjaardag in ieder geval niet." Ik zeg het als een grapje, maar ook om te laten merken dat ik gekwetst ben door Jase's actie.



    19 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Hallways • Sirius


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REGULUS ARCTURUS BLACK
    "I'm your favourite worst nightmare."


    16 • YEAR 5 • PUREBLOOD • SLYTHERIN • QUIDDITCH FIELD • QUIDDITCH PEOPLE

    Ik spring enkele keren op en neer in de kleedkamer, maar draai me om als er ineens een meisje naar binnen rent. Een Mudblood, Lana, van Gryffindor. Ze omhelst Caleb meteen en ik schud mijn hoofd lichtelijk geërgerd. We moeten vandaag deze wedstrijd winnen — we moeten altijd winnen, maar ik wil onze voorsprong zo veel mogelijk vergroten — en dat lukt niet als meisjes ons team het hoofd op hol brengen. Ik rol met mijn ogen en als ze eindelijk weg is, kijk ik even waarschuwend naar Caleb. Met mijn bezem in mijn hand sta ik als eerste bij de deur. We worden zo opgeroepen om het veld te betreden en ik als Captain zal als eerste naar voren lopen.
          Eenmaal op het veld kiezen we een kant, schud ik Cedrics hand en stap ik meteen op mijn bezem. Ik ben de Seeker dus ik moet mijn oren en vooral ogen openhouden om de Snitch te kunnen vinden. Ik wil winnen, maar ons team moet eerst nog een kleine voorsprong opgebouwd hebben. Zoveel mogelijk punten verzamelen is van groot belang.
          Helaas verloopt het begin juist niet zoals ik graag gewild had. Ravenclaw scoort al bijna twee keer en ik schreeuw naar Dorian. 'Kasai!' roep ik geërgerd en ik vlieg naar hem toe. 'Verdomme, kijk uit je ogen, dit is nergens voor nodig! Het scheelde niets!' Misschien ben ik wat jonger dan de rest van het team, maar ik ben niet voor niets de Captain. Ik moet ze aansturen en ik moet ervoor zorgen dat Slytherin aan het eind van dit jaar met de Cup naar huis gaat. Dat is het minste wat ik kan doen.
          Ik snuif kort en dan vlieg ik een beetje omhoog, zodat ik de rest van de spelers niet in de weg zit en zodat ik een goed overzicht heb. Aan de andere kant van het veld zie ik dan wat schitteren en ik knijp mijn ogen een beetje fijn. Er staat een lekker zonnetje en daardoor zie ik uiteindelijk de Snitch, achter de doelpalen van het team van Ravenclaw. Toch doe ik nog niets, ik kijk afwachtend naar het spel dat zich onder me afspeelt en zo nu en dan schreeuw ik wat naar een van mijn teamleden, terwijl ik de Snitch wel in de gaten blijf houden. Ik wil niet dat Ravenclaw deze wedstrijd wint, want wij zijn veel en veel beter.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Professor Minerva McGonnagall


    Transfiguration • Head of Gryffindor House • Deputy Headmistress • Halfblood • Animagus • Rose service

