• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Dumblydore [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Dumblydore
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Voldymort [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Sluggyhorn [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Dumblydore [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || McGonygall [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Voldymort [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Dumblydore [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || McGonygall [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Dumblydore [1.12]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Bellytrix [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Sluggyhorn [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Grindywald [1.11]]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || McGonygall [1.12]
    • Dorcas Meadows • Ines Garcia || Ravenpuff [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || McGonygall [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    • Alexander Blackbourne • RJ king || Ravenpuff [1.12]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Voldymort [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Dumblydore [1.10]
    • Isla Ashworth • Alissa Violet || Ravenpuff [1.11]
    • Raven Seymour • Karrueche Tran || Voldymort [1.12]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Sluggyhorn

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Dumblydore
    • Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • McGonygall

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Voldymort
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Voldymort || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Dumblydore
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Dumblydore
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Dumblydore
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • McGonygall
    • Adalae Cresenta Romanova • Bellytrix
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Dumblydore
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • Voldymort || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Sluggyhorn
    • Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    • Faelia Christina Brown • Solomita
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • McGonygall || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Dumblydore
    • Unknown
    Beaters
    • Alexander Blackbourne • Ravenpuff
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Dumblydore met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 14:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Tribunes • Lily, Nova & Gwen • Outfit

    'Geen-adem-help,' hoor ik Lily zeggen. Ik lach en laat haar los. 'Dus, voor wie gaan we juichen? Slytherin, Ravenclaw, of gewoon voor wie het eerste sc-' voordat Lily haar zin af kan maken wordt er gescoord. Ik drop neer op een van de bankjes met mijn mobiel in mijn handen. We hebben net een minuut geleden de rozen van McGonagall gekregen en ik heb er nu heel wat. Het is fijn dat zoveel mensen aan me denken, ook al ben ik hier nog niet zo lang. Er staat een brede glimlach op mijn gezicht en snel app ik Caleb een bedankje voor de rozen. 'Yay, Ravenclaw, dan maar,' gniffelt Lily.
          'Van wie zijn jullie rozen?' vraagt Nova, maar mijn aandacht is ondertussen getrokken door iets heel anders. Mijn glimlach verdwijnt langzaam en verandert in een frons door de berichten die ik ontvang. Caleb is ervan overtuigd dat ik zijn vriendin niet meer ben? Wat? In het begin weet ik zeker dat dit een grap is, maar na een tijdje weet ik het niet zo goed meer.
          'Niets bijzonder romantisch; twee van Isla en Marly en drie anonieme. Geen idee van wie die kunnen zijn..Hoe zit het met jullie?' hoor ik Gwen zeggen, maar mijn aandacht gaat enkel uit waar het veld. Voor een paar seconden ontmoet ik Calebs ogen. Hij vliegt net langs de tribune op. Hij kijkt verward en schudt uiteindelijk zijn hoofd voordat hij weg vliegt. Ik haal twee handen door mijn haren en probeer na te denken over wat ik gedaan zou kunnen hebben waardoor hij zich zo gedraagt. Is het zijn vader? Ik kom overeind en kijk om mij heen. Het is al snel duidelijk dat zijn vader hier daadwerkelijk zit. Ik heb hem wel eens op foto's gezien en hij is zeker geen leraar. Daarnaast draagt hij een Ravenclaw sjaal en... staat hij te juichen voor Castor. Is hij dronken? Zo ziet het er wel uit. Ik haal diep adem.
          'Iek ben zo terug,' zeg ik en ik klim over de banken naar hem toe en ga pal voor hem staan met mijn armen over elkaar heen. Mijn hart begint sneller te kloppen, maar ik laat niet zien dat ik nerveus ben door deze man. 'Goedemorgen, meneer 'ughes,' zeg ik en ik doe mijn best om zo vriendelijk mogelijk over te komen. De man kijkt verveeld naar me op, maar zegt verder niks. 'Iek wil u er graag op wijzen dat iek 'et niet waardeer 'oe u uw zoon behandeld. Castor is een geweldige jongen, ja, maar iek denk dat 'et belangrijker is dat u oog 'ebt voor uw zoon. 'ij is een geweldige jongen en 'ij verdient 'et niet om zo'n vader te hebben.' De man kijkt me verbaasd aan, maar begint dan heel hard te lachen. Ik krimp ineen.
          'Ga zitten wijfie,' zegt hij en hij trekt me naar beneden en slaat zijn arm om mij heen. Ik wil uit zijn grip worstelen, maar hij zorgt ervoor dat ik blijf zitten. Voor een dronkaard heeft hij nog behoorlijk veel kracht. 'Ik heb geen idee wie je bent, maar ik behandel mijn zoon zoals ik wil. Ik heb zo'n vermoeden dat je denkt dat hij van je houdt, maar hij gebruikt je, net zoals alle andere.' Hij lacht opnieuw en een gore alcohollucht omringt me. 'Je kan beter met Castor daten, die snapt in ieder geval wel wat hij moet doen met mooie meisjes zoals jij.' Hij knipoogt en ik trek mij los uit zijn grip. Opnieuw gaat er een rilling over mijn rug en ik stap achteruit.
          'Je bent dronken,' mompel ik, realiserend dat er geen gesprek met deze man aan te knopen is, maar ik weet niet hoe ik het anders op moet lossen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Calebs relatie met zijn vader beter wordt? Of in ieder geval... hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich weer gewaardeerd voelt door deze man. 'Hij gaat winnen,' zeg ik, 'Caleb. Hij is geweldig.. heeft u hem ooit zijn vliegen? Iek weet zeker dat u trots op hem kan zijn na deze wedstrijd,' probeer ik. Ik draai me om om terug te lopen en voel dan hard zijn hand tegen mijn kont aan. Een zachte gil van schrik verlaat mijn mond en ik draai me abrupt om.
          'Leuk geprobeerd wijfie, maar hey, als je ooit genoeg hebt van hem, kan je altijd naar mij komen.' De gore opmerking zorgt ervoor dat ik mij enorm vies voel, maar ik voel mij voornamelijk slecht voor Caleb. Ik weet dat zijn moeder dood is en dat zijn vader daardoor zo is, maar... ik schud mijn hoofd en maak dat ik wegkom. Ik ga snel tussen mijn vriendinnen zitten en sla mijn armen protectief om mijzelf heen terwijl ik mijn brein laat ratelen, opzoek naar een oplossing.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    Ik kan het bijna niet helpen, bijna springen er tranen in mijn ooghoeken, maar ik weet me net op tijd groot te houden.
    Eerst bloemen, dan een taart speciaal voor mij?
    Ondertussen word ik afgeleid door Jase die zijn excuses aanbiedt, waarna een discussie ontstaat. Ik geef toe dat ik misschien wat doorsla door meteen zijn vriendinnen er in te betrekken, maar het is te moeilijk om het basaal te houden en gewoon te vertellen waarom het vergeten van mijn verjaardag een big deal is. Het gesprek eindigt abrupt, en de moed zakt me in de schoenen.
    "Bedankt voor alles, en de taart," ik wil mijn handen wat verslagen in mijn zakken steken, maar besef dan dat ik een jurkje aan heb, en daar zitten geen zakken in. De actie resulteert er dus in dat mijn handen levenloos langs mijn lichaam hangen. "Maar ik heb geen honger geloof ik." Ik haal een vinger over de frosting en steek het vervolgens in mijn mond. Ik weet zeker dat ik hier, in een goede bui, enorm van genoten zou hebben, maar momenteel overheerst de knoop in mijn maag alle andere impulsen.
    "Ik hou van je, Siri..," mompel ik. "Ik ben gewoon gekwetst, en misschien ook wel jaloers. Weet ik veel."
    Dan trilt mijn telefoon opnieuw, en verschijnt mijn minst favoriete afzender in beeld. Een nieuw bericht van Gossip Girl, in de groepschat.
    Ik laat mijn ogen over de woorden glijden en moet moeite doen om mijn telefoon niet uit mijn handen op de grond te laten vallen. Ik draai mijn telefoon naar Sirius en laat hem lezen wat ik zojuist voor ogen heb gekregen, in de hoop dat mijn trouwe kijkers me in de steek hebben gelaten en dat niet is wat er staat.
    "Ben ik nou echt zo stom?" Ik druk me tegen hem aan, zodat ik buiten het zicht van iedereen kan huilen.



    19 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Hallways • Sirius


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • The Quidditch Field • His Team

    'Let op!' 'Kasai! Verdomme, kijk uit je ogen, dit is nergens voor nodig! Het scheelde niets!' 'Hey, Kasai - ga verdomme die Quaffle’s stoppen! Of wil je liever dat je hoofd straks de vorm heeft van een bludger?' ‘Kom op Dora, haal je hoofd uit cloud nine en focus je op het spel. Ik weet dat het Valentijnsdag is, maar nu moet je met je hoofd bij de wedstrijd blijven. Meisjes kicken op winnaars.' De woorden schieten door mijn hoofd heen en ik voel mijn ademhaling versnellen. Ik weet dat ik op dit moment niet buiten adem kan raken en ik werk me dan ook uit de naad om alles tegen te houden. Eindelijk scoort Slytherin en dat geeft me een soort van kick, maar net als ik weer klaar ben om de volgende Quaffle tegen te houden, komt er een bludger op me af die mij hard tegen mijn schouder raakt.
          Een pijnlijke kreun verlaat mijn lippen en bijna glijd ik van mijn bezem af, maar ik dwing mijzelf om rechtop te blijven. Ik weet dat mijn teamgenoten het niet gaan waarderen als ik nu op geef en zelf wil ik dat ook niet doen. Ik grijp mijn bezem strak vast, verbijt de pijn en concentreer me weer op het spel. Ik kan na de wedstrijd wel mijn schouder verzorgen, maar voor nu heb ik andere dingen om op te focussen. Ik haal diep adem en weet de Quaffle te blocken als Scarlett deze gooit. Een korte glimlach flitst over mijn gezicht voordat ik weer in het midden van de doelpalen ga zweven en mijn ogen strak op het spel hou.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 22:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Tribunes • Gwen, Nova & Lana
    De wedstrijd begint goed voor Ravenclaw en de uitgelaten sfeer die dit teweeg brengt - een blik om me heen leert dat we voornamelijk tussen Ravenclaws gepropt zijn - werkt aanstekelijk. Zo nu en dan steek ik een Malteser in mijn mond, maar mijn aandacht wordt al snel van de wedstrijd afgeleid wanneer professor McGonnagall voor onze neuzen staat. Rozen. Tot hiervoor was ik Valentijnsdag eigenlijk compleet vergeten, of misschien is dat een excuus dat ik mezelf vertel, maar overduidelijk niet iedereen is dit vergeten: zes rozen komen mijn kant op en ook mijn vriendinnen staan niet met lege handen. Net zoals zij lees ik met gepaste nieuwsgierigheid de kaartjes, al zijn er twee anoniem. Een glimlach verschijnt echter op mijn gezicht wanneer ik de boodschap van Marly lees, gevolgd door die van Isla. Op het derde berichtje blijft mijn blik langer hangen en mijn vingers strelen kort over de letters, terwijl ik de persoon die hierachter zit probeer te achterhalen. Ergens hoop ik dat mijn wangen niet te rood worden, maar als ze dat al niet zijn, dan worden ze dat wel bij de laatste roos. James. Mijn glimlach verdwijnt en even voel ik me gekwetst, want de zin die op het briefje staat, doelt overduidelijk maar op één ding en ik vraag me af of dit allemaal één grote grap voor hem is.
          Wat afgeleid kijk ik op wanneer Nova vraagt van wie onze rozen zijn. Gwen antwoordt dat er voor haar niet veel bijzonders bijzit en ik hum instemmend. "Geen spannende berichten," lieg ik, al kijk ik nieuwsgierig naar Nova, wiens wangen ook niet meer zo wit zien. "Jij?" vraag ik dan, waarbij ik nieuwsgierig met mijn wenkbrauwen wiebel in de hoop dat haar Valentijn me enigszins op kan vrolijken. Wanneer Lana opstaat met de boodschap dat ze zo terug is, kijk ik haar even verbaasd na, maar ik laat het voor wat het is. De rozen laten me niet helemaal los en uiteindelijk is het Nova die me ervan weet te overtuigen om James er gewoon naar te vragen.
          Hoewel zijn antwoord mij in eerste instantie niet weet te overtuigen, lijkt hij wel exact te weten wat er op mijn derde roos staat. Uiteindelijk weet hij me er dan ook, half half, ervan te overtuigen dat hij de vulgaire tekst niet heeft gestuurd en hij pakt direct de kans om me eraan te herinneren dat hij nog een date met me tegoed heeft. Plotseling snap ik weer waarom ik mijn best heb gedaan om niet met hem te praten, want ik app nog geen paar minuten met hem, of ik heb al toegezegd. De wedstrijd krijg ik nauwelijks meer mee en ook op mijn vriendinnen sla ik geen acht meer. Ik kijk pas op van mijn telefoon wanneer James zegt dat hij bij de speakers zit, om met mijn blik de zijne te kunnen vangen, als ik hem naast Roza en Isla zie zitten.
          Ik schiet in de lach wanneer hij voorstelt om awkwardly naar elkaar te zwaaien en ik schud mijn hoofd. Wanneer hij via de chat een zielige smiley terugstuurt, werp ik echter een zijdelingse blik op Gwen en Nova (vurig hopend dat zij te gefocust op hun rozen zijn of te fanatiek de wedstrijd aan het volgen zijn om zich met mij te kunnen bemoeien) en geef ik een kort, awkward zwaaitje naar de jongen verderop in het publiek, waarbij een lachje over mijn lippen rolt. Tegelijkertijd kan ik wel huilen. Als ik al een oprechte poging heb gedaan om hem te ontwijken, dan faal ik nu miserabel hard.
          Mijn aandacht wordt van James weggetrokken wanneer Lana zich weer bij ons voegt en bezorgd kijk ik haar aan, want ze ziet er niet al te vrolijk uit. Wanneer ik lees wat er aan de hand is, slik ik, en sla ik mijn arm voorzichtig om haar heen. "Wat een idioot," mompel ik. "Gaat het een beetje?" Caleb die Lana niet meer lijkt te herkennen als zijn vriendin, zijn vader die dat wel lijkt te doen, ... Het lijkt alsof deze Valentijnsdag veel verrassingen in petto heeft. En niet alleen maar goede.




    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 0:14 ]


    She's imperfect but she tries

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || TRIBUNES || ROZA & JAMES ||

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    'Hey, Iz. Ja, dat sowieso, ik moet natuurlijk mijn beste vriend aanmoedigen. Helaas heb ik geen Ravenclaw sjaal weten te bemachtigen en ik denk niet dat Castor deze sjaal gaat appreciëren... maar goed.'
          Isla knikte. Zelf wist ze niet goed voor welk team ze was. Cedric zat in het Ravenclaw team, maar Ada en Maia in Slytherin. Alleen, als Ravenclaw zou winnen, dan zou het beter voor haar eigen afdeling zijn. Niet dat het haar echt veel uitmaakte wie won, Quidditch interesseerde haar niet zoveel. ‘Ach, hij zal ook geen geel dragen om jou aan te moedigen wanneer je moet spelen, dus echt klagen mag hij niet.’ Haar ogen gleden kort naar Cas op zijn bezem, maar ze werd al snel afgeleid toen McGonagall langs Roza en haar kwam, en zowel Roza als haar rozen gaf. Een frons verscheen op Isla’s gezicht. Ze had aardig wat rozen verstuurd, maar ze had niet echt terug verwacht. Eentje was van Marly, wat niet moeilijk te raden was, want doh, haar naam stond er op. De andere met tekst had geen naam, maar was overduidelijk van Ada. Van de vier anonieme had ze daadwerkelijk geen idee. Ze draaide ze rond in haar vingers en bestudeerde ze, alsof de naam er dan zomaar op zou verschijnen. Jase of Maia misschien? Of andere meiden van de fugs? Anders zou ze het niet weten. Het liet haar wel iets beter voelen.
          'Awhh Iz, dankjewel!' Voor ze het wist had Roza haar armen om haar heen geslagen in een omhelzing. ‘Dat is zo lief. Natuurlijk ben ik er altijd voor jou.' Ze glimlachte naar Roza en knuffelde terug. ‘Natuurlijk, je hebt mij echt geholpen en dat zal ik niet snel vergeten.’ Ze gaf een zacht kneepje in de schouder van het meisje. Na haar break-up met Cas was ze een behoorlijke mess. Ze had met Ada, Maia en Jase gebeld, maar dat was toch anders dan het face to face tegen iemand te zeggen. En ondanks dat Cas’ Roza’s beste vriend was, was ze er voor haar geweest en dat betekende erg veel voor haar.
          ’Van wie zou deze kunnen zijn?’ Isla keek opzij en zag dat er blosjes op Roza’s wangen stonden. ‘Een romantische, hmm?’ grijnsde ze, terwijl ze over Roza’s schouder naar het kaartje keek. ‘Naawh, dat is echt heel cute!’ Opnieuw gaf ze Roza een knuffel. ‘Iemand heeft een geheime aanbidder, hmm?’ Ze was oprecht blij voor haar. Ze kende niet veel mensen die het meer verdienden dan Roza om iemand te vinden die ze echt leuk vonden.
          ’Roza?’ begon ze toen op een zachte toon, ‘heb jij ook het gevo-,’ Isla onderbrak haar vraag vluchtig toen James naast Roza neer plofte. Ze zou het later wel vragen.
          ’Wie zijn jullie rozen? Geheime aanbidders?'
          Isla schudde haar hoofd. ‘Gewoon van de andere meiden gok ik, ik zou niet weten wie anders.’ Misschien Ced of Cas, maar daar wilde ze zichzelf niet de hoop voor geven. ‘Roza daarentegen,’ ze gaf haar een plagerige stoot, ‘heeft wel een geheime aanbidder.’
          Ze had haar aandacht al niet echt op de wedstrijd, maar dat werd nog minder toen ze de whats’app berichten las. Haar schouders zakten naar beneden en haar tanden drukten in haar onderlip. Het was al enkele maanden uit tussen haar en Cas, maar moesten ze nu echt in het groepsgesprek, waar zij ook in zat, hebben over hoe leuk Marly, die schijnbaar een roos van hem had gekregen, en Cas wel niet zouden zijn samen? Ze wilde het eigenlijk niet toegeven, maar het stak. Hij was de eerste jongen die echt ze echt oprecht ontzettend leuk vond, en ja, ze kon niet helpen maar zich afvragen of ze nog samen zouden zijn, als zij niet naar Amerika was gegaan. Het was misschien een overdreven reactie, maar ze ging uit de groep. Ze hoefde niet meer over dat te lezen. Tegelijkertijd begon ze te twijfelen of ze nog wel naar de sleepover wilde, ondanks dat ze er eerst enthousiast over was. Ze wist dat het gespreksonderwerp “Carly” hoe dan ook aanbod zou komen, en als ze het al moeilijk vond om er over te lezen, dan zou er over horen, vlak voor haar neus, niet veel beter zijn. In plaats daarvan stuurde ze Ada een bericht, of zij films wilde kijken vanavond, wat ze goddank wilde. Jase leek ook niet geheel probleemvrij te zijn, gezien de sufkop Blake’s verjaardag vergeten was. Nadat ze enkele screenshots gelezen had, opperde ze voorzichtig of hij en Blake misschien een pauze moesten nemen. Bij sommige stelletjes hielp het erg.
          De gesprekken daarna werden niet veel beter, vooral die met Marly niet. Ze snapte oprecht dat mensen gevoelens niet konden tegen houden, maar dan mocht het toch nog wel pijn doen? Jase vertelde haar net als Marly to basically “get over it”. Alsof het zo simpel was. Ze deden alsof het allemaal maar heel makkelijk was om over iemand heen te komen. Tranen prikten in haar ogen en ze had geen flauw idee meer wat er bij de wedstrijd aan de hand was. De eerste weken na de break-up waren erg lastig geweest, en daarna ging het wel, maar het was toch lastig om Cas ineens weer te zien, lastiger dan ze verwacht had, ook omdat ze nog steeds niet echt goed wist waarom hij het nou precies had uitgemaakt. En omdat hij nu Marly leuk vond (wat iedereen haar maar al te graag duidelijk scheen te maken), begon erbij twijfel te ontstaan of hij Marly al niet leuk begon te vinden toen hij nog met haar had, en dat hij het daarom uitmaakte. Want, anders hadden ze lange afstand toch gewoon kunnen proberen?
          Het ging van kwaad naar erger toen GG postte dat ze Cas een roos gestuurd had. Jason noemde haar pathetic, dat het wanhopig en verschrikkelijk was, wat als een steek in haar rug voelde nadat ze geprobeerd had hem te helpen met Blake. Ze had op zijn steun gerekend. Snel veegde ze enkele tranen van haar wangen. Ada vond haar ook al een grote idioot, en Chloe vond het creepy, maar van haar kreeg ze tenminste begrip toen ze het uitlegde. Ze voelde zich nog rotter dan eerst, en had eigenlijk ook geen zin meer om na de wedstrijd chocolate en pizza te eten met Ada, en in de avond film kijken met haar, maar Ada zelf leek daar ook niet veel interesse meer in te hebben. Het liefst kroop Isla weer in haar bed, met de dekens over haar heen getrokken. Ze wist ook niet goed wat ze moest vinden van Maia, die ineens crush had op Ada. Ze was blij voor haar twee vriendinnen (als Ada haar terug leuk vond tenminste), maar ze was ook egoïstisch en bang dat ze geen tijd meer zouden hebben voor haar. Jase zou in elk geval wel meer tijd krijgen voor haar, gezien het uit was gegaan met hem en Blake, al dacht ze dat die twee wel weer bij elkaar zouden komen. Ze was nog upset over wat hij tegen haar gezegd had, maar ze zou een erg slechte vriendin zijn als ze hem nu niet zou steunen. Als Ada niks meer wilde doen, misschien moest ze dan vanavond bij hem blijven? Ze snifte zachtjes en veegde een verdwaalde traan van haar wang, waarna ze naar Roza keek.
          ’Roza?’ vroeg ze op een gedempte toon, zodat James het hopelijk niet hoorde. Ze wilde hem niet buitensluiten, maar ze wilde ook niet dat hij het wist, en het face to face vragen was veel fijner. ‘Is het echt vreemd dat ik hem een roos heb gestuurd?’ vroeg ze op een zachte onzekere toon. ‘I-ik weet dat hij Marly leuk vindt en zij hem, en dat ik daar niks aan kan doen, maar is het raar dat ik nog om hem geef? Ik bedoel…’ Ze beet op haar lip. Roza had first hand meegemaakt hoe moeilijk ze het ermee had gehad. ‘Het is moeilijk hem nu weer te zien met de gedachte dat hij iemand anders leuk vind. En ik weet niet eens of ik hem nog leuk-leuk vind, want ik vind Ced denk ik leuk-leuk, maar, ik weet niet…’ Ze haalde haar schouders op een keek naar haar voeten.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 4:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • QUIDDITCH TRIBUNE • LILY & LANA & GWEN

