• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 17:50 ]


    Caution first, always.

    HEMA HEEFT EEN MEISJE MET DOWNSYMDROOM IN ZIJN FOLDER.

    Wauw. Nadat ik mijn wiskunde docent in de Hema folder heb gespot ben ik nergens meer verbaasd over. Waarom loopt Hema er zo mee te koop dat ze dat hebben gedaan, dat is een beetje in strijd met hun idee dat het normaal moet zijn, right? :W

    FUCK YOU


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pantaloon schreef:
    HEMA HEEFT EEN MEISJE MET DOWNSYMDROOM IN ZIJN FOLDER.

    Wauw. Nadat ik mijn wiskunde docent in de Hema folder heb gespot ben ik nergens meer verbaasd over. Waarom loopt Hema er zo mee te koop dat ze dat hebben gedaan, dat is een beetje in strijd met hun idee dat het normaal moet zijn, right? :W

    Sorry, maar bedoel je hiermee te zeggen dat mensen met downsyndroom voor op een folder doen, raar is ofzoiets?
    Ik snap dat het zo overkomt, maar voor​ zo'n iemand is het een prachtige ervaring.
    Sorry trouwens als ik het verkeerd lees :-)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    Ja bedankt shania​, nu moet ik die Les miserables album luisteren omdat al die liedjes in m'n kop zitten :')

    💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻😏


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻😏

    Ik moet echt een keer naar de musical in London hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ik moet echt een keer naar de musical in London hehe

    I'll join youu


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    I'll join youu

    haha ik ga m'n moeder eens vragen 🙃
    Ze moet sws eens de film met mij kijken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    X

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 11:38 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Ik wil niet dat het morgen is. Ik wil niet naar het ziekenhuis toe. Ik wil gewoon weg van hier, van de mensen die ik ken en mezelf gelukkig maken... was dat maar zo makkelijk als het klinkt.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 11:39 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol ik kan ook niks


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom hebben m'n vriend en ik nu knallende ruzie, waarom ben te koppig om het goed te maken.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 11:55 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    VaIeska schreef:
    (...)
    Sorry, maar bedoel je hiermee te zeggen dat mensen met downsyndroom voor op een folder doen, raar is ofzoiets?
    Ik snap dat het zo overkomt, maar voor​ zo'n iemand is het een prachtige ervaring.
    Sorry trouwens als ik het verkeerd lees :-)


    Ik vind het juist prachtig voor het meisje, ze keek heel gelukkig op de foto! ^^ Wat mijn irriteert is dat dit een campagne is van Hema en dat het niet om het meisje gaat. Ze willen ermee zeggen "het is gewoon normaal om dat te doen", maar door er zo mee te koop te lopen doen ze alsof het bijzonder is. Dat is een beetje een contradictie, vind je niet? :'D

    Dikke hagelbui. Oke dan lente.

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Ik vind het juist prachtig voor het meisje, ze keek heel gelukkig op de foto! ^^ Wat mijn irriteert is dat dit een campagne is van Hema en dat het niet om het meisje gaat. Ze willen ermee zeggen "het is gewoon normaal om dat te doen", maar door er zo mee te koop te lopen doen ze alsof het bijzonder is. Dat is een beetje een contradictie, vind je niet? :'D

    Ah op die manier. Ik twijfel er zelf aan of Hema die bedoelingen heeft. Er komen steeds meer organisaties die dit soort dingen wil doen voor verstandelijk gehandicapten, mijn broer zat zelf op een woongroep waar veel meisjes waren (ook met down syndroom) die dit soort dingen, ook mee mochten maken. Wel veel kleinschaliger natuurlijk, maar meestal met het doel, echt voor de persoon zelf. Ik denk dat ze de boodschap verkeerd overbrengen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ah op die manier. Ik twijfel er zelf aan of Hema die bedoelingen heeft. Er komen steeds meer organisaties die dit soort dingen wil doen voor verstandelijk gehandicapten, mijn broer zat zelf op een woongroep waar veel meisjes waren (ook met down syndroom) die dit soort dingen, ook mee mochten maken. Wel veel kleinschaliger natuurlijk, maar meestal met het doel, echt voor de persoon zelf. Ik denk dat ze de boodschap verkeerd overbrengen.


    Misschien wel ja (: Ik vind in ieder geval een link op Facebook delen die zegt "WOW Hema heeft meisje met Down in hun folder!", tja, dat strijkt mij tegen mijn haren in :W