    Ik schud mijn hoofd als ik het laatste kaartje vul met de ingevulde tekst. Ik heb kaartjes betoverd zodat ze veranderen in een roos zodra je ze opent. Op degene waar geen tekst bij zit staat enkel "anoniem". Ik heb de vulgaire teksten geprobeerd te negeren, maar ik vraag me voor de zoveelste af waar al deze jongeren wel niet mee bezig zijn. Ik verzamel alle rozen in een grote mand en zorg ervoor dat deze voor mij uit zweeft voordat ik mijn kantoor uit loop.
          'MacNamara! Ja..,' zeg ik en ik stap op Luke af die mij net op dat moment passeert. 'Alsjeblieft,' zeg ik en ik druk hem een roos in zijn handen met de tekst "Hey hottie xoxox". 'Fijne dag nog.' Met die woorden ga ik opzoek naar de andere studenten. Ik kom Fran tegen en geef onze uitwisselingsstudente twee anonieme rozen. Het is een drukte van jewelste, maar ik weet Severus en Jonathan nog te spotten die allebei één anonieme roos krijgen. Ik zorg ervoor dat ik nog snel naar de Quidditch kleedkamers ga zodat ik nog op tijd ben voor de wedstrijd. Ik stap als eerste de Slytherin kleedkamer in en haal een hele bos rozen tevoorschijn voor Scarlett.
          'Miss River,' zeg ik en ik geef haar drie anonieme rozen en twee met de berichtjes "You’re super sexy my little monkey." en "I wondered why the Quaffle was getting bigger. Then it hit me.". Vervolgens draai ik me om naar de von Leirkos. Maia krijgt één roos met daarop de tekst: "I care about you a lot and I will always be there for you when you need me, no matter how tough things get. Lots of hugs and kisses, Isla." en Celebran krijgt een gigantische bos rozen met de tekst "Because you're my favorite cousin ❤", een losse roos met de tekst: "Roses are red. Violets are blue. Cake is lovely. But so are you. This is a lie, you just smell nice." en een anonieme roos.
          'Meneer Hughes...' Ik geef Caleb twee anonieme rozen en één roos met de tekst "Je suis contente de vous connaître. Je t’aime x" erop.". Vervolgens richt ik mij op Adalae die welgeteld vier rozen krijgt met vier verschillende berichten erop: "x", "Because what better way to annoy people than sending them roses, right?", "Roses are red. Violets are blue. If yellow was a person. It would be you we both like pizza, let's have a few" en "I love you like a sister and always will, even when we are grumpy grandma's. Lots of hugs and kisses, Isla." Ik draai me om naar Regulus.
          'Black, ik kreeg voor jou een dode rat, maar ik het toch maar in een roos veranderd.' Ik geef hem een roos met daar de tekst "Drop dead, please, love" op. 'En dan de laatste,' zeg ik met een stijf glimlachje. Ik geef Dorian twee rozen, waarvan eentje met de tekst "you're the one that i want (ooh ooh ooh)". 'Succes,' zeg ik voordat ik de kleedkamer verlaat en richting die van Ravenclaw loop. Voor de captain, Cedric heb ik één roos met de tekst "You are cute and I think I might like you." Voor Frank heb ik een anonieme roos en voor Quinn en Pixie ook. Voor Fae heb ik één roos met "Omdat deze roos bijna even mooi is als jij." erbij als berichtje. Ik draai me om naar Castor.
          'En dan een hele stapel voor meneer Eichenauer.' Ik geef hem vier rozen met de teksten "Goodluck today, slay ‘em." , "❤ the one and only marles.", "What would happen if I were to give you a yellow-frosted cake" en "You're not as much of as an asshole as some people think you are." erop. 'Succes allemaal,' zeg ik dan voordat ik weer verder op weg ga. Ik kom al snel aan bij een groepje van vier meiden waarvan drie met rood haar. 'Ah dames.' Ik geef vijf rozen aan Nova, twee daarvan zijn anoniem en drie hebben teksten: "You’re beautiful, wonderful and strong. I wish I could call you mine.", "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla.". 'Miss Evans,' zeg ik en ik draai me om Lily. Ik geef haar zes rozen, twee daarvan zijn anoniem. De andere vier hebben de volgende tekstjes: "❤ the one and only marles.", "Is there an airport nearby or is that just my heart taking off?", "Girl are you a witch? Cause you know how to make something stand without even touching it. - Potter James" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla." Met mijn toverstok laat ik alle roze naar de juiste dame toevliegen. Lana krijgt er ook nog vijf. Enkel één van die vijf is anoniem, op de rest staan teksten: "❤ the one and only marles.", "Are you a banana? Because I find you a-peeling of You've got me under your spell.", "So there was this one snail who had a lot of money so he went to the car shop and said ''I want a big S on my car, everywhere, there, there, there'' but then the mechanic asks ''why? do you want S'es all over your car?'' and the snail responded: ''Because I want people to look at that car when I race by and say ''look at that escargot!’’ xoxo" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla".
          'Miss Martch,' zeg ik en ik geef haar vijf rozen. Twee van deze zijn anoniem en de andere drie hebben de volgende opschriften: "❤ the one and only marles.", "Sorry" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla." Ik geef de vier meiden een stijf knikje en ga dan weer verder met mijn geweldige rose service. Ik heb mijn lange, groene gewaad aan als gewoonlijk en hoop dat ik dit nog snel af kan maken voordat de wedstrijd begint. Ik wil namelijk graag zien hoe Slytherin verliest, want dat betekent dat we meer kans hebben om zowel Ravenclaw als Slytherin te verslaan met Gryffindor. Ik klim de tribunes op en zie daar Roza en Isla tegen. Isla heeft vier rozen die anoniem zijn en nog twee rozen met een opschrift: "❤ the one and only marles." en "I like European food so I decided to Russia over there because I was Hungary. After Czech'ing the menu I ordered Turkey. When I was Finnished I told the waiter 'Spain good but there is Norway I could eat another bite'." Roza krijgt vijf rozen met de teksten: "I found a love for me. Darling, just dive right in and follow my lead. Well, I found a girl, beautiful and sweet. Oh, I never knew you were the someone waiting for me.", "❤ the one and only marles.", "For my Best Girl", "Roses are red. Violets are blue. I thought huffies were stupid. But then I met you" en "Thanks for being there when I needed you and I hope you know I'll also be there for you if you need me. Hugs, Isla". 'Fijne wedstrijd dames,' zeg ik voordat ik de tribune weer afloop. In de verte zie ik Marlene lopen en op een drafje loop ik haar richting op.
          'Miss McKinnon!' Ik laat vijf rozen naar haar zweven waarvan twee met de teksten: "Roses are red. Violets are blue. If yellow was a person. It wouldn't be you." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla". 'Vergeet alsjeblieft niet je huiswerk voor Transfiguration in te leveren, ik verwacht dat je dit jaar met gemak haalt.' Met die woorden vervolg ik mijn tocht. 'Ah, Lupin and Potter, jullie moet ik hebben.. nee, kijk niet zo, ik kom jullie niet straffen. Ik breng de rozen.' Ik geef twee rozen aan Remus waarvan één met de tekst "You make my tail wiggle.". James krijgt drie rozen met daarop: "To my deer Prongs.", "❤ the one and only marles." en "I’d let you take out my eyeballs so you’d have more holes to screw me in. - L". 'Nu is Black niet bij jullie net als ik hem nodig heb,' zeg ik, bijna met een glimlach voordat ik weer wegloop. Onderweg naar het kasteel kom ik Mary tegen die van mij drie rozen krijgt, waarvan twee met de tekst: "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla". Even later kom ik ook Chloe tegen en ondertussen begint mijn mand al redelijk leeg te raken. Chloe krijgt twee anonieme rozen en twee rozen met de tekst: "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla.". Jason komt voorbij me gelopen en ik weet hem nog net terug te roepen, omdat ik hem veel te laat herken. Hij krijgt twee rozen met de teksten: "You are a turtle, but a goofy cute turtle, I love having you as my friend and you'll always by my home. Huuuuuuuugs, Isla" en "would you like to slyther in to bed with me?". Bij de laatste roos probeer ik niet al te afkeurend te kijken voordat ik naar binnen loop. Daar kom ik al snel Alice tegen die twee anonieme rozen heeft en twee met "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla" en "❤ the one and only marles." erop. Ik hoef enkel en alleen nog Sirius en Blake en als ik naar binnen stap heb ik ze zo gevonden.
          'Miss Haynes, meneer Black...' Ik overhandig Sirius een grote bos rozen, drie anonieme rozen en twee rozen met het opschrift: "❤ the one and only marles." en "To the most loyal dog.". Blake krijgt een hele bos rozen - waarbij Sirius grijnst - met de tekst "Happy birthday pretty woman.", één anonieme roos en één roos met het opschrift "sorry?". Ik wil weglopen maar bedenk me dan, ik draai me om naar Blake en schenk haar een halve glimlach. 'Oh en gefeliciteerd met je verjaardag, miss Haynes.' Met die woorden loop ik weer naar buiten. Alle rozen zijn uitgedeeld en ik heb mijn taakje weer gedaan. Ik neem tevreden plaats op de tribune waar ik iets té enthousiast Ravenclaw aan juich om Slytherin te verslaan.