    'Niet bijzonder romantisch; twee van Isla en Marly en drie anonieme. Geen idee van wie die kunnen zijn.' Ik kijk Gwen aan en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
          'Theo?' stel ik lachend voor en ik grijns plagend. Ze vraagt hoe het met ons zit, maar ik zwijg nog. Ik weet niet of ik het wil vertellen, maar ik denk niet dat ik me in kan houden uiteindelijk. Lana reageert niet heel erg duidelijk en ineens staat ze op en loopt ze weg, met de mededeling dat ze straks terug is. Ik kijk haar na en mijn wenkbrauwen gaan even de lucht in. Heel raar, maar ik denk dat ik weet hoe het komt: Caleb. Hij gedraagt zich heel, heel erg vreemd en dat is geen goed teken, denk ik.
          'Geen spannende berichten. Jij?' Ik zie Lily's plagende blik en mijn wangen worden nog een klein beetje roder. Fijn, ik wil me helemaal niet zo voelen. Ik weet niet eens of de roos is van degene van wie ik hoop dat het is!
          'Oh... Je weet wel,' mompel ik uiteindelijk wat ontwijkend en ik glimlach kort. Het briefje en de roos houd ik voor mezelf, misschien laat ik het straks wel zien aan Lily, om te vragen wat ik hiermee moet doen. Ik probeer haar te overtuigen dat James misschien wel de lieve roos heeft gestuurd en niet de vulgaire die overduidelijk over zijn dick gaat.
          Ik richt me op de wedstrijd voor ons en zie dat Ravenclaw aan het begin toch de overmacht lijkt te hebben. Het gaat ze vrij goed af, al probeert Slytherin toch zeker wel grip te krijgen op de wedstrijd. Net wanneer ik me naar Lily wil draaien, komt Lana terug en ik bezorgd kijken we haar aan. We horen van haar dat de vader van Caleb geprobeerd heeft haar in te palmen en mijn gezicht vertrekt meteen.
          'Gadverdamme, wat een viezerik!' zeg ik meteen en ik leg mijn hand op Lana's schouder. 'Je gaat daar niet meer alleen heen, Lana, echt niet.' Ik schud mijn hoofd en haal mijn hand door mijn rode haren, waarna ik wederom naar het briefje in mijn hand kijk. Het was echt heel lief, maar ik weet niet van wie het was. Ik hoop, hoop dat het van Roza is, maar de hoop die ik koester wordt met de dag kleiner. Ze is heel afstandelijk en zelfs nu we vanavond hebben afgesproken om een enge film te gaan kijken zodat ik haar ook kan troosten door het gedoe met haar ouders, lijkt ze me niet geheel te vertrouwen. Het voelt raar, want we waren altijd zo close. Ik wrijf in mijn ogen en kijk kort naar het shirt dat ik draag, met Princess Nova erop. Het was een cadeautje van Roza aan mij met Kerstmis en ik vind het geweldig. Zeker met Valentijnsdag past het wel bij mijn sprankelende persoonlijkheid, vind ik zo. Ze hebben me wel verteld van de zoen met Roza, maar verder weet ik niet wat erna is gebeurd. Ik lag ineens in de Hospital Wing en ook al waarschuwt iedereen — inclusief Lily en Roza — me voor Maia, ik geloof ze niet. Zij kan me niet aangevallen hebben, want ze is mijn vriendin en ik wil het gewoon niet. Ik zou haar dan nooit kunnen vergeven. Madame Pomfrey zei tegen me dat zowel een Cruciatuscurse als Sectumsempra over me afgeroepen waren en dat zijn twee spreuken die niemand, niemand zou moeten gebruiken.
          'Ik heb vanavond met Roza afgesproken,' zeg ik tegen de drie meiden hier en ik glimlach even. Ik hoop gewoon dat het goed komt en dat ze vertelt wat ze wil vertellen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 12:15 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CHLOE MALIETTE PORTER

    ‘Geen idee waar hij uithangt,’ wist hij me vertellen. Ja, daar had ik dus weinig aan. ‘Ik neem aan dat de chocola die nu op onze kleren zit, voor hem bedoeld was?’ Ik knikte teleurgesteld. Ik had hem ook al geen roos gestuurd, nu had ik dus helemaal niets voor hem.
    Jase nodigde me uit hun kamer binnen te komen. Ik liep achter hem aan naar binnen. Hij liep naar zijn kast om daar een nieuw shirt te pakken. Hij trok zijn nu met chocolade besmeurde shirt uit, waardoor zijn buik ontbloot werd, waar ik me toch eigenlijk minder ongemakkelijk bij voelde dan gedacht. Nou ja, niet dat ik nadacht over een naakte Jase. Eerder misschien wel, maar eigenlijk ook niet heel erg veel, gelukkig.
    ‘Hoe gaat het trouwens met je? We hebben elkaar niet meer echt gesproken sinds...’ Ja, wat was het eigenlijk? Blake had er in ieder geval een groot aandeel in, dat wist ik wel. Toen het gedoe eindelijk een beetje minder werd, hadden we elkaar eigenlijk niet meer met elkaar gepraat en ik was voor een enigszins onbekende reden negatieve gevoelens over Jase gehad. Bovendien vond ik dat als ik het contact weer kon beginnen, hij dat net zo goed kon doen en ja, zo gebeurde er niets. ‘...en nu zijn jij en Ollie een ding.’ Jase stond inmiddels met zijn gezicht naar mij toe. Hij had een nieuw shirt aangetrokken. Ik kon niet echt van zijn gezicht aflezen wat hij er allemaal van vond.
    'Nou ja, een ding weet ik niet hoor...' Ik glimlachte en wist zeker dat er een bloos op mijn wangen verschenen moest zijn. 'Met mij gaat het wel goed, beter dan eerder. Ik mis thuis soms, mijn familie, mijn hondje (ik moet nog steeds een naam bedenken oops).' Ik haalde mijn schouders op. Dat was nu minder en ik moest er nu niet weer over gaan zeuren, dat sloeg helemaal nergens op. 'En met jou?' Wat was dit een formeel gesprek. Niet dat ik daar echt problemen mee had, maar ik vond het wel vervelend dat dit zo moest gaan, terwijl we eerder zo anders waren rond elkaar. Nou ja, we praatten tenminste.
    'Oh eh, mag ik even naar de badkamer?' Ik keek naar beneden. 'Dan kan ik dit er even afwassen ofzo.'

