• Wist niet goed waar dit hoorde maar goed

    Binnenkort gaan we met de klas een paar dagen weg. Super tof. We hebben dan meerdere activiteiten maar 1 daarvan is dus iets in het zwembad. Maar nooit niet in m'n hele lang zal z'n leven dat ik mezelf in een bikini of badpak hijs en ga meezwemmen. Het is echter wel een verplichte activiteit, maar ik zie zó op tegen dat hele kleine onderdeel van een uur dat ik haast overweeg om niet mee te gaan. Maar ook dat is verplicht. Hóe kom ik hier nou onderuit? Hoe zorg ik ervoor dat ik niet mee hoef te doen? Help :/

    EDIT: gewoon de waarheid vertellen werkt dus het best, haha. Inmiddels verteld en was geen probleem. Wat kan een mens zich druk maken om niks :')

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 21:09 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat jouw school zo extreem wil controleren en er zo op staat dat je meegaat, terwijl je daar niet fijn bij voelt, vind ik bizar. Mensen uberhaupt iets opleggen vind ik belachelijk. Maar het is helemaal van de zotte als het om iets gaat als een zwem-uitje. Iets waar lang niet iedereen van houdt en waarvan je de vrijheid zou moeten hebben om mee te gaan of niet.

    Als jij het echt niet wilt, dan zullen ze het daarmee moeten doen. Staan ze er dan nog op, op het controleren, dan kan je gewoon naar het bestuur van de school stappen of zelfs de politie. Zeker als het om iets intiems gaat. Daar mag een school niet zover in gaan. Niemand mag dat imo.


    26 - 02 - '16

    Hoe is het afgelopen?


    † Love? I want to sleep.

    Nou, ik wilde eerst wel een smoes gebruiken maar ben toch met mijn docent gaan praten. Hij zei eigenlijk meteen dat ik absoluut niet mee hoefde te doen als ik dat niet wilde, maar dat ze dit jaar dus inderdaad veel strenger zijn geworden omdat ze niet willen dat mensen maar van alles gaan verzinnen. Hij noemde inderdaad dat ze nooit zo ver zullen gaan als controleren en als het erop aan komt dat ze niemand dwingen, maar dat het al heel erg helpt als ze zoiets van tevoren noemen. Eigenlijk gewoon een soort van dreigen, maar ja, wel effectief dus :') Ik moest me iig vooral geen zorgen maken en we regelen dan wel wat anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Nou, ik wilde eerst wel een smoes gebruiken maar ben toch met mijn docent gaan praten. Hij zei eigenlijk meteen dat ik absoluut niet mee hoefde te doen als ik dat niet wilde, maar dat ze dit jaar dus inderdaad veel strenger zijn geworden omdat ze niet willen dat mensen maar van alles gaan verzinnen. Hij noemde inderdaad dat ze nooit zo ver zullen gaan als controleren en als het erop aan komt dat ze niemand dwingen, maar dat het al heel erg helpt als ze zoiets van tevoren noemen. Eigenlijk gewoon een soort van dreigen, maar ja, wel effectief dus :') Ik moest me iig vooral geen zorgen maken en we regelen dan wel wat anders.


    Dat scheelt.. Opgelucht?


    26 - 02 - '16

    Wat een geluk dat ze daar toch niet zo op pushen als dat jij dacht! Het is ergens ook begrijpelijk dat ze dat er expres niet bijzeggen, omdat iedereen dan met smoesjes gaat komen en het niet wil. En het is goed dat je toch eerlijk bent gebleven! ;3


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben blij voor jou. (:
    Gelukkig maar!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.