    "We teachers are rather good at magic, you know.”

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 10:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Quinn Henrietta Dandelion


    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Quidditchfield • Team





    Ik kijk naar de oude bezem van Caleb en vraag me of af dit ding het nog wel gaat doen zonder problemen. Dit schatje is duidelijk te veel gebruikt, maar hij doet het nog. Tenminste dat is wat mijn moeder me vertelde toen ze dit ding aan me had gegeven omdat Caleb een betere bezem kreeg. Grrr, Slytherin wil ik wel in de pan hakken. Vooral omdat ik dan eindelijk iets heb om over op te scheppen en Caleb eeuwen ermee kan pesten. Zuchtend, bind ik mijn haar in een staart en zwaai ik mijn been over de Nimbus 2000. Als ik naar buiten loop, valt het me op hoeveel mensen er zitten. Er verschijnt een lachje over mijn gezicht. Ook zie ik Pixie en ik zwaai naar haar al heb ik geen idee of ze me ziet. Cedric en Castor hangen al in de lucht en ook ik zet me af om de lucht in te vliegen. Ik zweef meteen naar mijn startpositie en het startsein zorgt ervoor dat iedereen in beweging komt. Ons team begint meteen goed en Cedric weet al snel te scoren, wat te verwachten viel natuurlijk. Ik hoor Castor juichen en ik val hem bij: 'Goed gedaan, Cedric!'
    Ik merk wel dat ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofd. Vanochtend had ik een roos gekregen van een onbekend iemand en onbewust probeerde ik tijdens het spel erachter te komen wie me in hemelsnaam iets gestuurd kon hebben. Een plotselinge windvlaag zorgde ervoor dat ik weer op het spel begon te focussen. Ik moest er bij blijven, normaal was ik veel beter in Quidditch. Alleen was Valentijn niet goed voor concentratie evenals onze captain...



    She needed a hero, so that is what she became


    I have seen my own sun darkened

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Tribunes • Isla • Outfit

    Tijdens het ontbijt komt de uilenpost langs en onverwacht krijg ik een brief van mijn ouders. Er ontstaat een knoop in mijn maag, want ik weet dat deze brief niks positiefs kan bevatten. Ik eet snel mijn bord leeg en loop vervolgens terug naar mijn kamer waar ik de brief open. Ik ga tegen de muur aan staan en lees de brief langzaam door terwijl de knoop in mijn maag strakker lijkt te trekken. "We hebben een praktijk gevonden die je kan genezen van je bipolar en je manische gedrag... We hopen je behandeling deze zomer te starten... Alles gaat goed komen, kind, we hebben gebeden tot God en hij heeft ons de middelen gegeven om je te genezen." Ik vouw een hand over mijn mond en sluit mijn ogen. Ik leun naar achter tegen de muur en een eenzame traan biggelt over mijn wang. Hoe kunnen ze dit doen? Hoe kunnen ze me bestempelen als ziek? Ik stop de brief in mijn koffer en pak mijn Hufflepuff sjaal en een spijkerjack. Ik veeg de traan van mijn wang en haal even diep adem. Ik gooi een plens water in mijn gezicht en doe dan wat make-up op voordat ik naar buiten loop. Vandaag is het immers Quidditch — en valentijn — en ik ga niet blijven hangen in die negatieve vibe van mijn ouders. Dat doe ik vanavond wel. Ik probeer de gedachten uit mijn hoofd te zetten — wat moeilijker blijkt te zijn dan gedacht — en klim de tribunes op. Ik spot al snel Isla en stap op haar af. Met een zwakke glimlach plof ik naast haar neer en ik heb zo'n vermoeden dat ik haar uit diepe gedachten haal.
          'Oh, heya, Roza! Laat me raden, jij bent zeker voor Ravenclaw?' zegt ze en ik glimlach naar haar.
          'Hey, Iz. Ja, dat sowieso,' zeg ik en ik lach zachtjes, 'ik moet natuurlijk mijn beste vriend aanmoedigen. Helaas heb ik geen Ravenclaw sjaal weten te bemachtigen en ik denk niet dat Castor deze sjaal gaat appreciëren... maar goed.' Op dat moment komt professor McGonagall op ons afgestapt met een hele bos vol met rozen. Oh ja, de valentijn rozen. Ik heb er wel een aantal gestuurd, maar om eerlijk te zijn had ik er niet op gerekend om rozen terug te krijgen — behalve van Luke dan, maar dat is onze traditie.
          'Fijne wedstrijd dames,' zegt McGonagall voordat ze weer wegloopt. Met zes rozen in mijn handen kijk ik met opgetrokken wenkbrauwen naar Isla en lach. Ik begin de briefjes te lezen. "❤ the one and only marles.", "For my Best Girl". Elke keer als ik er eentje gelezen heb veranderen de briefjes in een rode roos op een hele mooie manier. Ik weet zeker dat McGonagall dit heeft gedaan en op zulk soort moment hou ik echt van magie. "For my Best Girl", "Roses are red. Violets are blue. I thought huffies were stupid. But then I met you" en "Thanks for being there when I needed you and I hope you know I'll also be there for you if you need me. Hugs, Isla". De woorden toveren een glimlach op mijn lippen. 'Awhh Iz, dankjewel!' zeg ik en ik geef haar een stevige knuffel. 'Dat is zo lief. Natuurlijk ben ik er altijd voor jou.' Ik open het laatste briefje en lees de tekst: "I found a love for me. Darling, just dive right in and follow my lead. Well, I found a girl, beautiful and sweet. Oh, I never knew you were the someone waiting for me.". Mijn mond zakt langzaam open en mijn wangen kleuren rood terwijl een warm gevoel zich door mijn borst verspreid. Een zacht lachje rolt over mijn lippen en ik duw een pluk haar achter mijn oor. 'Van wie zou deze kunnen zijn?'


