• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Dalgliesh schreef:
    Wat voor een lot is je toegeschreven als op een haar na ontsnapt aan de dood bij een aanslag op het vliegveld, maar vervolgens precies in die metro komt te zitten waar de andere aanslag wordt gepleegd.


    Dan ben je zo ongeveer net zo'n grote geluksvogel als de man die de bom bij Hiroshima overleefde en vluchtte naar.. Jawel, Nagasaki.


    Tijd voor koffie.

    Dalgliesh schreef:
    Wat voor een lot is je toegeschreven als op een haar na ontsnapt aan de dood bij een aanslag op het vliegveld, maar vervolgens precies in die metro komt te zitten waar de andere aanslag wordt gepleegd.


    Ik las dat verhaal ook net. Verschrikkelijk gewoon. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben voor het eerst zo trots op wat ik schrijf c: Ik hoop echt heel erg dat ik dit ooit online kan gaan zetten, maar ik ben nu zelfs te bang om het aan iemand te laten lezen voor beoordeling. Hoe moet ik dit ooit aan Quizlet laten lezen? :W

    Wanneer je de Nintendo Switch wilt kopen, maar hij OVERAL is uitverkocht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aansteller.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grappig hoe screamo en metal me helemaal boos en enthousiast maken bij dit verhaal, ik krijg zo veel energie om te schrijven met mijn lieve mentally disturbed character. Evil evil me hehehehe (alien)

    Je bent echt zielig. Vooral als je zo reageert.

    Verwacht je nou echt dat ik mijn tussenuur daarvoor op ga geven?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik was echt toe aan een heerlijk relax dagje in bad. Mijn huid was toe aan intensieve verzorging.

    Steel niet mijn kussen, want blijkbaar werd ik toen ik uit de narcose kwam boos omdat ze mijn kussen hadden afgenomen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit doet echt verdomd veel pijn
    En thanks, mam. Het is niet omdat JIJ geen pijn hebt bij je regels dat ik dat ook niet heb en me aanstel want gadver, mijn buikkkk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    leuk zo'n therapeut die constant zegt dat ze je héél serieus neemt en vervolgens precies iets doet waaruit blijkt dat ze het absoluut niet serieus neemt

    Het is niet per sé dat ik wil opgeven, maar ik denk dat het gewoon niet voor mij is weggelegd en daar is niks mis mee. Het interesseert me steeds minder en ik heb het idee dat ik meer wil creëren, praktijk en toepassen en minder leren, theorie en bespreken. Eerlijk is eerlijk. Maar ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Finally getting my baby !!

    Oeps. Weer boeken besteld.