    hufflepuff | year 6 | muggleborn | Jase

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 12:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    ‘Nou ja, een ding weet ik niet hoor...' Ik glimlachte kleintjes en knikte. Er verscheen een blos op haar wangen – die had het flink te pakken en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er nou van moest vinden. Uiteraard gunde ik het haar en Ollie – sterker nog, ik gunde ze het van harte – maar misschien had Blake toch gelijk en vond ik Chloe misschien toch wel iets meer dan leuk. Aan de andere kant, misschien had ik onze gesprekken gewoon gemist en gezien we elkaar ook al een tijdje niet meer hadden gezien... Ja, daar lag het vast aan. ‘Met mij gaat het wel goed, beter dan eerder. Ik mis thuis soms, mijn familie, mijn hondje. En met jou?’ Ik glimlachte ongemakkelijk en haalde mijn schouders op.
          ‘Heb me wel eens beter gevoeld, maar ik mag niet klagen, denk ik.’ Mijn gedachten gingen uit naar Blake. Misschien moest ik nog wat proberen te regelen voor haar verjaardag.
          ‘Oh eh, mag ik even naar de badkamer?’ Ze blikte naar de enorme chocolade vlek op haar trui. ‘Dan kan ik dit er even afwassen ofzo.’ Ik knikte en wandelde naar de badkamer. Ik opende de deur voor haar.
          ‘Op de wastafel staat zeep en eh– de kraan zal wel lukken toch?’ Ik wachtte totdat ze alles had uitgevogeld en sloot toen de deur voor haar.

    Ik staarde naar de deur van de badkamer. Het geluid van een lopende kraan liet me weten dat Chloe nog steeds bezig was met haar trui. Ik vroeg me af of haar trui nog te redden viel gezien een chocoladavlek echt een pain in the ass was om uit je kleren te krijgen. Dat had ik nog onthouden van de speed cursus wassen die ik had gekregen van mijn moeder. We hielden nog wel contact via onze telefoon. Over telefoons gesproken... Ik wist niet hoe, en dat maakte voor nu ook even niet uit, maar Gossip Girl was achter mijn en Chloe's ongelukje gekomen. Uiteraard wist gelijk de hele school ervan en ging ook de hele school ervan uit dat met 'op elkaar liggen' seks werd bedoeld. Op zich logisch, gezien mensen meestal niet voor een andere reden op elkaar gingen liggen – maar ik en Chloe hadden dus géén seks gehad. Helaas was het kwaad al geschied en ik wist dat binnen nu en heel binnenkort het nieuws ook Blake zou bereiken. En ik kreeg gelijk. Ik probeerde haar te bereiken met appjes, smsjes en voicemails – maar ze gaf geen thuis. Ze deed waar ze het beste in was, zodra het weer eens niet goed ging tussen ons – negeren, en om eerlijk te zijn was ik er klaar mee. Met alle drama die er bij onze relatie de afgelopen maanden was komen kijken en met het feit dat Blake alleen maar leek te geven om seks. Gewoon helemaal klaar. Isla – die trouwens ook boos op me leek te zijn – had het gehad over een break, en misschien had ze gelijk. Misschien moesten Blake en ik het eens een tijdje zonder elkaar proberen.

    BLAKIE
    ...
    << I actually think we should take a break.
    >> You want to take a break? Really? Over text? Nice try, O'Donnell, not fucking happening. You don't just get to pull the 'break' card out as soon as we have our first fight. If you play that card it's over, no break, it's the damn end, because I haven't given you my entire fucking heart and told you about everything in my life just for you to throw me away as soon as shit gets a little too rocky for you or as soon as another pair of tits comes by.
    << It's not exactly our first fight.
    >> Are you saying you still want to play your break card?
    << I think it's for the best.

    Ik staarde naar het scherm van mijn telefoon. Was het nu echt definitief over? Was dit verstandig van mij geweest, of het domste wat ik ooit had gedaan?