    “There's bravery in being soft.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • The Hallways • Blake

    'Laten we gaan, dan,' zegt Blake en ze haakt haar arm door de mijne.
          'Scarlett joint ons later,' zeg ik dan, 'ze moet natuurlijk eerst de wedstrijd vliegen, dus we kunnen haar zo wel aan gaan moedigen.' Ik merk dat Blake een beetje ergens anders zit met haar gedachten en ik snap het helemaal. Het is pijnlijk als je vriend je verjaardag vergeet. Ik zou er niet over willen nadenken wat ik zou doen als Remus de mijne vergat. Dat zal waarschijnlijk niet zo snel gebeuren, omdat we al zo lang vrienden zijn, maar hypothetisch gezien.
          'Oh, Siri,' zegt Blake klagend, maar ik weet dat het haar daadwerkelijk pijn doet dat Jase haar vergeten is, 'het is dat jij gay bent, anders zou ik jou daten. Jij vergeet mijn verjaardag in ieder geval niet.' Ik glimlach zwakjes en druk een kus op haar kruin. Ik wil haar geruststellen, maar dan komt McGonagall op ons af gelopen. Uh, oh. Ik wil al bijna wegrennen, maar dan zie ik de rozen.
          'Miss Haynes, meneer Black...' Ik krijg een hele grote bos rozen, drie anonieme rozen en twee met een berichtje, waarvan een overduidelijk van James en eentje van Marlene. Ook Blake krijgt een hele hoop rozen, waarvan de grote bos met rozen van mij. 'Oh en gefeliciteerd met je verjaardag, miss Haynes,' zegt McGonagall voordat ze weer wegloopt. Ik kijk naar mijn rozen en een glimlach breed. Ik kan wel raden van wie de bos rozen is en het zorgt ervoor dat mijn hart sneller begint te kloppen. Remus. Ik heb geen idee van wie de drie anonieme rozen heeft gestuurd, maar daar kom ik vanzelf wel achter.
          'Je hebt aanbidders, Blakey,' zeg ik en ik knipoog naar haar. Ik neem haar mee naar de keukens. 'Ik weet dat dit niet het beste cadeautje is, maar... niet te snel roepen dat het niet goed is.' Ik haal een taart tevoorschijn. 'Hij is calorie arm, speciaal voor jou. Ik weet dat het lastig is om te eten en je hoeft het niet te doen, maar ik heb mijn best gedaan om het niet te vet te maken.' Ik glimlach zwakjes.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • QUIDDITCH TRIBUNE • LILY & LANA & GWEN

    Ik word omhelsd door Lana als ze naar mij, Lily en Gwen toe rent en we nemen plaats op de tribunes. Ik lach kort en plof op de bankjes neer met mijn mooie Hufflepuffsjaal om mijn hals geslagen. Het zijn niet de goede kleuren, maar geel en blauw wordt samen groen en dat klopt ergens ook wel, toch?
          'Dus, voor wie gaan we juichen? Slytherin, Ravenclaw, of gewoon voor wie het eerst sc...' LIly's zin wordt afgebroken door Cedric die scoort en Ravenclaw op een voorsprong zet. 'Yay, Ravenclaw dan maar.' Ik grinnik ook even en dan komt McGonagall ineens naar ons toegelopen. Ze heeft een enorme bos met rozen mee en ik kijk ernaar. Ze kijkt eerst naar mij en vijf rozen vliegen mijn kant op. Ook Lily, Lana en Gwen krijgen rozen en ik kijk naar de briefjes die erbij zitten. Ik heb twee rozen zonder afzender, eentje is van Marly met "❤ the one and only marles.", eentje is van Isla met de tekst "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla.". De laatste met tekst is een kort tekstje en ik voel mijn wangen roder kleuren. Oké... "You’re beautiful, wonderful and strong. I wish I could call you mine." Ik haal diep adem en bijt op mijn onderlip als ik die welbekende vlinders in mijn buik een klein beetje voel bewegen. Van wie zou deze zijn?
          Ik kijk opzij naar de andere meiden en zij lezen ook de rozen die ze hebben gekregen. Ik grinnik kort en lees het laatste berichtje nog een keer. McGogo loopt weer weg en ik kijk naar het veld, waar de spelers rondvliegen en proberen te scoren. Ik haal diep adem en ik haal mijn hand door mijn haar als ik naar het kleine briefje kijk, dat weer in een mooie rode roos verandert. Ik ruik er even aan en ik glimlach kort. Het ruikt lekker... Het is mooi en heel lief. Ik zou willen weten wie mij die roos heeft gestuurd. Ik hoop wel op een zeker iemand, maar ik weet het niet. Ze is de laatste tijd zo afstandelijk en ik weet niet wat ik ermee aan moet.
          'Van wie zijn jullie rozen?' vraag ik de anderen dan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CHASER • QUIDDITCH TRIBUNE • ISLA & ROZA

    In de verte zie ik McGogo aan komen lopen en ik wil me meteen omdraaien om weg te rennen van onze docente. Ze geeft ons echter geen straf, maar overhandigt ons allemaal een bosje met rozen. Ik heb drie rozen. Eentje is sowieso van Sirius, de andere is van Marly en de derde komt, denk ik, van Lily, ook al is deze tekst niet helemaal hoe ik haar ken. Ze stuurt nooit van dat soort pickup lines, maar wie weet...
          Ik houd de rozen in mijn hand en loop naar het Quidditchveld, waar ik bekenden zoek. Uiteindelijk zie ik Roza en Isla zitten en ik plof naast de twee dames neer. Ik kijk naar het veld en zie dat ook zij allebei rozen in hun handen hebben. McGogo is goed bezig, vind ik. 'Wel, een hele goedemorgen, dames,' begroet ik ze glimlachend en ik kijk rond op de tribune. Lily zit een eindje verderop met haar vriendinnen en ik weet niet of ze me ziet en of ze mijn roos gekregen heeft. Maar die was lief, vond ik zelf.
          Ik zie dat Ravenclaw twee keer scoort en we juichen voor het team. Voor Slytherin ga ik echt niet juichen. Ik vind het gewoon niet nodig, we mogen elkaar niet en dat is maar al te duidelijk. 'Van wie zijn jullie rozen?' vraag ik ze dan en ik grijns kort. 'Geheime aanbidders?' plaag ik verder en ik sla mijn Gryffindorsjaal wat meer om mijn hals heen. Het is best lekker weer, maar het windje hierboven is soms nog wel wat fris.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 13:09 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Her team – The Quidditch Field – Beater – Year 6


