• Want ik zit hier met een probleem, waarvan ik het eerst niet zo erg vond, maar ik nu toch wel merk dat ik er eigenlijk toch wel mee zit. Het gaat over een vriendin, en gezien het zo als roddelen gaat voelen als ik er met mensen die haar ook kennen over ga praten, dus is er iemand die ik daarover even een berichtje kan sturen? Want ik zit er toch wel mee in mijn maag.


    obsessive rage

    Je kan mij altijd een berichtje sturen. Behalve dat is er ook een groep vertrouwenspersonen die je altijd een berichtje mag sturen ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 12:46 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn pb staat altijd open (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 12:45 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Llywelyn schreef:
    Mijn pb staat altijd open (bloos)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je mag mij ook altijd een pb sturen.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:


    Footloose schreef:
    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Llywelyn schreef:
    Mijn pb staat altijd open (bloos)


    And then we'll see it.

    Footloose schreef:
    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Footloose schreef:
    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Footloose schreef:
    Ik zie dat je al een paar mensen hebt waar je terecht zou kunnen, maar mijn inbox staat ook altijd open (:

    Stuur maar :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als je nog wil praten dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen

    **komt één dag later**

    Hé, je bent altijd welkom in PB, GB of WhatsApp ^^ ik ben toch te vaak online.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner