• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Habiba schreef:
    Zal ik een lijstje maken over mijn piercings? Minst tot meest pijnlijk ofzo? x'D


    Klinkt als een goede 'Top vijf meest pijnlijke piercings' :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Habiba schreef:
    Talking about my piercings :Y)


    Net gelezen en gereageerd =3
    En er hebben zich twee nieuwe leden via mij weer aangemeld? Stiekem iemand van hier op Quizlet?!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    omg Melissa, ik heb 26 supporterviews van jou omdat jij mijn 'Wat is Yoors' blog hebt gedeeld!=3 Nu krijg jij daar ook geld voor :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    omg Melissa, ik heb 26 supporterviews van jou omdat jij mijn 'Wat is Yoors' blog hebt gedeeld!=3 Nu krijg jij daar ook geld voor :3

    Jup, dat heeft net zoveel opgeleverd als al mijn blogs bij elkaar :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wormjet schreef:
    (...)
    Jup, dat heeft net zoveel opgeleverd als al mijn blogs bij elkaar :')


    Huh hoe bedoel je? Je moet haast toch wel meer dan 25YP aan al je bloggs hebben verdiend?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Huh hoe bedoel je? Je moet haast toch wel meer dan 25YP aan al je bloggs hebben verdiend?xd

    Ik kreeg ook YPs voor de mensen die zich via jouw pagina inschreven


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wormjet schreef:
    (...)
    Ik kreeg ook YPs voor de mensen die zich via jouw pagina inschreven


    Wait really?o-o Dat is echt chill!=o Dan moet ik ook de wat is Yoors blogs van andere delen voortaan, dat zou flink kunnen oplopen ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wormjet schreef:
    (...)
    Ik kreeg ook YPs voor de mensen die zich via jouw pagina inschreven


    Mega chill, wil ik ook :o damn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Mega chill, wil ik ook :o damn


    Als je mijn blog deelt en mensen melden zich nog via mij aan dan krijg jij dat ook wss ^^ Daarbij duurt het volgens mij niet heel lang meer voordat ik op de 250 pageviews zit en dan krijg je 250YP erbij geloof ik.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je mijn blog deelt en mensen melden zich nog via mij aan dan krijg jij dat ook wss ^^ Daarbij duurt het volgens mij niet heel lang meer voordat ik op de 250 pageviews zit en dan krijg je 250YP erbij geloof ik.=3


    Ja, maar niemand wil zich aanmelden die ik ken -_- Da's t probleem


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jol, ik heb m ff gedeeld voor je. ^^
    Zit in de Yoors Facebookgroep (:


    Heaven is a place that we all have

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, maar niemand wil zich aanmelden die ik ken -_- Da's t probleem


    Hmmm maar als jij ergens die link dumpt...geen idee of dat perse via die link moet gebeuren dan. Meh, dat is best lastig ^^
    Ik weet het met een maand lidmaatschap ook nog niet allemaal =P


    You were born original, don't die as a copy.

    Nefyd schreef:
    Jol, ik heb m ff gedeeld voor je. ^^
    Zit in de Yoors Facebookgroep (:


    Oh, lief. Dankjewel :) Het zal misschien weer wat pageviews opleveren =D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh, lief. Dankjewel :) Het zal misschien weer wat pageviews opleveren =D


    Graag gedaan!

    Ik open het topic wel!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 22:49 ]


    Heaven is a place that we all have