• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]




    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Nolan • identity theft.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Ares (pagina 6) hopelijk morgen ook af, maar hij staat er grotendeels wel. Hij is natuurlijk wel nieuw, maar wellicht dat hij wel een of twee mensen kan kennen, idk.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 22:27 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb Ares (pagina 6) hopelijk morgen ook af, maar hij staat er grotendeels wel. Hij is natuurlijk wel nieuw, maar wellicht dat hij wel een of twee mensen kan kennen, idk.


    Ik heb Yeshaya? Hij is ook nieuw en ik hoorde iets over een kennismakingsdag gehad te hebben :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nerha schreef:
    (...)

    Yes! ^^


    Ik denk dat hij haar wel mag hoewel het af en toe zal botsen.

    Ze zijn beiden sluw en choatisch, maar Dan is een leugenaar en ruzie zoeker. Hoelang zou ze er al zitten?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij haar wel mag hoewel het af en toe zal botsen.

    Ze zijn beiden sluw en choatisch, maar Dan is een leugenaar en ruzie zoeker. Hoelang zou ze er al zitten?


    Ik denk dat ze er nu zo'n anderhalf tot twee jaar zit, niet langer dan dat.
    Freya heeft het niet met leugenaars, maar ze draait zelf haar hand ook niet om voor een klein leugentje/leugen voor bestwil. Het is voor haar meer dat wanneer iemand die ze graag ziet tegen haar liegt ze er erg giftig van kan worden. Wat betreft het ruzie zoeken.. Freya heeft een kort lontje dus in die zin kan hij haar met zijn ruzie zoeken laten ontploffen, maar dat hangt voor een klein deel ook af van de band die ze hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze er nu zo'n anderhalf tot twee jaar zit, niet langer dan dat.
    Freya heeft het niet met leugenaars, maar ze draait zelf haar hand ook niet om voor een klein leugentje/leugen voor bestwil. Het is voor haar meer dat wanneer iemand die ze graag ziet tegen haar liegt ze er erg giftig van kan worden. Wat betreft het ruzie zoeken.. Freya heeft een kort lontje dus in die zin kan hij haar met zijn ruzie zoeken laten ontploffen, maar dat hangt voor een klein deel ook af van de band die ze hebben.



    Een klein dingetje, Freya is een van de arme leerlingen en daarmee sowieso een nieuwe leerling, hahaha. :p


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)


    Een klein dingetje, Freya is een van de arme leerlingen en daarmee sowieso een nieuwe leerling, hahaha. :p


    Oh hier heb ik ook overheen gelezen. Ik heb nu ook staan dat Julia er ruim een jaar is maar dat kan dan ook niet. Zal het vanmiddag als ik thuis ben aanpassen. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Marlow schreef:
    (...)


    Een klein dingetje, Freya is een van de arme leerlingen en daarmee sowieso een nieuwe leerling, hahaha. :p


    Oh, daar heb ik ook lichtelijk over heen gelezen. Dus dan zit ze er pas :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha, oeps. Ben ik daar dan niet duidelijk genoeg in geweest? Want dan sorry. D:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 10:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    whoopsie haha :'D dan zal ik vanavond wel een eerste impressie lijstje maken voor de nieuwelingen c; Voor de oud studenten, wie wil Daniel needs relationships hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lennox is eindelijk af! Pagina 1 ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 15:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Okay, kan iedereen nogmaals even doorgeven wie er allemaal af is? Want dan kan ik het allemaal tegelijk aanpassen. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Yeshaya is aangepast &af c;

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 15:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Ik heb Yeshaya? Hij is ook nieuw en ik hoorde iets over een kennismakingsdag gehad te hebben :Y)


    Ahh dat lijkt me leuk n.n Even zien wat we ervan kunnen maken :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Freya is aangepast en ik moet enkel nog een kleine toevoeging doen aan haar karakter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nieves is af en ik ga zo bezig aan mijn andere rol!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.