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • His dorm • Chloe


    I just caught the wave in your eyes

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Jase vond het helemaal prima en liet me de badkamer in; ‘Op de wastafel staat zeep en eh– de kraan zal wel lukken toch?' Ik knikte naar hem met een vriendelijke dankbare glimlach en liet hem de deur dichtdoen.
    Eenmaal in mijn eentje in de badkamer - waar het overigens verrassend netjes was. Ik dacht altijd dat jongens juist chaotisch waren, maar misschien, blijkbaar was dat zo'n vooroordeel dat niet altijd klopte. Misschien was het ook wel lastig om in mijn ogen chaotisch te zijn sinds ik zelf zeg maar niet de meest nette persoon was, eerder het tegenovergestelde. Ik pakte een prop wc-papier, maakte deze nat en probeerde daarmee te bruine vlek van mijn sweater af te wassen. Dit ging echter niet zo makkelijk. Ik boende en boende, maar met alleen water en wc-papier kon ik de vlek niet laten verdwijnen.
    Ik deed wat kastjes open op zoek naar iets wat me zou kunnen helpen het rood achter het bruin weer te laten verschijnen. Ik vond van alles; scheerschuim, badeentjes, mondwater, condooms - altijd goed om te hebben. Hadden ze geen doekjes? Handdoeken hadden ze vast in hun normale kast liggen, maar hadden ze geen kleinere doekjes? Ik pakte de zeep en smeerde dit maar met mijn hand op mijn trui, ik wist niet echt hoe ik dit beter kon doen. Ik was zeg maar niet echt een schoonmaakwonder en dat was nog zwak uitgedrukt. Ik deed de sweater uit en liet de zeep uittrekken onder de kraan die ik aanzette.
    Ik werd in mijn pogingen om mijn sweater schoon te maken, gestoord door een plingeltje van mijn telefoon. Ik had de groepgesprekken gemuted, maar bij privéberichten kreeg ik zo'n geluidje. Misschien was het Ollie wel!
    Ik pakte mijn telefoon met de ene kant, terwijl de trui in mijn andere hand lag. Ik zette hem aan om te kijken wie me wat gestuurd had, maar vergat daarbij volledig dat mijn hand natuurlijk nat was.
    'Shit,' vloekte ik. Ik liet mijn trui vallen in de natte gootsteen en schudde mijn telefoon in de hoop deze droog te kunnen wapperen. Met wat wc-papier probeerde ik de schade weg te deppen. Gelukkig viel het allemaal best mee en deed de telefoon het nog.
    Tegen mijn verwachting in zag ik echter dat ik een appje had van Jase in plaats van van Ollie? Was Jase weggegaan? Zijn berichtje was niet erg duidelijk.
    Jase
    Fuck
    Meldingen van het groepsgesprek zorgden echter voor meer verduidelijk. Ik las er dat GG een domme rumor had verspreid over dat Jase op me gelegen had. Hitsige kinderen als ze - we weet ik veel - waren zouden dit natuurlijk hartstikke verkeerd opvatten. Ik wilde met mijn ogen rollen, zuchten en weer doorgaan, maar ik wist dat Ollie dit ook zou lezen en Blake - al maakte me dat bar weinig uit. Ik twijfelde er ook niet heel erg aan dat Ollie me uiteindelijk wel zou geloven. Nou ja, hoopte ik. Ach, überhaupt kon ik niet helemaal geloven dat Ollie zou geloven dat ik seks zou hebben met Jase. Wij hadden toch juist een date?
    Jase maakte zich echter meer zorgen over Blake. Die dramaqueen moest er hoogstwaarschijnlijk natuurlijk weer een heel groot probleem van maken. Ik vond die meid zo vervelend. Terwijl het gesprek van Blake en Jase steeds slechter ging, leek het alsof Jase en ik in deze absurde juist weer naar elkaar toegroeiden. We deden een beetje jolig over het seks hebben en het voelde eigenlijk wel fijn. Alhoewel ik hier in de badkamer inmiddels op de wc was gaan zitten na de bril dichtgeklapt te hebben en Jase hoogstwaarschijnlijk tien stappen van me vandaan in zijn kamer zat - nam ik aan, voelde het niet perse heel raar. Misschien omdat ik er niet echt zo over nadacht op dat moment.
    Het leek de giftige roddelverspreider een goed idee om ook even een aantal anonieme rozen te verklappen, wat mij weer gesprekken met Mary en Isla opleverde. Ik vond het wel naar voor ze dat ze zich zo aantrokken. Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond het nogal gek om dit onbekende persoon meteen te gaan geloven. We wisten nu inmiddels toch wel dat hij of zij de waarheid altijd wist te verdraaien tot iets wat nadelig was voor het betreffende persoon?
    Alhoewel de inhoud van alle gesprekken misschien niet helemaal vrolijk was, vond ik het fijn om met mijn vrienden te kunnen praten al was het niet perse face to face. Ik voelde me wel vrolijk, behalve dat ik me ergens wel zorgen maakte en afvroeg waar Ollie was. Hij had me ook helemaal niets gestuurd als reactie op de rumor? Stond hij er dan boven zoals verwacht? Had hij het gewoon niet gezien of was hij boos?
    Gelukkig had ik de klep op de wc gedaan, anders was er echt zo'n rode rand op mijn bovenbenen verschenen zo lang zat ik er. Ik stond echter op op het moment dat het gesprek met Jase plots een stuk minder jolig werd. Hij had het uitgemaakt met Blake. Ik stond op, deed mijn telefoon in mijn broekzak en liep de badkamer uit.
    Jase zat inmiddels op het bed met zijn handen in zijn haar. Hij leek niet de vrolijkste, wat ook niet algeheel verbazingwekkend was, gezien hij het net uitgemaakt had met zijn vriendin. Ik zou juist blij zijn als ik het net uitgemaakt had met zo'n heks, zo'n vriendin als Blake, maar dat was zo in mijn geval en het ging hier over Jase.
    Ik ging tegenover hem staan en spreidde mijn armen om hem vervolgens een knuffel te geven, die verdiende hij wel.


    hufflepuff | year 6 | muggleborn | Jase

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 16:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA



    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Chaser • Quidditch Field • Slytherin Team

    Het lijkt er slecht voor te staan voor Slytherin als Ravenclaw nog twee keer scoort. Mijn frustratie begon steeds erger te worden met de seconde, en elke keer als ik de quaffle in mijn bezit kreeg, werd hij steeds van mij afgepakt. Vandaag moet wel iets goed gaan, uiteindelijk. Het feit dat mijn moeder vijf jaar geleden is overleden, moet toch wel iets van geluk meebrengen? Ik doe een kort schietgebedje voor mijn moeder en ga weer vol gas spelen.
          Scarlett maakt een poging om een doelpunt te maken, maar die wordt helaas tegengehouden door de Keeper. Zo snel mogelijk probeer ik de quaffle te bemachtigen zodat we aan kunnen vallen, want – eerlijk – dit hebben we nodig.
          Het schietgebedje lijkt te werken want een paar minuten daarna, maak ik een doelpunt. Een euforische gil verlaat mijn mond, waardoor ik kort mijn balans kwijtraak, maar mij daarna herpak. Misschien is deze dag niet zo slecht als ik eerst had gedacht. Een glimlach omringt mijn lippen kort terwijl ik mijn moeder bedank voor het doelpunt. Ik ben dan niet religieus opgevoed, maar de liefde voor mijn moeder zal nooit stoppen.
          Ik draai me om naar Dorian als ik een pijnlijke kreun hoor; hij is door een bludger geraakt. Toch houdt hij de quaffle van Ravenclaw tegen. Ik glimlach aanmoedigend naar hem en steek kort mijn duim op, voordat ik weer wegvlieg.


    'You can't raise hell with a saint.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Het was het domste wat ik ooit had gedaan. Althans, dat leek de algehele mening te zijn van Blake's achterban. Op een één of andere manier wist iedereen binnen nog geen vijf minuten van onze breakup en gelijk kreeg ik alle Slytherin meisjes – en Sirius – over me heen. You suck, you suck, you suck. Het leek bijna een soort verlepte toverspreuk, hoewel, het zou dan eerder een vervloeking zijn. Want ik wist eigenlijk zeker dat Blake me nu heel graag zou willen vervloeken – en zo niet, dan Frankie, Adalae, Scarlett of Sirius wel. Toen Luke ook nog besloot zich te gaan bemoeien met mij en Blake, was ik daar ook klaar mee. Uit frustratie blokkeerde ik hem – maar hij ging vrolijk door in de groupchat. Als een zeer sarcastisch bedoeld grapje merkte ik op dat ik heus niet van de astronomietoren zou springen – waar Blake heel luchtig op reageerde dat ik toch te druk bezig zou zijn met seks hebben met één van de honderden meisjes die kennelijk voor me in de rij stonden. Nou, welke rij dan. De enige rij die ik zag was de rij van meisjes die mij wilden afmaken, of levend begraven, sowieso één van de twee. Ik hoorde een deur open en dicht gaan en keek op. Chloe kwam mijn kamer binnenwandelen en ik glimlachte zwakjes naar haar – ook al viel er niet echt iets te lachen. Ik stond op en knuffelde Chloe stevig terug toen ze haar armen om mij heen sloeg.
          ‘Dankje...’ mompelde ik zachtjes en verborg mijn gezicht in haar hals. ‘Het spijt me dat ik je dag nu heb verpest, ik denk dat Ollie je zoekt, go get 'm.’ Ik liet Chloe langzaam los en glimlachte bemoeidigend naar haar. Toen viel me pas op dat ze behalve een hemdje, niets aanhad. ‘Oh shit, je hebt het vast koud, hier,’ ik pakte een trui uit mijn kast en gaf het aan haar, bij deze temperaturen moest je zelfs binnen niet alleen in een hemdje staan, ‘als je wilt mag je 'm houden.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • His dorm • Chloe

