• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben je mij weer vergeten erbij te zetten


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    SPECS schreef:
    (...)

    Oeps?;') Even op de linkjes eronder klikken dan maar =P

    Haha, ja, dus iedereen gaat nu denken van 'wtf moet die nou op mijn profiel' XD

    Het linkje van Scribe werkt niet, dan kom ik uit op de Q zoekpagina.
    Kan ook wel want hij staat tussen de Q codes. (ik raak er ook altijd in de war van met die icoontjes)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 23:38 ]

    Wel jammer dat je niet kunt zien wie je volgt en wie jou volgt :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Wel jammer dat je niet kunt zien wie je volgt en wie jou volgt :c

    Ja, das echt jammer. Ik zou dat best willen zien om te zien wie dezelfde interesses heeft en via via leuke accounts vinden.

    Ik volg nu iedereen in de lijst als het goed is ^^

    Wil je hier echt wat mee gaan verdienen dan moet je wel populair zijn en veel content hebben haha.

    Jolijn is slim, iedereen een account laten aanmaken via haar blog xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    bff_bestfriend schreef:
    Ben je mij weer vergeten erbij te zetten


    Ik zet je morgen er nog bij ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Wil je hier echt wat mee gaan verdienen dan moet je wel populair zijn en veel content hebben haha.

    Jolijn is slim, iedereen een account laten aanmaken via haar blog xD


    Klopt, maar hé ik ben een maand bezig geweest. Zodra je wat hebt opgebouwd dan loopt het iets beter, daarnaast als je zelf veel reacties geeft dan komen mensen ook sneller een kijkje bij jou nemen!=)
    Én, als iedereen van Quizlet die meedoet nou bij elkaars creaties kijkt en reageert...standaard....dan zou het best goed moeten gaan. =)

    eeen, danku hehe =3 Het leek me wel een goede zet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Woar schreef:
    (...)
    Haha, ja, dus iedereen gaat nu denken van 'wtf moet die nou op mijn profiel' XD

    Het linkje van Scribe werkt niet, dan kom ik uit op de Q zoekpagina.
    Kan ook wel want hij staat tussen de Q codes. (ik raak er ook altijd in de war van met die icoontjes)


    Heb het aangepast!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Scribe schreef:
    Klinkt gaaf! Ga het morgen op de laptop beter bekijken.^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    oef ik moet nog vijf pageviews op mijn boekcover post voor mn 25 yp

    also dit is zo leuk haha im addicted af


    Heaven is a place that we all have

    Wakker worden, snel weer YP verdienen!

    Heb al 180 YP :D

    Derks schreef:
    Wel jammer dat je niet kunt zien wie je volgt en wie jou volgt :c


    Dat kan wel!
    Ik ben even vergeten hoe, maar ik heb t wel regelmatig gezien haha.
    Ik zal het opzoeken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb besloten dat ik tot 12 uur studieontwijkend gedrag mag vertonen, en daarna moet ik economie gaan leren. Of aan m'n geschiedenis essay. Of m'n handelingsdelen voor levensbeschouwing maken. Of gaan oefenen voor m'n Duits mondeling of Engels mondeling. Jep. Okay, ik ga nu weer ff yoorsen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    https://yoo.rs/
    Onderaan de pagina (:
    Mensen die je terug volgen hebben een sterretje bij de naam.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 11:49 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MT hier wil ik even naar kijken. Een extraatje is nooit mis en wel heel leuk. (:

    Waar zou je dan over moeten bloggen?


    The truth is out there.