    Vandaag was het de dag van de liefde, iets waar Maia dus nooit aan meedeed, behalve dan om voor de grap rozen te sturen naar verschillende mensen. Met name Celebran pestte ze er elk jaar weer mee. Gelukkig, voor Maia, was er vandaag ook een Quidditch wedstrijd waarin zij mocht spelen. Haar team stond nu dan ook in de kleedkamers van Slytherin, samen met Lana. Het vriendinnetje van Caleb.
          Dat dit niet helemaal geapprecieerd werd door verschillende teamleden werd al snel duidelijk in het groepsgesprek dat ze hadden. Uiteindelijk stelde Maia dan ook voor de grap voor om Caleb tijdelijk te vergeetselen, zodat hij niet zou weten wie er naar hem keek en tot haar verbazing werd dit ook goedgekeurd. Maia wachtte dan ook tot dat Lana weer weg was gelopen en liep toen Calebs kant op, waarna ze de spreuk die erbij hoorde over hem uitsprak. Als ze het goed gedaan zou hebben, zou hij zodra het eindsignaal klonk zijn geheugen weer terug moeten hebben.

    Ze stonden op het veld klaar. Zodra het beginsignaal klonk, gingen de bezems met hun leerlingen erop omhoog. Het spel begint niet helemaal zoals gepland wanneer een van de Ravenclaw chasers als eerst de Quaffle in bezit heeft. Wanneer deze dan ook door Dorians vingers glipte, waren de overige leden van Slytherin zachtjesgezegd niet blij.
          ”Kasai!” schreeuwde Celebran vanaf de andere kant van het veld, “stop met dromen en ga aan het werk, voordat we straks door jou verliezen!”
          ’’Let op!'' schreeuwde Adalae fel toen Ravenclaw voor de tweede keer aanviel. Gelukkig duwde Adalae, lief dat ze altijd was, de speler van zijn bezem, waardoor Ravenclaw gelukkig niet nog een keer scoorde. Regulus kwam ondertussen naar Dorian gevlogen om ook zijn zegje te doen en Maia voelde ergens een beetje medelijden met de jongen. “Kasai!' riep Regulus geërgerd. “Verdomme, kijk uit je ogen, dit is nergens voor nodig! Het scheelde niets!”
          Haar medelijden verdwenen echter snel weer toen er nogmaals werd gescoord door Ravenclaw, deze keer door die oompaloompa van een Castor. “Godver,” mompelde Maia, maar ze besloot nog niet een verwensing naar Dorians hoofd te slingeren. Nog niet.

    Het ging enkele momenten “goed” - er werd niet gescoord door Ravenclaw, maar ook de chasers van Slytherin kregen de Quaffle niet door de ring gegooid. Zodra Ravenclaw weer in de aanval ging, hield Maia haar hart vast, vooral nu Dorian er verdomme al twee had laten doorgaan.
          Wanneer Dorian deze dan ook wist te stoppen, ging Maia’s humeur iets omhoog. Ze zag hoe aan de andere kant van het veld Celebran - vermoedelijk uit frustratie - een bludger richtte op een van de Ravenclaw chasers, die probeerde aan te vallen. Veel nut had dit niet, omdat niet veel later Idioot Eichenauer weer scoorde. Dat was het moment waarop Maia naar Dorian toe vloog.
          ”Hey, Kasai - ga verdomme die Quaffle’s stoppen! Of wil je liever dat je hoofd straks de vorm heeft van een bludger?” riep ze naar hem, waarna ze er weer vandoor ging.
          Het moment dat Ravenclaw voor de zoveelste keer in de aanval ging, besloot Maia het heft in eigen handen te nemen en sloeg ze een bludger richting Cedric, die deze moest ontwijken en daardoor dusdanig afgeleid was dat hij misgooide Een kleine grijns ontstaat er op Maia’s gezicht, vooral omdat hij gescout wilde worden en dit niet zo’n goede indruk was bij die scouts, mochten ze bij deze wedstrijd kijken.

    They call you cry baby.. Cry baby.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 15:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Caleb Brody Hughes
    “I always have this fear that one day you are going to discover that I'm not as great as you once thought I was.”



    Ik wist dat ik vrij populair was onder de meisjes, maar het berichtje van het nieuwe, Franse meisje bracht me toch even van mijn à propos.

          Thank you for the rose, love ❤

    Verward keek ik de kleedkamer rond en blikte even schaapachtig naar Celeb. Ik stuurde haar – volgens mij heette ze Lana – een '?', waarna ik een foto van een kaartje teruggestuurd kreeg. Er stonden twee zinnen op – twee behoorlijk cheesy pickup lines. Ik rolde even kort met mijn ogen en keek kort op mijn horloge. Ik had nog even de tijd om madame uit haar droom te helpen.

    LANA
    << I think you've got the wrong number haha
    >> Heh? This is Caleb, right?
    << The one and only
    >> Okay haha, well I'm your girlfriend, remember
    << Haha what?
    >> Very funny Cal hahah
    << Look, you seem really nice, I guess and you're pretty but we are not a thing, I don't do dating
    >> Ehm, what do you mean? Haha. I'm confused...
    << That you've got the wrong person. Flattered that you thought of me, though, but I'm not the secret admirer or lovey-dovey boyfriend who's sent you that rose
    >> You can stop the joke now...
    << I'm not joking cherie
    >> Owh, well goodluck with your game then I suppose
    << Yeah thanks


    CCC
    << Do you guys know that French girl?
    >> That mudblood? Yeah sure, but she is annoying. - Celeb
    >> Well I know she is a croissant - Cas
    << 🙄 She's sent me this super random text, thanking me for a rose but I didn't send her a rose lol
    >> Except... you did? - Cas
    >> She is probably asking for attention. - Celeb
    << I didn't? Why would I, I don't even know her
    >> No idea, just focus on the game - Celeb
    << Of course, I will focus on the game
    >> Did a bludger hit your head? - Cas
    << No, not yet
    >> Did she suck your brains out tonight? - Cas
    << Who? That Lana girl?
    >> Just some Gryffindor, why? - Celeb
    >> Some... Gryffindor yes. - Cas
    << I don't know, why on earth would she think I'm her boyfriend haha
    >> Because... that's what you call stuff like that when you do stuff like the stuff you do - Cas
    << What?
    >> Lol. - Cel

    Veel wijzer was ik niet echt geworden van deze gesprekken en ik kwam tot de conclusie dat Valentijnsdag iedereen had gehersenspoeld, of zo. Ik zette mijn telefoon uit en stopte hem weg in mijn tas, waarna ik mijn tenue aandeed en een praatje ging maken met Celeb.

