• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]




    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Nolan • identity theft.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zal mijn eigen rol zo snel als ik kan afmaken, thanks for not kicking my ass omdat ik als TS zelf de traagste van de RPG ben. :p


    That is a perfect copy of reality.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    HAHAHA I love that

    @Matty yushhh ik zal straks ook even de rol doorlezen en zo


    Is goed c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wemel schreef:
    @Naomi ik twijfel een beetje. Yeshaya komt op mij over als een vrij zachtaardige en lieve jongen, daar waar Lennox juist nogal een klootzak en (very) straight forward kan zijn haha


    hhaha Yesh is wel een zachtaardige persoon, maar hij is wel een eerste klas meeloper & hij is absoluut niet slim. Dus hij zou zichzelf vast aan Lennox koppelen, gezien deze dus vaak smoesjes verzint voor schoolwerk. Daarnaast is Yesh ook geen type voor drama. Meer het muurbloempje die toekijkt en vanuit daar had ik het zeg maar gebaseerd c;

    @Obeah yess.... Who knows :Y) guess u oughta work for it to know.

    @Jen don't u dare to rape my boytoy :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nerha schreef:
    Ik heb overigens voor Freya nog geen status kunnen bedenken, mijn inspiratie is een b*tch en werkt totaal niet mee what's new? :'), dus ik weet het even niet. :'D


    Status: 50 shades of Frey.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (Oh en Valan staat ook nog open voor bedpartners en exen, want hij heeft er flink wat gehad. Gelukkig heeft hij wel een groot bed, dus er is nog wel ruimte voor wat meiden. Note: he might be a bit of a player?)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Naomi, is helemaal prima! Leuk ook

    Ik ben echt te lui atm om een impressie lijstje te maken dus dat doe ik denk wel later


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Demi, hoe streng zijn de leerkrachten op school? Like, is het inderdaad gewoon een school waarin iedereen alles kan doen en laten wat hij/zij wil en met elkaar in bed beland etc.? Of zijn er juist ontzettend strenge regels en straffen?


    Nieves? @ Lisa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, voor Loraine ben ik nog op zoek naar;
    -Een beste vriendin
    -Iemand waarmee ze enorm bots en dus eigenlijk een haat relatie heeft, maar wel lichamelijke aantrekkingskracht mee heeft.
    -Een partner in Crime
    -Misschien iemand die haar probeert te leren boksen, cause she sucks at it

    Ik heb al
    -iemand waarmee ze mensen judged en popcorn eet/beste vriend die ze kan beledigen voor de grap
    -Een snugglebuddy waar ze super vaak ruzie mee heeft

    Ik werk dit nog wel ooit uit ofzo


    We've lived in the shadows for far too long.

    Edgecomb schreef:
    Demi, hoe streng zijn de leerkrachten op school? Like, is het inderdaad gewoon een school waarin iedereen alles kan doen en laten wat hij/zij wil en met elkaar in bed beland etc.? Of zijn er juist ontzettend strenge regels en straffen?


    Nou, sowieso is het lijstje aan schoolregels dat er staat slechts een deel, want anders werd de lijst te lang, maar eh... De leraren zijn wel streng ja en zullen met alle liefde de bewakers erbij roepen om een leerling uit de klas te laten verwijderen. Je hebt ook best wel snel een straf te pakken dat kan gaan van normaal nablijven na de les, tot in je eentje de volledige eetzaal schoonmaken, tot een onbepaalde tijd in de isoleercel moeten zitten. De regels zullen dan ook gevolgd moeten worden. Misschien dat ik zelf dan een NPC speel om de regelbreker te straffen, but we'll see about that.

    Desalniettemin is iedereen verder wel vrij om te doen wat hij/zij wilt. Ik zou alleen mensen niet aanraden om seks te gaan hebben in de kamers, omdat de deuren moeten openblijven als beide geslachten op een kamer aanwezig zijn. Mensen die bi, lesbisch of gay zijn hebben dan geluk, phahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    McCrory schreef:
    (...)

    Status: 50 shades of Frey.


    Phaha, hij past ergens opzicht best wel ;p
    En ze zou niet durven om je boytoy te rape..... Of misschien heel licht dan, puur om te plagen? ;3

    Voor de nieuwelingen is er helemaal geen mogelijkheid om eventueel al relaties aan te gaan, of echt alleen impressies?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 19:03 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Demi Jessy is like. Yesss... best school ever... all the boys for meeeeehhh :Y) *rapes all*

    @Jenn IKR i'm Ge-ni-us.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nerha schreef:
    (...)

    Phaha, hij past ergens opzicht best wel ;p
    En ze zou niet durven om je boytoy te rape..... Of misschien heel licht dan, puur om te plagen? ;3

    Voor de nieuwelingen is er helemaal geen mogelijkheid om eventueel al relaties aan te gaan, of echt alleen impressies?


    Nja, relaties/impressies op het eerste gezicht alleen ja haha.


    That is a perfect copy of reality.

    @Sav, Effie is niruw, maar kan Lorraine later wel les geven? She is all for girlpower.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, mag je ook al relaties voor de toekomst afspreken?