• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]




    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Nolan • identity theft.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    McCrory schreef:
    ^Volgens mij ahd ik ze in mijn relatielijstje vernoemd (last pagina) was het goed? c;


    Yes I agree with your ideas c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RELATIES REZA
    Dit zijn voorstellen. Laat me weten wat je ervan vindt!

    Lennox
    De twee zullen niet erg goed samen gaan. Reza zal hem dus zoveel mogelijk ontwijken.

    Valan
    Ze zouden niet bepaald vrienden zijn en Reza laat hem liever in zijn waarde dan dat hij op zijn teentjes trapt, waardoor hij uit zijn buurt blijft.

    Julia
    Als hij Julia leert kennen, zou haar wel mogen.

    Yeshaya
    Reza zou niet per se een hekel aan hem hebben, maar het is simpelweg zijn type niet.

    Lydia
    Reza zou het wel kunnen vinden met haar, hij zou ook zeker respect hebben voor haar.

    Daniel
    Reza zou hem voor geen meter vertrouwen en daardoor wat afstand van hem nemen, omdat hij er geen zin in heeft om gemanipuleerd te worden door hem.

    Wordt aangevuld [/font
    ]


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Daniel's relaties en first impressions


    Rijke leerlingen

    Valan Torcuil Dand • The King : Daniel is uit op Valan's titel en gaat dan ook op zijn sluwe manier te werk. Namelijk als Valan in de buurt is zal Daniel nogal aan de jongen hangen, zijn volgertje spelen al weet hij vanbinnen dat als Valan deze titel zal verliezen, Daniel eindelijk de baas kan spelen van de school. Dus momenteel zijn ze kinda 'Friends'

    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant : Daniel en Lennox zijn 'vrienden'. Opzich mag Daniel hem wel en zal de jongen af en toe ook eens plagen door te blijven doorzeuren of hij een liedje wilt zingen voor hem. Daniel ziet ook dat Lennox aka Lennie nogal bots met Toran dus eens Daniel de kans ziet zal hij wat ruzie tussen te twee proberen te stoken.

    Nolan Reed Bennett • status
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One Reze lijkt de jongen te ontlopen, iets wat Daniel niet leuk vind.
    Maelyne Emeriche Lexinington • The Queen {FC} || Marlow [?]
    • Finley Bobby McGregor • status
    Nieves Isabela Flores • The Princess Nieves en Daniel zijn sex buddies, echte FWB kun je hen niet echt noemen want daarvoor moet je vrienden zijn, dus ze houden het op Sex wanneer ze er behoefte aan hebben. ( wat extra spannend is met de deuren open)
    Meredith Clementine Ambrose • status
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart Toran lijkt Daniel te willen ontwijken al probeert de jongen haar juist meer te willen volgen. Hij vind het leuk om ruzie tussen haar en Lennox te creëren.
    Rhona Jean Sheehy • The dangerous one Daniel begrijpt haar titel niet echt en zal ook maar enkel seksistische opmerkingen naar haar toe gooien als hij daar zin in heeft.
    Loraine Wilsson • The Lover/Liar Loraine is haast zo goed als de enige waar Daniel amper tegen liegt. De jongen kan eerlijk zijn tegen haar en ondanks dat hij niet zo van troosten en the hard life houd, luistert hij wel naar haar.




    Arme leerlingen

    ° Ceasar Johnny Adamowicz • status Ceasar is een jongen die erg intimiderend over komt, echter zal Danny zich wel wagen en de zwakke plekken van deze kleerkast willen vinden, voor ze door hebben wie Daniel eigenlijk is.
    ° Yeshaya Sage Carter • The Silent Bom : Nieuw vlees, Daniel is erg nieuwsgierig naar deze jongen en zal dan ook zonder enige schaamte Jessies diepste geheimen vragen.
    ° naam • status {FC} || Jingyuong [?]
    ° Camilo Rodriguez • Omega Daniel zal proberen te kijken waar de grenzen van deze chagerijn zullen liggen, een beetje plagen kan geen kwaad , right?
    ° Ares O'Shea • The Fighter Daniel zal zich geïntimeteerd voelen door deze spierbundel en hem van een afstandje wel in de gaten houden
    ° Jessica Cady Alves • status
    ° Julia Acadia Fraser • Just there
    ° Freya DeLuna • status
    ° Evelyn “Effie” Allaway • status Effie heeft dyslexie en Daniel dyscalculie, later zullen ze elkaar helpen met de vakken waar ze niet goed in zijn.
    ° Lydia Ophelia Collins • status
    ° naam • status {FC} || Melancholic [?]