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 19:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ollie Gabriel Reid


    18 • Year 6 • Mudblood • Hufflepuff • Chloe •

    Ik kom terug uit de koude buitenlucht, de geur van nicotine nog op mijn vingers, als ik lees wat er allemaal gaande is bij de Hogwarts massa.
    Heel veel interesseert me niet - die heeft een roos gestuurd naar die, diens ex heeft iets gedaan, bla bla bla - maar een ding trekt mijn aandacht. Jase en Blake zijn uit elkaar?
    Misschien zou ik een week geleden nog uit elkaar geknapt zijn van vreugde, nu ben ik vooral boos. Jase heeft het uitgemaakt, om wat voor reden? Omdat ze boos op hem is voor het vergeten van haar verjaardag? Hell, als ik Blake was had ik hem opgezocht en geslagen. Maar ik ben Blake niet.
    Het schijnt erger geworden te zijn door een roddel van Gossip Girl, waarin Jase bovenop een meisje lag. En dat meisje.. blijkt Chloe te zijn.
    Ze legt het me vluchtig uit en ik kan er eigenlijk wel om lachen. Ik ken Jase, hij zou niet zomaar seks hebben met Chloe terwijl mensen het kunnen zien.
    Zeker niet nu Chloe mijn date is. 'Vriendin' wil ik het niet noemen, aangezien we alleen maar een keer gekust hebben en daarna een beetje ongemakkelijk om elkaar heen zijn gaan draaien. Hopelijk komt daar vandaag verandering in, want ik neem haar mee naar de Quidditch wedstrijd - die me niet veel interesseert, om eerlijk te zijn - en misschien gaan we daarna nog wel iets leuks doen.
          IK GA ZO VERDER IK LEES NET YU'S POST DUS NU MOET IK ALLES AANPASSEN FUCK U

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 19:38 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • The Game • His Team

    Ik heb al mijn rozen vrijwel meteen ergens in een hoekje gegooid en er verder geen aandacht aan besteed. Ik weet zeker dat alle rozen nep zijn en alleen maar bedoeld zijn om mij te stangen. Daarnaast haat ik rozen. En valentijn. Ik heb mijn Quidditch outfit al aan en ben een beetje aan het appen. Plotseling komt Maia aanzetten met het hele idee dat ze op meiden valt en dat zorgt ervoor dat ik even compleet verward ben. Wat? Nee, Maia valt niet op meiden en al helemaal niet op Adalae. Ik wil bijna hardop lachen. Het idee is belachelijk. Sowieso het idee van alle anderen seksualiteiten en geslachten. Het is een trend, maar het is zeker niet de waarheid. Het gesprek mond uit in een felle discussie waar Isla, Adalae, Luke en Maia bij betrokken zin. Ik post: "You will, because you are useless Maia. You can never do something correctly and you only scream and shout like you are a little kid. You are a failure, when are you going to realize and do something that is actually useful for once?" in de groep en wordt er dan meteen uitgegooid. Een halve lach rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd. Ik kan al helemaal niet geloven dat Adalae daarna ook nog eens op mij begint te zeiken en uiteindelijk block ik haar met het bericht: "And now you're against me? You know what, fuck off Adalae. Go fuck Maia, I'm sure you will like that, since she is the only person that actually likes you and we all know how you love the attention." Ik stap op het veld en negeer de anderen achter me. Ik stijg op en richt mij volledig op het spel, of althans dat probeer ik. De opmerkingen dat ik "aseksueel" ben spookt door mijn hoofd en de opmerking over hoe mijn familie niet zo erg is ook. Is het dan echt normaal? Vroeger dacht ik altijd dat het dat wel was. Ik was ervan overtuigd dat iedereen zo werd opgevoed, tot ik op Hogwarts kwam en leerde dat dit niet de waarheid was, maar misschien ben ik niet de enige. Ik weet het niet meer. Het is geen moment om daar nu over te piekeren. Ik moet presteren.
          De wedstrijd verloopt totaal niet goed, want Dorian Kasai weet gelijk al alles door te laten. Damm it. Ik heb de neiging om een bludger tegen zijn hoofd aan te slaan, maar in plaats daarvan schreeuw ik hem een paar wat minder aardige woorden toe. De rest van het team doet hetzelfde en een sluwe grijns verschijnt op mijn gezicht. Natuurlijk wil ik niet dat we verliezen door Dorian, maar misschien is het eens tijd dat hij uit het team gegooid wordt en vervangen wordt door iemand die capable is. Een tijd later wordt hij daadwerkelijk geraakt door een bludger en om eerlijk te zijn voel ik me niet heel erg slecht. Ons team probeert weer aan te vallen, maar mist helaas. Ik grom lichtjes en sla dan hard tegen een bludger richting een van de chasers van Ravenclaw. Helaas mis ik net, maar ik blijf mijn oog open houden voor een nieuwe bludger om te slaan. Uiteindelijk zie ik mijn kans en mijn bludger vliegt richting Castor. De bludger raakt hem heel hard tegen zijn knie. Ik grijns naar hem voordat ik verder vlieg.


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 17:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Tribunes • Isla & James • Outfit

    ’Roza? Heb jij ook het gevo-,’ op dat moment ploft James naast ons neer en Isla houdt wijselijk haar mond.
    ’'Wel, een hele goedemorgen, dames,' begroet James op, ik kijk op en geef hem een kort zwaaitje. Ik volg zijn blik kort en schud mijn hoofd lachend als ik hem naar Lily zie kijken. Het zal me benieuwen wanneer het iets gaat worden tussen die twee. Op dat moment scoort Ravenclaw en ik juich mee met James, want volgens mij wil bijna iedereen hier dat Ravenclaw Slytherin volledig inmaakt — waaronder ik. 'Van wie zijn jullie rozen?' vraagt hij dan. 'Geheime aanbidders?' Ik lach zachtjes en laat mijn vingers opnieuw over het kaartje glijden. Ja, ik heb een geheime aanbidder. Mijn wangen verkleuren iets. Nee, dat hoeft James niet te weten. Zowel Isla als ik schudden onze hoofden. ‘Gewoon van de andere meiden gok ik, ik zou niet weten wie anders. Roza daarentegen heeft wel een geheime aanbidder.' Ik geef Isla een blik van "hou je mond" en haal een hand door mijn grote bos haren.
          'Nee, valt mee,' mompel ik tegen James, 'maar... heb jij dan een roos gekregen... misschien van een zekere roodharige?' vraag ik en ik geef hem een plagerig tikje tegen zijn wang aan. 'Of ben je voor de zoveelste keer afgewezen?' Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en frons. Wat een enthousiasme hier. Ik scroll een beetje door de spam heen en mijn gezicht betrekt langzaam. Ik zucht diep en ga maar gewoon uit de groep. Ik hoef niet te horen wat Celebs mening is over homoseksualiteit en ik weet bijna zeker dat het dezelfde mening is als mijn ouders. Dat stoort mij heel erg.
          ’Roza?’ hoor ik dan naast mij op een gedempte toon. Haar stem wordt voor James overstemt door het gebulder van het publiek, maar ik kan het net horen. ‘Is het echt vreemd dat ik hem een roos heb gestuurd?’ vraagt ze. ‘I-ik weet dat hij Marly leuk vindt en zij hem, en dat ik daar niks aan kan doen, maar is het raar dat ik nog om hem geef? Ik bedoel…Het is moeilijk hem nu weer te zien met de gedachte dat hij iemand anders leuk vind. En ik weet niet eens of ik hem nog leuk-leuk vind, want ik vind Ced denk ik leuk-leuk, maar, ik weet niet…’ Ik sla een arm om haar een en knuffel haar.
          'Nee, het is lief, Izzy en ik begrijp het heel erg,' zeg ik. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en druk een kus op haar wang. 'Maak je geen zorgen, het gaat allemaal op zijn pootjes vallen en ik weet zeker dat het goed komt met Ced, oké? Je verdient hem. Castor is nu verleden tijd.'