    De wedstrijd viel kort samengevat nogal een aanfluiter te noemen voor het Slytherin team, a.k.a. mijn team. Ravenclaw had al drie keer gescoord en wij maar liefst nul keer.
          ‘Kasai! Stop met dromen en ga aan het werk, voordat we straks door jou verliezen!’
          ‘Let op!’
          ‘Kasai! Verdomme, kijk uit je ogen, dit is nergens voor nodig! Het scheelde niets!’
          ‘Hey, Kasai - ga verdomme die Quaffle’s stoppen! Of wil je liever dat je hoofd straks de vorm heeft van een bludger?’ Mijn team ging nogal tekeer tegen Dorian en ik moest toegeven, bij mij liepen de frustraties ook al behoorlijk hoog op. Ik vloog langs hem en nam even kort de tijd om hem aan te spreken, maar minder fel en streng dan Celeb, Maia en Regulus hadden gedaan.
          ‘Kom op Dora, haal je hoofd uit cloud nine en focus je op het spel. Ik weet dat het Valentijnsdag is, maar nu moet je met je hoofd bij de wedstrijd blijven,’ zei ik en blikte naar Fae. ‘Meisjes kicken op winnaars,’ voegde ik eraan toe en schonk hem een knipoog voordat ik me ook weer mengde in het spel. Ik vloog langs de tribune en mijn blik werd getrokken door een groepje meisjes – en door één meisje in het bijzonder. Het was me nog steeds een raadsel waarom ze dacht dat ik haar vriendje was en dat viel ook van mijn gezicht af te lezen. 'Verwarring' stond waarschijnlijk op mijn voorhoofd geschreven terwijl ik haar aankeek. Ik schudde iet wat spottend mijn hoofd en scheurde mijn blik weer van haar los. Net op tijd want de Quaffle werd – weliswaar vrij slordig – naar mij toegespeeld en ik wist hem op een haar na nog net te vangen. Geïrriteerd keek ik mijn medespelers aan.
          ‘Kom op mensen! Focus!’ riep ik.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Quidditch


    I just caught the wave in your eyes

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Ik wierp een laatste blik op de spiegel voordat ik de kamer verliet. De andere meiden waren al weg of dreutelden nog wat rond. De meesten zouden echter de Quidditch game gaan bekijken, of hadden met hen valentijn afgesproken. Dat laatste gold ook voor mij. Nou ja, ik vond het nogal raar om het zo te noemen. Ik wist eigenlijk niet of we nu "dateten" of dat we gewoon vrienden waren. Deze week waren we gewoon normaal met elkaar omgegegaan, maar dat had me nu niet persé duidelijkheid gegeven over de situatie. Ik nam echter aan dat, als we afspraken op valentijnsdag en we hadden immers gezoend, dat dit een date zou zijn. Daarom had ik gezorgd voor een doos chocolade, want dat is natuurlijk het cadeau dat je geeft op valentijnsdag. Ik was helaas te laat met de rozen en ik wist ook niet of het raar zou zijn om er eentje te geven. Ik had er echter wel een van hem ontvangen - nou ja, dat dacht ik tenminste. Ik zou niet zo goed weten wie me verder een roos zou kunnen sturen.
    Ik had de ochtend vooral verspild aan vaak omkleden, twijfelen, nog een keer in de spiegel kijken, twijfelen, zenuwachtig raken - oh, en ik had met Isla gepraat. Isla was best een goede vriendin van me geweest, maar na ze weg was gegaan hadden we niet echt contact gehad. Ik vond het wel fijn om met haar te praten en weer wat vrouwelijk vriendschappelijk contact te hebben. Dat had ik de laatste tijd misschien wel een beetje gemist.
    Maar goed, ik stond dus op het punt om te vertrekken. Ik zag er wel oké uit, goed genoeg, als ik nog langer bezig zou zijn, zou ik veel te laat komen en dat wilde ik niet. Ik wilde geen verkeerde indruk achterlaten bij Ollie. Hij moest niet denken dat ik niet wilde of dat ik wel iets beters te doen had dan met hem af te spreken - dat was namelijk totaal niet zo.
    Ik droeg een spijkerbroek met een bordeaurode sweater en een zwarte beanie met witte streepjes. Het was immers winter en een sexy schattige outfit zou misschien wel leuker zijn, in ieder geval leuker op een date - ho, ik ben heus niets van plan. Ik ben Chloe ja, niet één of andere meid zoals Blake. Maar goed, dit zag er hopelijk ook leuk uit.
    Met de doos chocolade liepen ik over de gangen van Hufflepuff. Ollie behoorde gelukkig tot dezelfde afdeling. Dat is handig, als je vrienden van de zelfde afdeling zijn. Je kunt dan makkelijker naar elkaar toe, je lijkt op elkaar en kan elkaar dus beter begrijpen en bovendien kun je dan samen naar Quidditch wedstrijden kijken zonder ruzie te krijgen. Dat zouden wij nu ook gaan doen.
    Hoe dichter ik bij de deur van zijn kamer kwam, hoe meer zin ik er in kreeg, maar hoe meer energie de kriebels in mijn buik leken te krijgen. Ik vond het raar dat ik het nu zo voelde, terwijl het een week geleden nog zo anders was.
    Eenmaal bij de kamer aangekomen wilde ik op de deur aankloppen, maar nog voordat mijn hand de deur kon raken, voelde ik een duwbeweging naar achter. Binnen een aantal seconden lag ik op de grond, met iemand op me.




