• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Wacht. Wie wilde er mij zojuist toevoegen aan m'n LinkedIn netwerk?
    Boi, do I attract wrong persons: yes I think so.


    Deep inside, I've never felt alive

    Yeah right. Ik ben er nu echt klaar mee.


    i wanna die with you once or twice.

    Woeeeh ik heb drie SW Funko pops voor maar €12,— Me likes.


    •

    Plz stop met kletsen. We hebben nog een winkel te gaan voor ik mijn baby kan halen.

    Nee, dit keer is het echt maar 1 week, 2 hooguit. Guess what, het worden er 5.
    5 weken waarin ik , naast mijn gewone schoolwerk en bijbaan, verantwoordelijk ben voor het huishouden. Het is geen wonder dat ik al mijn examens verkloot.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha ja precies.
    Wie kan het nou schelen hoe het met me gaat? Je hebt gelijk. Niemand.


    i wanna die with you once or twice.

    I don't remember writing this story?? Maar hij staat wel bij mijn verhalen, dus ik moet hem wel geschreven hebben. Apart, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Van die jobcoaches die je beloven te helpen, je uitnodigen voor bijeenkomsten en je vervolgens aan je lot over laten. Ik zit hier al twee uur en de heeft geen tijd voor mijn vragen terwijl ze beweert dat ze voor iedereen evenveel tijd heeft. Iedereen, behalve ik dus.


    26 - 02 - '16

    Als mijn hooikoorts nu eens eventjes wacht met uitbreken totdat ik mijn neusspray heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I probably shouldn't call. You don't want to speak to me and even if you do, we're never gonna be able to fix any of this so what's the point?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Brrr, waarom heb ik het ineens zo koud?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    *scriem*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Holy fuck.. London.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik
    Ga
    Vrijdag
    Verplicht
    Zwemmen
    Daar kom je nu niet onderuit.


    Deep inside, I've never felt alive

    waaatt aanslagen in londen srsly vandaag na brussel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys