• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:41 ]

    Aloy schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel leuk. Denk dat ik naar LJH zou gaan om dingen kwijt te kunnen die me dwars zitten om random stuff, en hier kan je naar toe voor creatieve dingen of iets dergelijks. maar dat is persoonlijk. Ook wel een toffe manier om blogs wat meer aandacht te geven.


    Jaa dit! Je kan ook gewoon creatieve dingen plaatsen en random fangirlen over random dingen. En plaatjes posten enzo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Jaa dit! Je kan ook gewoon creatieve dingen plaatsen en random fangirlen over random dingen. En plaatjes posten enzo.


    Dat was ook een beetje de bedoeling van het blog. Het is niet alleen om je hart te luchten, maar het is letterlijk dat je alles kan plaatsen wat je wil en in gedachten hebt.

    Ja!! Ik zag het ook wel meer als een inspirerende dump dan de negatieve connotatie die ik heb met het LJH topic!!

    Super leuk!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oh sorry, ik had het in mijn hoofd meer gezien als een ljh in blogvorm, sorry daarvoor.
    Maar als creatieve dumpplaats zeg ik volmondig ja (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 20:07 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    he mijn flaptekst komt er nu enzo enjoy


    Heaven is a place that we all have

    Llywelyn schreef:
    Oh sorry, ik had het in mijn hoofd meer gezien als een ljh in blogvorm, sorrtmy daarvoor.
    Maar als creatieve dumpplaats zeg ik volmondig ja (bloos)


    Het is ook een poging Quizlet en de blogs wat actiever te houden (-:

    Oooooh, ik dacht het ljh maar dan in een blog
    Exucez-moi. Dit is wel leuk ja


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik denk hierbij juist niet aan het LJH. Dat topic is meer om te zeiken en je (wellicht negatieve) momenten in te plaatsen. Bij dit topic schijnt het eerder te gaan om je creatieve hersenspinsels en als iemand bijv. vastzit, dat je die zou kunnen helpen. Dus ik ben voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik er ook een gedicht plaatsen wat niet van mij is? Met bron etc? Ik vind het zo mooi en ik wil het graag met mensen delen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het enige wat ik nu wel merk, is dat ik nergens een geheugensteuntje heb om er regelmatig te posten, wat wel bij LJH is d.m.v MT :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Perffect schreef:
    Mag ik er ook een gedicht plaatsen wat niet van mij is? Met bron etc? Ik vind het zo mooi en ik wil het graag met mensen delen.


    Je mag eigenlijk alles plaatsen wat je wilt, als het maar niet tegen de huisregels gaat.

    Aloy schreef:
    Het enige wat ik nu wel merk, is dat ik nergens een geheugensteuntje heb om er regelmatig te posten, wat wel bij LJH is d.m.v MT :c


    Hmm, even denken hoe ik dat ga doen...

    Mt!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Creatieve dumpplaats? Ik ben voor!! (Bovendien heb ik bij het LHJ toch niet het idee dat het iemand kan boeien wat ik daar zeg.)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Woar schreef:
    Als ik het goed begrijp lucht je je alles hier en jij plaatst het in die blog?