    Misschien heb ik een beetje heleboel meer proberen te typen om ervoor te zorgen dat het er niet raar uitziet dat er twee foto's staan, maar ik wilde ze gewoon allebei gebruiken. Want ja, ze heeft een roos.
    Verder kan het eigenlijk helemaal niet dat Isla en Chloe voordat Isla Hogwarts verliet vriendinnen waren, omdat Chloe er toen nog niet was, maar het is ook wel ongebruikelijk dat iemand midden in het jaar opeens nieuw op Hogwarts komt, dus laten we alle gekke dingen maar gewoon even negeren.

    hufflepuff | year 6 | muggleborn | Ollie & Jase

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 18:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Happy Valentine's Day? Dacht het dus even niet.
    Blake was duidelijk boos op me en dat snapte ik, want het was zacht gezegd nogal lullig van mij dat ik haar verjaardag was vergeten. Mijn verzoeningsroos leek ook niet echt geholpen te hebben. Echter kon ik er niet goed tegen dat Blake, keer op keer wanneer het niet echt geweldig ging tussen ons, weer moest beginnen over Chloe – of één van mijn andere 'groupies', zoals zij ze noemde. Zowel Roza en Isla leken dit ook onredelijk van haar te vinden – zeker gezien Blake's reputatie op Hogwarts. Ik weigerde die tegen haar te gebruiken, maar als ik een lijst moest maken van iedereen met wie ze, minstens één keer, het bed had gedeeld, kon ik doorgaan tot en met Sint-juttemis.
    Het voelde wel verkeerd en naar dat het juist op Valentijnsdag weer downwards tussen ons moest gaan. Niet dat Valentijnsdag nou zo speciaal was, ik hechtte er om eerlijk te zijn niet veel waarde aan, maar toch. Een tijdje was het juist weer heel goed tussen ons gegaan, na het obstakel genaamd Blake's vader, overwonnen te hebben. Het leek wel alsof we bij elke stap vooruit, twee stappen achteruit maakten.
    Ik haatte drama, en toch leek ik drama aan te trekken als een soort magneet. Deze keer werd het me allemaal iets te veel en ik besloot dat ik even wat frisse lucht moest gaan halen. Eigenlijk had ik de Quiddtich wedstrijd willen kijken met Blake, maar daar had ik niet zoveel zin meer in. Bovendien haatte Blake Quidditch – elk nadeel heb zijn voordeel, niet waar? Die deed wat ze nu het liefste deed, met Sirius drinken. Het had iets ironisch – dat ze maar bleef zeuren over hoe ik en Chloe maar seks moesten hebben elke keer als ik binnen een straal van twintig meter bij Chloe in de buurt kwam of wanneer iets wat ik deed – of niet deed – haar niet zinde; terwijl zij en Sirius elkaar nog dagelijks spraken. En het aantal keer dat die twee seks hadden gehad viel waarschijnlijk niet op een miljoen paar handen te tellen. Ik en Chloe hadden niets meer gedaan dan misschien één of twee keer een knuffel aan elkaar geven. Het argument dat Sirius gay was-was ook niet zo sterk. Hij was eerder Remusseksueel en voor de rest gewoon hartstikke hetero, gezien hij ook nogal een waslijst had aan meisjes waarmee hij seks had gehad – en het zo weer mee zou doen, als hij Remus niet had gehad.
    Ik trok mijn jas aan en beende mijn dorm uit. Echter had ik pas te laat door dat er iemand anders aan de andere kant van de deur had gestaan. Ik wilde Chloe – wat een toeval – nog opvangen, maar ik had zelf al mijn evenwicht verloren. In een prachtige, dramatische val, belandden we beiden op de grond. Ik bovenop haar, om precies te zijn. Ach, de ironie. Ik kreunde pijnlijk en duwde mezelf wat omhoog zodat ik Chloe niet zou pletten.
          ‘Eh, hallo?’ zei ik en glimlachte schaapachtig naar haar. ‘Sorry daarvoor,’ mompelde ik en keek haar schuldbewust aan voordat ik overeind kwam en haar ook overeind hielp. ‘Ik hoop dat ik je niet pijn heb gedaan?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • His dorm • Chloe

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 19:22 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch


    Gryffindor • Keeper • Muggleborn • Quidditch Tribune • Lana, Lily, Nova • Slightly awkward, curious, flattered

    "The sad truth is that most evil is done by people who never make up their minds to be good or evil."