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cedric James Carrow
    "You got to fight for the things you really want.
    ”
    [/grey

    ]



    18 • Ravenclaw • Captain • Alone • Quidditch

    [justify]
    Ik word al vroeg wakker van de vogels buiten. Het is matchday en ik ben duidelijk gespannen. Slytherin staan bovenaan al zouden wij daar vandaag verandering in kunnen brengen. Ik hoop het zo erg, met name ook omdat mijn familie komt kijken en de scouts er geheid ook zullen zijn. Al moet ik wel toegeven dat dat me aardig nerveus maakt. Aan mij zou het niet liggen, nee ik heb hard genoeg getraind, dat weet ik heel zeker. Al kan ik niet hetzelfde zeggen over de rest van het team, bij hen twijfel ik soms over hoe graag ze willen winnen. Iets wat bij Slytherin totaal niet ontbreekt. Zodra ik mijn bed verlaat zie ik dat zowel Jonathan als Frank nog slapen. Zo stilletjes mogelijk grijp ik mijn kleren bij elkaar en stap onder de douche. Even denk ik terug aan de avond van Scarlett haar feestje, naar Isla. Ze had me proberen te zoenen maar ik had haar, wonder boven wonder, afgewezen. Niet afgewezen als in het niet willen, ik zou het zeker graag willen. Maar ik wil geen gebruik van haar maken als ze dronken is. Ze moet me nuchter ook willen. Hoewel het matchday is, is het ook valentijnsdag, het liefst zou ik iets met Isla gaan doen, al weet ik niet zeker of ze dat wilt. Omdat ik soms het gevoel heb alsof ze nogsteeds niet helemaal over Cas heen is. Er als er iets is wat Cedric niet is, is het een rebound guy. Al heb ik haar, uiteraard wel een roos gestuurd. Om toch nog een beetje te mijn interesse te tonen. Al is de wedstrijd nu het belangrijkste.

    Een paar uur later sta ik in de kleedkamer en geef mijn team een peptalk. De spanning in mijn lichaam wordt steeds hoger. Totdat McGonnagall de kleedkamer binnen stapt met een hele mand vol rozen. Ze loopt mijn richting in en drukt een roos in mijn hand, met een kaartje erbij: You are cute and I think I might like you. Een glimlach stuurt mijn lippen, dit moet Isla geweest zijn. Ten minste, ik wil dat hij van Isla is. Heel lang om erover na te denken heb ik niet. We verzamelen bij de ingang en ik schud Regulus de hand. Waarna ik met een sprong opstijg. Gelijk voel ik me helemaal op mijn gemak. Dat heb ik altijd in de lucht, ik zit liever op mijn bezem dan op de grond. Ik hoor het startsein en de Quaffle wordt losgelaten. Zo snel als ik kan ga ik er achter aan. En al snel heb ik hem te pakken. Met een harde worp gooi ik hem richting de ringen om te scoren. Dorian mist hem net en ik gooi raak. Ik hoor het publiek schreeuwen en mijn team doet vrolijk mee. De grijns op mijn gezicht wordt steeds groter en groter. Dit is waar ik voor leef. In mijn victory rondje vlieg ik langs de tribunes, langs mijn familie die juichend staat te springen. Maar vooral langs Isla. Haar lieve glimlach en prachtige uitstraling. Vervolgens probeert Quinn te scoren maar dat lukt haar net niet. ‘Focus Quinn!.’, schreeuw ik naar haar vanaf mijn bezem. Een groot deel van mij is bezig met de wedstrijd maar iets in mijn achterhoofd is bezig met Isla, teveel bezig met Isla. Zoveel dat ik het pas later door heb als Cas scoort. Ik vlieg langs hem en geef mijn teamgenoot een high-five. ‘Lekker bezig, Cas!’. De wedstrijd gaat stukken beter dan verwacht al blijf ik wel zenuwachtig, fouten kan ik niet veroorloven. Quinn probeert het nogmaals maar dit keer weet Dorian hem, helaas, wel uit de lucht te plukken. Ach volgende keer beter denk ik dan. Na een tijdje onderschep ik de bal van Slytherin, maar de worp is voor mij vrijwel onmogelijk. Ik gooi de bal naar Castor die scoort. Verbaast over dat het zo goed gaat speel ik verder, mijn gedachten minder bij het spel en meer bij Isla. Opnieuw krijg ik de bal in mijn handen gespeeld, niet echt een rechte bal maar ongeveer in mijn richting. De hoek is er niet veel beter op geworden, al besluit ik om het schot nu maar gewoon te nemen. Op trainingen is het zovaak gelukt, waarom nu niet. De bal mist en een grote teleurstelling bekruipt mij, als er iets is waar ik niet tegen kan is het dit soort foutjes maken. Slytherin lijkt sterker te worden, alsof ze voeden op ons doelsaldo. Scarlett gooit maar mis tot mijn geluk, maar als Ada het probeert wordt er toch gescoord door Slytherin. Fuck, we moeten wel de voorstand behouden. De keeper van Slytherin wordt geraakt door een bludger en ik zie mijn kans schoon. Al zie ik het schot misschien iets te makkelijk en mis. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan, wat als nu al het trainen voor niks is geweest? Wat moet ik dan doen, het enige wat ik kan en heb is Quidditch. Scarlett probeert het nog een keer maar gooit weer mis. Net goed. ‘Lekker bezig hoor Scar.’, bijt ik haar grijzend toe. Niet dat ik zelf echt veel beter bezig ben, al zou dat wel zo moeten zijn. Celeb slaat hard een Bludger tegen Castor zijn knie aan. Dat moet vast pijn hébben gedaan, die Bludgers zijn alles behalve een pretje. Als ik de Quaffle in mijn handen krijg besluit ik om voor de laatste keer het trucje te proberen. De Quaffle in plaats van recht vooruit met een sierlijk boogje erin te krijgen. Opnieuw mis ik. Mijn grijns is verdwenen en eigenlijk ben ik alleen maar boos. Niet op mijn team, nee die doen het geweldig. Ik ben boos om mezelf, hoe kan ik het nou zo verpesten. Drie keer missen in één wedstrijd, ik schaam me dood.
    [/12]

    [/center]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead