• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 17:50 ]


    Caution first, always.

    Dit zou moeten opluchten, maar ik voel me nog meer gevangen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nefyd schreef:
    (...)

    omg thanks ik wou zeggen jij ook ha rip


    nah geen examens voor mij voor de komende paar maanden rip juni hahhahahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja bedankt shania​, nu moet ik die Les miserables album luisteren omdat al die liedjes in m'n kop zitten :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yes hoofdstuk geactiveerd . :)
    Nu ga ik slapennnn!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 0:01 ]


    Treat People With Kindness

    Ik heb toch elke keer weer spijt van het laat op bed gaan. Maar eerder lukt gewoon niet. Nu twijfel ik tussen voor de derde week op rij afzeggen, of het toch proberen met de pijn..

    Plus ik ben echt zat van deze schijt wifi. Alle streepjes zijn vol, maar toch heb ik geen internet.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 6:56 ]

    ik heb zo'n gevoel dat ik een 70% zie voor wiskunde


    Heaven is a place that we all have

    nja ik hoop het


    Heaven is a place that we all have

    Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh god stressssssss


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Haha, mijn zusje hoeft maar te zeggen dat ze thuis blijft om haar kind en niemand zegt daar iets van. Ik verga dagelijks van de pijn en iedereen vindt me een aansteller en ik moet maar naar stage en school. Het is wel duidelijk wie de voorkeursbehandeling krijgt. :W

    See, ik ben weer de boeman.


    En het ergste is nog dat ik me ook echt een aansteller voel en me schuldig voel om me keer op keer ziek te melden omdat het gewoon niet gaat.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 8:21 ]

    Yesss m'n stagebegeleider vond z'n cadeautje heel leuk. ^^


    Hier word ik echt depressief van...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan er niet bij dat moddervette vrouwen aanbeden worden en dunne vrouwen walgelijk zijn. Moddervette mannen zijn vies en moeten afvallen, maar als vrouw ben je sterk en zelfstandig, moet je van jezelf houden hoe je bent en hoef je niet af te vallen. Hoezo dubbele standaarden.

    Awh, Francis van cookingwithdog is overleden. Poor doggo. (In december al, maar fucking youtube geeft geen abonnementen video's meer weer van sommige channels.)

    Kind wordt wakker na 10 minuten slapen en wordt meteen uit bed gehaald. Ik had gewoon zijn speen weer gegeven en was zonder iets te zeggen weggegaan. Maar als ik dat zou doen zou ik vast een slechte ouder/oppas zijn, want een kind mag écht niet huilen, zelfs geen kik geven.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 9:27 ]

    I went to bed early yesterday, but my head is still aching and tbh I still feel like crap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Why do I always forget to eat breakfast?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )