• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    macusa schreef:
    Ik heb me uit nieuwsgierigheid ook geregistreerd: https://yoo.rs/useroverview/47667/Anne


    Wat leuk! Ik zet je er zo direct bij :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat leuk! Ik zet je er zo direct bij :)


    Kom ik er dan niet bij


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik ben terug van cursus en nu heb ik weekend (maar 'tis nog steeds toetsweek :/ ) dus ik ga zo even alles lekker lezen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Kom ik er dan niet bij


    Oh, natuurlijk! :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb 366 YP's :D

    Dit motiveert me best wel om te gaan schrijven. En ik besef weer hoe leuk ik het eigenlijk vond om te bloggen, maar dat ik er nooit tijd voor had (en nu ook niet maar nu maak ik er gewoon tijd voor, haha). Het werkt ook motiverend, als een soort beloningssysteem, "als je dit gedaan hebt / af hebt mag je weer bloggen"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het ook heel leuk, maar nu puntje bij paaltje komt, weet ik gewoon niet waar ik het over moet hebben.

    Derks schreef:
    Ik heb 366 YP's :D

    Dit motiveert me best wel om te gaan schrijven. En ik besef weer hoe leuk ik het eigenlijk vond om te bloggen, maar dat ik er nooit tijd voor had (en nu ook niet maar nu maak ik er gewoon tijd voor, haha). Het werkt ook motiverend, als een soort beloningssysteem, "als je dit gedaan hebt / af hebt mag je weer bloggen"


    Echt leuk dat je zo gemotiveerd bent!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Woar schreef:
    Ik vind het ook heel leuk, maar nu puntje bij paaltje komt, weet ik gewoon niet waar ik het over moet hebben.


    Je kunt ook gewoon quotes en foto's plaatsen als je wilt :) Reageren bij andere mensen, hun werk delen (waardoor je ook YP kunt verdienen!), ect :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mogen quotes dan wel als ze niet zelf bedacht zijn? Ook als je geen bron hebt?

    Woar schreef:
    Mogen quotes dan wel als ze niet zelf bedacht zijn? Ook als je geen bron hebt?


    Volgens mij wel, ik doe dat gewoon en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is dat wat iedereen doet haha =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben best wel trots op deze foto haha :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgens mij wel, ik doe dat gewoon en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is dat wat iedereen doet haha =D


    Ik deel mijn eigen quotes :Y) of zelf ge-edite


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb op mijn introductie nog 1 pageview nodig voor m'n 25 YP's hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Whahaha, ik zit leuk alle usernamen in de beginpost aan te klikken, verwachtend dat ik op de Yoors pagina's uitkom, maar nee ik kwam op alle profielen terecht en moest even bedenken hoe dat kon :P

    Woar schreef:
    Whahaha, ik zit leuk alle usernamen in de beginpost aan te klikken, verwachtend dat ik op de Yoors pagina's uitkom, maar nee ik kwam op alle profielen terecht en moest even bedenken hoe dat kon :P


    Oeps?;') Even op de linkjes eronder klikken dan maar =P


    You were born original, don't die as a copy.