• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 17:50 ]


    Caution first, always.

    cobblepot schreef:
    (...)
    I'll join youu


    Me tooo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, het is obvious over wie je bericht gaat.

    / En maak dat kind niet zo bang. Het is maar hagel.

    ken je dat gevoel van instant regret nadat je een bericht naar iemand hebt verzonden en twee seconden later realiseert hoe dubbelzinnig je bericht was


    i put the fun in funeral

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Misschien wel ja (: Ik vind in ieder geval een link op Facebook delen die zegt "WOW Hema heeft meisje met Down in hun folder!", tja, dat strijkt mij tegen mijn haren in :W

    Nee, same. Het zou anders verwoord moeten worden. Want het zou voor het meisje gedaan moeten worden en niet voor de winst van Hema.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Prongsie schreef:
    (...)

    Me tooo

    Quizlet meeting goes London, Les Misérables musical : D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Kennelijk sneeuwde het een paar jaar geleden op deze datum. Althans, volgens mijn fb herinnering lol. Blijft weird, sneeuw in maart. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zucht... waar blijft groep 2?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oké, maar wacht even, een bachelorscriptie staat voor 10 EC

    1 EC staat voor 28 uur

    Verwachten ze dat je 280 uur aan je bachelorscriptie besteedt????

    Want dan moet je letterlijk 35 dagen achter elkaar van negen tot vijf zonder pauze of weekend puur en alleen aan je scriptie werken die maar zo'n 10.000 woorden hoeft te tellen???

    lol


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I feel like such an asshole for saying no..

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 13:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben echt trots op mezelf omg


    Heaven is a place that we all have

    Love youuuuu. <3
    En nu misschien eens beginnen aan fysica want volgens mij loop ik al 10 hoofdstukken achter. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oeps ik moest al bezig zijn whoops
    En hij maakt al zo'n moeilijk examens ughhh

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 13:46 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    oke morgen zijn allebei mn vakken die ik in de negentig-honderd heb
    I GOT THIS


    Heaven is a place that we all have

    ahaha, donderdag repeteren vrijdag borrel organiseren en ruziën met de feestcommissie en klappen incasseren omdat iedereen denkt dat de voorzitter die shit geregeld heeft maar dat heb ik niet gedaan, dan diezelfde avond naar een feest in Haarlem en wakker blijven en dan leren voor een tentamen en oefenen voor mijn optreden en dan het tentamen maken en het optreden doen op maandag en woensdag en ook nog ergens les volgen en huiswerk maken en haha geef me nou eindelijk informatie over die publicatie anders loop ik achter en ik MOET OOK NOG ALS CONTACTPERSOON OPTREDEN? regel iemand anderspls

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 14:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Heeft iemand huiswerk dat ik kan overnemen? Someoneee? D: Zelfs bèta huiswerk zal ik aangaan (niemand zegt iets over voldoende's halen) want ik voel me na 1,5 maand werkeloos zijn zo nutteloos als een steen en ik. MOET. WAT. DOEN.