• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Goud schreef:
    waaatt aanslagen in londen srsly vandaag na brussel


    Horrible :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn peettante is in Londen en ugh ugh ugh waarom reageert ze nergens op.


    •

    Anxiety, go away please +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok, lol, ik kon het niet laten om naar hem te kijken en ondanks dat ik het echt niet eens ben met zijn nieuwe haircut en hij niet meer echt lijkt op mijn Lucas, heeft hij nog steeds iets dat mij aantrekt? Goddammit...


    Stenenlikker

    ARGH mijn oren doen zoveel pijn maar ik wil dat niet tegen mn moeder zeggen want dan moet ik weer die pijnstillers innemen en ik wil dat verdomme niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    misschien heb ik niet de beste beweegredenen maar hé misschien helpt het

    Londen
    En exact vandaag
    Duh )':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nee kut niet nog meer aanslagen :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    She's safe. Thank the Lord.


    •

    Niet eens een 'hoe ging het?'
    lol
    k dan


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ga mn buma fanart voor wendy maar maken sinds ik eigenlijk het liefst wil gaan huilen maar huilen doet pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben nu echt super pissed van binnen. Dit gaat veel gevloek bevatten, dus brace yourself als je dit gaat lezen. Door die oncapable fucktart van een prof is het studeren van spectroscopie echt een hel. Ik had me zo verheugd op dit vak, maar ik zweer dat ik dit had overwogen als ik had geweten dat deze prof niet fatsoenlijk les kon geven. Zijn slides zijn enkel maar wat prentjes en grafieken, en tijdens de colleges praat hij meer tegen zichzelf als tegen ons, alsof hij zelf nog niet eens weet waar hij het over heeft. Dat maakt het leren van dit vak zo frustrerend, want wtf bedoelt hij met die slide. Sure, hij zal het vast en zeker gezegd hebben, maar zelfs dan had ik het niet geweten. Maar weet je, ik krijg toch niets mee in de les, want fuck me, right? Echt waar, er zijn zoveel proffen of docenten waar ik een afkeer voor heb gehad, maar nog nooit ben ik iemand tegen gekomen die zó slecht is.
    Maar is dat alles? Nee. Een vriendin van mij vind het natuurlijk prima om zo een uur voor activiteit af te zeggen. Oké, sure, het is een redelijk legitieme reden, maar fuck gek, ge had afgesproken met ons en je laat ons glad in de steek? En nu hebben we vanavond weer iets, en ik kan er gewoon niet meer op vertrouwen dat je op de afgesproken plek bent op de afgesproken tijd. En checken lukt ook weer niet, want jij vind het blijkbaar niet erg dat je helemaal niet bereikbaar bent gedurende de dag. We zullen wel zien. Ik ben hier in ieder geval niet blij mee. Echt niet.
    Dan nog; tegen de mensen die hiernaast aan het verbouwen zien: Go fuck yourself. Echt waar. Flikker op met je geboor en gehamer. Ik heb daar totaal geen behoefte aan. Zeker niet als ik aan zo'n klotevak bezig ben. Al met al is het nu tijd om te gaan en heb ik het gevoel dat ik niets uitgevreten heb vandaag. Wat een kutgevoel. Ik had zoveel kunnen doen vandaag. Echt waar. Kut.
    Zo, dat had ik even nodig om eruit te gooien. En nu ben ik nog kwader geworden hierdoor, haha. Super ironisch. Maar goed, hopelijk wordt het vanavond wat leuk en ben ik zéér op tijd weer terug. Dus. Als je dit hebt gelezen, hopelijk is jouw dag wat beter. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deel 2 van mijn bestelling is binnen. Nog 1 te gaan. En ik hoop dat dat de zwarte gellak is.

    great my phone isn't charging anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yeeeeeeee, 1 april is de eerste aflevering van Attack on Titan S2!!!

    Of niet (nerd)