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brinvi --> Merodeadores


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kwam het speeltopic nu vandaag, of morgen pas? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil niet vervelend doen maar ik heb nog enkele vragen.

    - Er staat dat ze zelf voor hun lunch moeten zorgen. Betekent dit dat ze zelf kiezen wanneer ze hun lunchpauze nemen of dat ze zelf hun lunch moeten bereiden? Hebben ze dan geen toegang tot de keuken nodig?
    - Moeten ze echt elke keer als ze naar buiten toe willen toestemming vragen? Of is er na de lessen en tijdens de lunch zeg maar tijd voorzien waar ze even op de campus kunnen dwalen?

    :X


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh oh en en welke leerlingen hebben drie weken vakantie buiten de school gehad en wie niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Volgens mij zei Demi dat het na vandaag zou komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Obeah schreef:
    Oh oh en en welke leerlingen hebben drie weken vakantie buiten de school gehad en wie niet?


    Daniel heeft 3 weken vrij gehad c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Obeah schreef:
    Oh oh en en welke leerlingen hebben drie weken vakantie buiten de school gehad en wie niet?

    Valan niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nerha schreef:
    Kwam het speeltopic nu vandaag, of morgen pas? ^^


    Ik wilde het vandaag openen, maar ik heb mijn eigen rol nog niet eens af, dus dat ga ik mezelf niet aandoen. Ik denk dat ik het zondag of maandag pas ga openen. Het gaat niet helemaal zoals ik wil, hahahah. :"D


    That is a perfect copy of reality.

    Obeah schreef:
    Ik wil niet vervelend doen maar ik heb nog enkele vragen.

    - Er staat dat ze zelf voor hun lunch moeten zorgen. Betekent dit dat ze zelf kiezen wanneer ze hun lunchpauze nemen of dat ze zelf hun lunch moeten bereiden? Hebben ze dan geen toegang tot de keuken nodig?
    - Moeten ze echt elke keer als ze naar buiten toe willen toestemming vragen? Of is er na de lessen en tijdens de lunch zeg maar tijd voorzien waar ze even op de campus kunnen dwalen?

    :X


    Op je eerste vraag: ze mogen inderdaad niet in de keuken komen, dit betekent dat ze hun eigen lunch niet mogen voorbereiden, maar dit moeten ophalen in de eetzaal wanneer ze zin hebben.

    Op je tweede vraag: yup, ze moeten elke keer toestemming vragen. Zo kunnen ze bijhouden waar iedereen is.

    EDIT: Maelyne is trouwens eerder teruggestuurd.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 21:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maar ik bedoelde: beslissen wij zelf of of personage vrijaf had of beslist de TS dat? :p

    Gaat het rpg dan trouwens van start vlak na die drie weken of is het "schooljaar" al enkele dagen gestart?

    Sorry maar ik ben zo enthousiast hierover dat er vanalles door me heen gaat :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Maar ik bedoelde: beslissen wij zelf of of personage vrijaf had of beslist de TS dat? :p

    Gaat het rpg dan trouwens van start vlak na die drie weken of is het "schooljaar" al enkele dagen gestart?

    Sorry maar ik ben zo enthousiast hierover dat er vanalles door me heen gaat :')


    Hoe precies bedoel je dat eerste? En uh, daar moet ik nog even over nadenken. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Kies jij wie "braaf" genoeg is om drie weken naar huis te mogen of kiest ieder dat zelf voor hun character?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.