• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ikke, aka Vinception (da's gewoon mijn alter ego naam, haha).

    Heb zojuist weer een nieuw blogje geplaatst, oeps. IK MOET LEREN OF SLAPEN NIET BLOGGEN ugh de discipline ontbreekt. Klikkerdeklik! Stedentrip Berlijn :D (okay, de beginfoto is echt crappy maar dat komt omdat m'n camera toen heel klein ingesteld stond omdat ik nog geen geheugenkaartje had :c )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik maak morgen de lijst met accounts en vul het hier en daar aan waar ik quizletters tegen kom :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe moet ik trouwens reacties op iemands profiel zetten? Of nouja, waar reageer ik op hun berichten zonder dat via 'reageer' te doen?

    Woar schreef:
    Hoe moet ik trouwens reacties op iemands profiel zetten? Of nouja, waar reageer ik op hun berichten zonder dat via 'reageer' te doen?


    Bedoel je een privébericht oid?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Bedoel je een privébericht oid?

    Nee, hoe ze zeg maar bij jou op je intro reageren. Sommigen geven linkjes mee naar hun intro, maar ik snap niet hoe ik anderen dan die pageview geef en een reactie. Of kan dat bij hun blogoverzicht (dus zeg maar de pagina waarvan je zelf de url kan instellen. zoals ik: https://yoo.rs/useroverview/47301/Allemantheia)

    Er is niemand die seks als tag heeft, hihi. Ik voel me nu echt stom XD Maar er zijn genoeg blogs over seks, dus dat stelt me al gerust.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 0:23 ]

    Woar schreef:
    (...)
    Nee, hoe ze zeg maar bij jou op je intro reageren. Sommigen geven linkjes mee naar hun intro, maar ik snap niet hoe ik anderen dan die pageview geef en een reactie. Of kan dat bij hun blogoverzicht (dus zeg maar de pagina waarvan je zelf de url kan instellen. zoals ik: https://yoo.rs/useroverview/47301/Allemantheia)

    Er is niemand die seks als tag heeft, hihi. Ik voel me nu echt stom XD Maar er zijn genoeg blogs over seks, dus dat stelt me al gerust.


    Oh, ja, daar ben ik ook nog niet helemaal in thuis.

    Ik denk dat ik m'n laptop weg ga leggen voordat ik doorsla met bloggen. Ik vind dit echt leuk :) maar first things first, het is toetsweek.

    Okay, als ik morgen mijn toets gemaakt heb dan mag ik een blog schrijven. En daarna moet ik leren. En dan mag ik als ik geleerd heb weer een blog schrijven.
    Ik moet streng zijn voor mezelf xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eurus schreef:
    (...)
    Ik ga nu slapen, maar mijn naam is Regenboog. (:
    Zal morgen ofzo wel even jullie accounts bekijken!

    Okay wacht, dit is een link dan. ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 7:21 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eerlijk, het gaat wel echt mega lang duren voordat je iets uitbetaald kan krijgen xd maar 't is wel heel leuk en daar gaat 't om


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hou van deze site! ;3
    Mijn eerste blogbericht staat erop ;3

    Dit is mijn Yoors

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 8:27 ]


    26 - 02 - '16

    Ik las net deze blog over dubbele getallen als 11:11 enzo en ik vind het zo'n toffe blog dat ik dacht ik moet 'm ff delen. Echt de moeite waard om te lezen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben echt zo fel tegen op dit platform, of vooral het verdienmodel. Je wordt letterlijk betaald om mensen in de zeik te nemen, namelijk door reacties etc. te plaatsen onder reviews geplaatst door bedrijven die hoog staan in Google en dan bij de consument terecht komen, die vervolgens denken dat jouw reactie een echte ervaring is.

    Het is geen klap beter dan volgers kopen voor Instagram.

    Als je zelf blogt daar doe je dat weliswaar niet, maar je creëert content waarmee de site beter gevonden wordt door Google en waardoor het bedrijf meer kan gaan vragen aan bedrijven. Het is heel sneaky. Als je graag wil bloggen zou ik zeggen begin een eigen site, verlies je ook meteen niet het copyright over je content!

    Mijn Yoors: https://yoo.rs/useroverview/47389/MrsRunawayfive


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mss probeer ik ook wel wat c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Skrivbar schreef:
    Ik ben echt zo fel tegen op dit platform, of vooral het verdienmodel. Je wordt letterlijk betaald om mensen in de zeik te nemen, namelijk door reacties etc. te plaatsen onder reviews geplaatst door bedrijven die hoog staan in Google en dan bij de consument terecht komen, die vervolgens denken dat jouw reactie een echte ervaring is.

    Het is geen klap beter dan volgers kopen voor Instagram.

    Als je zelf blogt daar doe je dat weliswaar niet, maar je creëert content waarmee de site beter gevonden wordt door Google en waardoor het bedrijf meer kan gaan vragen aan bedrijven. Het is heel sneaky. Als je graag wil bloggen zou ik zeggen begin een eigen site, verlies je ook meteen niet het copyright over je content!


    Mja, het verdienmodel snap ik op zich wel hoor, ik zou zelf alleen geen reacties plaatsen als ik geen gebruik maak van iets of het niet gelezen is ofzo. En als je zelf een blog begint, dan doe je dat omdat het leuk is, maar je hebt geen lezers en hier start je gelijk met lezers wat best wel motiverend werkt. En dat je er iets voor krijgt is een leuk extraatje.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Skrivbar schreef:
    Ik ben echt zo fel tegen op dit platform, of vooral het verdienmodel. Je wordt letterlijk betaald om mensen in de zeik te nemen, namelijk door reacties etc. te plaatsen onder reviews geplaatst door bedrijven die hoog staan in Google en dan bij de consument terecht komen, die vervolgens denken dat jouw reactie een echte ervaring is.

    Het is geen klap beter dan volgers kopen voor Instagram.

    Als je zelf blogt daar doe je dat weliswaar niet, maar je creëert content waarmee de site beter gevonden wordt door Google en waardoor het bedrijf meer kan gaan vragen aan bedrijven. Het is heel sneaky. Als je graag wil bloggen zou ik zeggen begin een eigen site, verlies je ook meteen niet het copyright over je content!

    Als je zelf een blog begint kan je wachten tot je een ons weegt voor je eens een euro hebt verdient. Om dat te doen moet je ook weten hoe die hele blogwereld werkt. En ondertussen betaal je de kosten van de site maar..

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 10:31 ]