• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    ik sinds gisteren al hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe maar ik moet wel veel doen maar yoorsen is leuker en t is lekker weer


    ik heb drie weken paasvakantie
    vanaf maandagmiddag hehehehehehehehegehehe


    Heaven is a place that we all have

    Nieuwe blogpost! De headerfoto is eigenlijk een beetje misleidend want dat is gewoon een foto die al op Yoors stond (kreeg 'm toen ik de nieuwe pagina opende) en omdat ik van olifantjes houd heb ik 'm maar laten staan, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk idee om elkaar te helpen en om zelf ook meer YP te verdienen:
    Maak lijstjes die iemand anders ook heeft gemaakt en geef dan zo'n link naar diegene voor de credits van het idee!
    Zo krijgt de ander mee publiciteit en krijg jij dr ook meer YP bij.

    Ook leuk om daarna je post (die iemand anders dus ook gemaakt heeft) aan te passen en een link terug dr in te zetten met "... heeft ook een gaaf lijstje gemaakt, check it out:" Dubbel zo veel lol!

    Goeie win-win actie toch? :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Leuk idee om elkaar te helpen en om zelf ook meer YP te verdienen:
    Maak lijstjes die iemand anders ook heeft gemaakt en geef dan zo'n link naar diegene voor de credits van het idee!
    Zo krijgt de ander mee publiciteit en krijg jij dr ook meer YP bij.

    Ook leuk om daarna je post (die iemand anders dus ook gemaakt heeft) aan te passen en een link terug dr in te zetten met "... heeft ook een gaaf lijstje gemaakt, check it out:" Dubbel zo veel lol!

    Goeie win-win actie toch? :p


    Goed plan, ja :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nieuwe blog! en nog niks aan school gedaan...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rohrer schreef:
    Leuk idee om elkaar te helpen en om zelf ook meer YP te verdienen:
    Maak lijstjes die iemand anders ook heeft gemaakt en geef dan zo'n link naar diegene voor de credits van het idee!
    Zo krijgt de ander mee publiciteit en krijg jij dr ook meer YP bij.

    Ook leuk om daarna je post (die iemand anders dus ook gemaakt heeft) aan te passen en een link terug dr in te zetten met "... heeft ook een gaaf lijstje gemaakt, check it out:" Dubbel zo veel lol!

    Goeie win-win actie toch? :p

    Dit lijkt mij ook wel wat. Allemaal samenwerken om meer punten te krijgen.

    ik ga zo weer posten denk ik


    Heaven is a place that we all have

    Is er iemand geïnteresseerd in een "collab"? Lijstjes in hetzelfde thema maken en dan linken naar elkaar ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wormjet schreef:
    Is er iemand geïnteresseerd in een "collab"? Lijstjes in hetzelfde thema maken en dan linken naar elkaar ^^


    collab-buddies!


    Heaven is a place that we all have

    524 YP en ik heb nog bijna alleen maar gepost heeh.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben een blog aan het schrijven over Quizlet!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben een blog aan het schrijven over Quizlet!:3


    Lekker promoten whooo!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klik! Dit ben ik (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pff wat is die website traag zeg. Duurt best wel lang om een nieuwe pagina te laden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tada mijn nieuw blog over Quizlet!=3

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-quizlet-1490370046.html?Ysid=38372


    You were born original, don't die as a copy.