    Valentijnsdag. Niet mijn favoriete dag. Wellicht was het en beetje bitter van me, maar aangezien ik niets te vieren had, was het vooral een dag waarop het pijnlijk duidelijk werd dat ik niets te vieren had.
    Gelukkig is er ook een Quidditch wedstrijd, wat het allemaal wat spannender maakt. Strategisch gezien zou ik voor Ravenclaw moeten zijn, aangezien als zij winnen de voorsprong van Slytherin minder groot wordt. Echter, door Caleb en Dorian was ik toch een beetje voor Slytherin, al maakte het me niet heel veel uit. Het was ergens ook maar een spelletje. Zo fanatiek was ik ook weer niet.
    Ik loop naar de tribunes rondom het Quidditch veld en ga er zitten. Nova en Lily zijn er ook al. Lana komt opeens aangerend en geeft ons een een stevige knuffel. “Bonjour mes amies!”
    Lily geeft al aan dat ze geen adem krijgt en ik ook nauwelijks. Na de knuffel ploft ook zij op een van de stoelen neer.
    "Dus, voor wie gaan we juichen? Slytherin, Ravenclaw, of gewoon voor wie het eerste sc-" Ravenclaw scoort en een enorm gejuich barst uit. "Yay, Ravenclaw, dan maar.” Ik klap ook mee. Ik kijk de wedstrijd toch wel enigszins gedreven en zie dat Dorian al een aantal ballen heeft doorgelaten en Slytherin ook nog niet lijkt te scoren. Het Slytherin-team kennende, halen ze flink naar hem uit.
    Dan komt professor McGonnagall aangelopen met de rozen. Lily, Lana en Nova krijgen ook rozen en dan richt ze zich op mij. “Miss Martch.” Ze geeft me vijf rozen. Enigszins verbaasd door de hoeveelheid kijk ik ernaar. Ik voel mijn wangen een beetje rood worden.
    Twee zijn er anoniem en drie hebben een berichtje erbij. "❤ the one and only marles.", "Sorry" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla." De kaartjes van Isla en Marly laten me grijnzen alleen bij degene met ‘Sorry’ voel ik een schuldgevoel opborrelen. De roos komt waarschijnlijk van Theo en ik heb het die avond flink verpest. Ik probeer de roos weer een beetje weg te stoppen tussen de anderen, om het er niet over te hoeven hebben. Ik hou de dag liever gezellig en enigszins drama-vrij. Bij de andere twee rozen ben ik wel nieuwsgierig wie die gestuurd kunnen hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die me een roos zou willen sturen zonder iets te zeggen, überhaupt niet iemand die echt geïnteresseerd is. Ik bekijk de rozen in de hoop iets te vinden, maar er is niets wat wijst op degene die hem naar me gestuurd kan hebben. Stiekem voelt het ook best leuk om zoiets te krijgen. Misschien is het ook wel gewoon een vriendschappelijke roos.
    'Van wie zijn jullie rozen?' vraagt Nova die blij kijkt. Ik kijk naar mijn rozen.
    “Niets bijzonder romantisch; twee van Isla en Marly en drie anonieme. Geen idee van wie die kunnen zijn..” Ik kijk naar de anderen, die duidelijk wel romantische berichten hebben gekregen.
    “Hoe zit het met jullie?”

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 20:53 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Ik hoorde gekreun, terwijl de persoon op me zich omhoog duwde. In de paar seconden had ik er nog niet echt aan gedacht te kijken wie er nu eigenlijk bovenop me terecht gekomen was, de schrik had me even overgenomen. Toen hij de afstand tussen ons vergroot had, zag ik echter dat het Jase was.
    ‘Eh, hallo?’ Jase keek glimlachend naar me en ik wist even niet wat ik moest doen. Het is zeg maar best ongemakkelijk om plots onder een jongen terecht te komen - op welke manier dan ook, die bovendien met de deur uit huis gevallen was. Waarvoor had hij zo'n haast?
    'Sorry daarvoor, ‘Ik hoop dat ik je niet pijn heb gedaan?’ Ik pakte zijn uitgestoken hand uit en hij trok me omhoog.
    'Au,' zei ik, wat misschien een beetje een late reactie was. 'Ja nee, gaat wel, denk ik.' Ik herinnerde de chocolade en boog door mijn kniën om de doos op te pakken deze was echter helemaal geplet.
    'Oh nee' Ik keek naar beneden en zag dat de doos de chocolade niet volledig binnen gehouden had. Ik veegde erover heen met mijn hand, iew. Had ik zoveel tijd besteedt aan klaarmaken, was dat nu helemaal verpest. Ik wilde boos worden, maar zag toen dat de chocolade zich niet alleen op mijn shirt, maar ook op het zijne vrijgelaten had.
    'Shit, we zijn helemaal bruin, gatver. Nou ja, het is chocolade, dus niet echt vies, maar toch wel vies. Ik bedoel, je wil je zo niet vertonen toch?' Mijn hand ging naar mijn voorhoofd voor de zorg wat ik nu moest gaan doen. Ik kon teruggaan naar mijn kamer, maar ik was nu hier en het zou wel een beetje raar zijn als ik meteen weer wegging. Ik keek dus maar langs Jase heen, de deuropening in op zoek naar Ollie. Ik zag hem niet, maar wist dat hij zich wel in zijn kamer moest bevinden.
    'Is Ollie al klaar of?'

    hufflepuff | year 6 | muggleborn | onder Jase

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 21:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Au,’ zei Chloe en ik keek haar iet wat bevreemd aan, over een laat reactievermogen gesproken... ‘Ja nee, gaat wel, denk ik.’ Ik knikte en zuchtte opgelucht – dat zou wat geweest zijn. Straks had ik Chloe naar de ziekenboeg moeten dragen voor een hersenschudding. Het had gekund... Ze blikte naar de vloer en ik volgde haar blik. ‘Oh nee.’ er lag een doos op de grond, die er nogal verloren en geplet uitzag, De inhoud was dus kennelijk chocola geweest, want er lagen een aantal bonbons op de grond – eveneens geplet. Ik krabde beschaamd achter mijn oor en zag toen dat wij allebei onder de chocola zaten. Als ik niet beter had geweten, had ik wellicht gedacht dat het iets anders was geweest. ‘Shit, we zijn helemaal bruin, gatver. Nou ja, het is chocolade, dus niet echt vies, maar toch wel vies. Ik bedoel, je wil je zo niet vertonen toch?’ Ik kon het niet laten om kort in de lach te schieten, vanwege Chloe's geratel. Ik leek haar aandacht echter al niet meer te hebben gezien ze haar ogen ergens anders op had gericht. Ik draaide me wat om en vroeg we af waar ze naar aan het kijken was. ‘Is Ollie al klaar of?’ Oh ja, natuurlijk. Ollie. Mijn mond veranderde in een rechte streep en ik haalde onverschillig mijn schouders op.
          ‘Geen idee waar hij uithangt,’ zei ik luchtig. ‘Ik neem aan dat de chocola die nu op onze kleren zit, voor hem bedoeld was?’ Ik stapte wat op zij. ‘Kom binnen trouwens.’ Ik draaide me om en liep naar mijn kast. Ik trok mijn vieze t-shirt uit en een schoon t-shirt aan. ‘Hoe gaat het trouwens met je?’ vroeg ik en keek haar aan. ‘We hebben elkaar niet meer echt gesproken sinds...’ ik stak mijn handen in mijn broekzakken, ‘...en nu zijn jij en Ollie een ding.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • His dorm • Chloe


    I just caught the wave in your eyes