• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:41 ]

    Oké, dit klinkt wel als een goed idee, maar ik wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? En in hoeverre verschilt dit dan van het LJH-topic?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oké, dit klinkt wel als een goed idee, maar ik wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? En in hoeverre verschilt dit dan van het LJH-topic?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Patholoog schreef:
    Oké, dit klinkt wel als een goed idee, maar ik wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? En in hoeverre verschilt dit dan van het LJH-topic?


    Het is gewoon een blog waar mensen alles kwijt kunnen. Het verschilt niet veel van het LJH topic, maar er zijn ook meerdere reclame topics (wat mensen ook kwijt kunnen in deze blog)

    Absoluut niet om gemeen te doen ofzo, maar is dit inderdaad niet kinda hetzelfde als het ljh? Bovendien, ik denk niet dat reclame een overtuigend argument is, volgens mij zou dit eerder de mensen irriteren aangezien, als mensen reclame oké vinden, ze meestal wel een aparte blog maken, en zij die dat niet vinden gaan zich er eerder aan ergeren. Ooj zijn blogs niet zo populair op Q en dus denk ik niet dat veel mensen gaan reageren, eerlijk gezegd.
    Again, dit is niet gemeen bedoeld ofzo, maar net zoals de mensen hierboven vraag ik mij gewoon af wat concreet het nut hiervan is ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het wel tof!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Patholoog schreef:
    Oké, dit klinkt wel als een goed idee, maar ik wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? En in hoeverre verschilt dit dan van het LJH-topic?

    Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar ik ben er niet echt op tegen of iets in die trant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit mag best het nieuwe LJH topic worden hoor, want dan zit het tenminste in actieve topics en is het al weer 1 topic minder dood :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Dit mag best het nieuwe LJH topic worden hoor, want dan zit het tenminste in actieve topics en is het al weer 1 topic minder dood :/


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Is het de bedoeling dat het in dit topic komt of in het blog?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Is het de bedoeling dat het in dit topic komt of in het blog?


    In het blog. (-:

    Als ik het goed begrijp lucht je je alles hier en jij plaatst het in die blog?

    Richonne schreef:
    Dit mag best het nieuwe LJH topic worden hoor, want dan zit het tenminste in actieve topics en is het al weer 1 topic minder dood :/

    Mocht dat van de mods ook maar. Het zeiktopic werd gesloten omdat je ook in het ljh kon zeiken. Maar ik weet niet in hoeverre het voor dit geldt.

    Adornanble schreef:
    (...)

    Het is gewoon een blog waar mensen alles kwijt kunnen. Het verschilt niet veel van het LJH topic, maar er zijn ook meerdere reclame topics (wat mensen ook kwijt kunnen in deze blog)


    Dat klinkt als een goed idee. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het eigenlijk wel leuk. Denk dat ik naar LJH zou gaan om dingen kwijt te kunnen die me dwars zitten om random stuff, en hier kan je naar toe voor creatieve dingen of iets dergelijks. maar dat is persoonlijk. Ook wel een toffe manier om blogs wat meer aandacht te geven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel leuk. Denk dat ik naar LJH zou gaan om dingen kwijt te kunnen die me dwars zitten om random stuff, en hier kan je naar toe voor creatieve dingen of iets dergelijks. maar dat is persoonlijk. Ook wel een toffe manier om blogs wat meer aandacht te geven.


    This


    26 - 02 - '16