• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Laleah schreef:
    Oh dat is best een geinig idee! En nu koos baanloos kan ik dat wel gebruiken die extratjes ;)


    Nou Koosbaanloos, laat je Yoors naam hier maar achter dan kan ik je vinden!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt, dit lijkt me wel chill.

    Derks schreef:
    Okay, dit klinkt best wel heel erg gaaf tho. Weet alleen niet of m'n ouders het goed gaan vinden als ik m'n IBAN zomaar door ga geven aangezien zij nog steeds toegang hebben tot mijn bankaccount en dat maar al te graag checken... Nog 2,5 maand en dan ben ik daar ook vanaf haha.

    Kun je ook van de site gebruik maken zonder dat je je rekeningnummer gelijk doorgeeft? Want dan zou ik wel alvast kunnen beginnen :3


    Je kunt je ook aanmelden, je punten opsparen en die over 2,5 maand laten uitkeren want je hoeft je iban niet gelijk in te vullen.=D Dus ga je gang hehe :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Woar schreef:
    Mt, dit lijkt me wel chill.


    It is!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je kunt je ook aanmelden, je punten opsparen en die over 2,5 maand laten uitkeren want je hoeft je iban niet gelijk in te vullen.=D Dus ga je gang hehe :3


    Ik vond het zo fancy dat ik gelijk een account heb aangemaakt haha, natuurlijk via jouw blog!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik vond het zo fancy dat ik gelijk een account heb aangemaakt haha, natuurlijk via jouw blog!


    Het is ook zeer fancy =3 En bedaaankt! Alle beetjes helpen =D


    You were born original, don't die as a copy.

    MT, ik ga het straks aanmaken ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    MT, ik ga het straks aanmaken ;D


    Yes, wat leuk!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)'

    Yess, dit is écht wat voor jou Erieka. Leuke foto's worden echt gewaardeerd....en laat jij die nou net heel vaak maken :3


    Dankjewel ;3

    Het is wel een bummer dat ik mijn foto's voor minstens de helft moet verkleinen. Het maximale formaat wat de site hanteert is 5 mb en mijn foto's zijn minstens twee keer zo groot, maar daar gaan we wel een oplossing op vinden ^^
    Er zijn genoeg manieren hoe je foto's kan verkleinen zonder dat je kwaliteit naar de klote gaat ;3


    26 - 02 - '16

    Dit klinkt best wel leuk, maar ik ben hier altijd wel wat kritisch over, dus hoe zit het met de belastingdienst? ^^' Ben je zelf verantwoordelijk om het af te dragen of doet Yoors dat?


    One Who Travels A Higher Path.

    Farfalle schreef:
    Dit klinkt best wel leuk, maar ik ben hier altijd wel wat kritisch over, dus hoe zit het met de belastingdienst? ^^' Ben je zelf verantwoordelijk om het af te dragen of doet Yoors dat?


    Wat dat betreft heb ik echt werkelijk geen idee. =') Dat is echt een hele goede vraag. Ik kan het voor je navragen bij Henk-Jan, de oprichter...als je dat wilt?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Dankjewel ;3

    Het is wel een bummer dat ik mijn foto's voor minstens de helft moet verkleinen. Het maximale formaat wat de site hanteert is 5 mb en mijn foto's zijn minstens twee keer zo groot, maar daar gaan we wel een oplossing op vinden ^^
    Er zijn genoeg manieren hoe je foto's kan verkleinen zonder dat je kwaliteit naar de klote gaat ;3


    Aaah, dat is wel vervelend ja. Maar gelukkig ben jij dus een stuk handiger dan mij!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaah, dat is wel vervelend ja. Maar gelukkig ben jij dus een stuk handiger dan mij!:Y)


    Ik heb zojuist een programma gevonden waarmee ik zelfs meerdere foto's tegelijk kan verkleinen zonder kwaliteit te verliezen. I love this ;3
    Dit gaat nog verslavend worden, denk ik :'D


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat dat betreft heb ik echt werkelijk geen idee. =') Dat is echt een hele goede vraag. Ik kan het voor je navragen bij Henk-Jan, de oprichter...als je dat wilt?:)


    Ja, graag! Dankje. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik heb zojuist een programma gevonden waarmee ik zelfs meerdere foto's tegelijk kan verkleinen zonder kwaliteit te verliezen. I love this ;3
    Dit gaat nog verslavend worden, denk ik :'D


    Denk je? Ik weet het wel zeker :') hahaha.


    You were born original, don't die as a copy.